Lullig hè?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:41 schreef Kinga het volgende:
Dat is kut als je bij het afrijden geen vrijstelling van bijz. ver. hebt..
Bochtje achteruit zal Amanda nog wel lukken... maar dat fileparkeren hèquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:41 schreef Kinga het volgende:
Dat is kut als je bij het afrijden geen vrijstelling van bijz. ver. hebt..
Valt me mee dat ze zich niet afvraagt, waarom ze in een file moet parkerenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bochtje achteruit zal Amanda nog wel lukken... maar dat fileparkeren hè
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
Valt me mee dat ze zich niet afvraagt, waarom ze in een file moet parkeren
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze zich niet afvraagt, waarom ze in een file moet parkeren
Nieuwe Cora van Moraquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:47 schreef Smash-it het volgende:
J: Geef mij 10 minuten met iemand na DGK zonder camera, zonder stream en dan kan ik alles uitleggen.
Hij is ervan overtuigd dat hij gewoon een goede baan kan krijgen, mocht er niets uitkomen van dit alles. Ik denk dat hij nog gelijk heeft ook.
Volgens mij was dat al eens besproken vlak voordat Mike de kooi uit ging en in zijn nieuwe huisje kon, maar pin me er niet op vast, ik dacht alleen wel zoiets eerder gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:25 schreef janny50 het volgende:
Huub weet al dat ze een maatschappelijk werkster inzetten, hoe dan??? Dus alles was al van te voren opgezet, bewijs ligt er dus nu , thx Huub!!!
iddquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:56 schreef mazaru het volgende:
Die kwijl gaat 'een hartig woordje met hem praten'
Wie denkt die wel niet dat die is?
Hij kan beter eens voor de spiegel gaan staan, en een hartig woordje praten met de rat die die dan ziet
Jaap ook amper trouwens: 1 miljoen plus zo'n 460 dagen, daar vanaf 1 boete van een ton?? en dan nog eens 29% kansspelbelasting eraf... grensgevalletje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:45 schreef Smash-it het volgende:
J: Ik ben de rijkste van iedereen
I (Interviewer): wat betekent dat?
J: Alle zitdagen, min boetes, kansbelasting eraf enzo. Ik ben de enige die netto miljonair wordt. De rest niet, dat is een marketingfabeltje.
Ik vind Jaap wel leuk zo. Hij denkt overal zo goed over na.
Interviewers van Veronica, volgens mij.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:52 schreef joep.t het volgende:
Wie zijn deze mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |