Sara

Voelt ze zich nu weer beter?
evenstar kan me voorstellen dat het nieuws erg dubbel is. Wel ontzettend fijn dat jullie eindelijk weten wat het nou is, en dat ze er misschien overheen kan groeien! Ik duim voor jullie dat dat gebeurt. Sterkte met het dieet, maar dat gaat vast goedkomen!
Ik had vandaag voor de eerste keer dat ik me echt even geen raad wist met Noah

Hij was alleen maar nieuw speelgoed aan het pakken en opruimen ho maar. Dus hij moest even wat dingen opruimen van mij, maar meneer was natuurlijk vreselijk dwars. Dus op de gang en tot nu toe werkte dat eigenlijk ALTIJD. Soms duurt het ff, maar uiteindelijk koos ie eieren voor zn geld. Moet wel zeggen dat het nog maar weinig voorkomt laatste tijd dat ie op de gang moest. Maar goed, het deed hem helemaal niks natuurlijk, hij zat lekker liedjes te zingen op de gang

en wilde absoluut niet opruimen. Op gegeven moment was ik het zat en moest ie gewoon opruimen van mij, maar ja, hoe dwing je een peuter? Juist, niet... Puur uit frustratie dreigde ik dat ie dan naar bed moest, en meteen toen ik dat zei dacht ik "hmm niet echt handig" (want een bed moet gewoon om te slapen zijn vind ik, en geen 'nare' plek voor straf), maar ja ik had het gezegd, dus dan 'moet' je wel anders neemt ie me zeker niet meer serieus. Normaal altijd drama als ie naar bed moest en nu totaal geen probleem natuurlijk, argh! Het was ook nog eens een klein uur voor etenstijd en hij was al moe van dit weekend dus echt totaal niet handig (want stel hij valt in slaap hoe moet dat dan meten enzow). Uit ellende ben ik maar even gaan douchen, ondertussen bedenken hoe ik het nou toch moest oplossen, toen Noah huilend de badkamer in kwam, want hij wilde mee douchen

Toen heeft ie samen met papa toch nog zn speelgoed opgeruimd en daarna bij mij onder de douche gekomen. Maar sjees, ik wist echt niet wat ik moest...
Het ergste is dat er ongetwijfeld nog vele van dit soort momenten zullen komen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.