De vergelijking alquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:42 schreef Nautilus het volgende:
[..]
In die zin is Rouvoet zo kansloos als een aan Pim refererende LPF'er.
Politiek 2.0 was het geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:08 schreef PJORourke het volgende:
God is not great.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig dat Christoffel het niet over zichzelf zegt
Max Havelaar uit kutautomatenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Filterkoffie!!!
Het achterlijke Noorden.quote:
Lang leve de lage dollar. Volgende maand maar eens inslaan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohja, die moest ik nog bestellen. Meteen maar even doen.
Als je dagelijks gemarteld wordt met smerige automatenkoffie, dan is homemade koffie elke keer weer een genot.quote:
Saeco op je bureau?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je dagelijks gemarteld wordt met smerige automatenkoffie, dan is homemade koffie elke keer weer een genot.
Ideaal inderdaad, laatst nog een boekje besteld bij amazon voor 17 euro incl. verzendkosten. Dat had me een tijdje terug het dubbele gekost.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lang leve de lage dollar. Volgende maand maar eens inslaan.
Het katholicisme is geen geloof, maar een levenshouding. En die raak je niet snel kwijt.quote:
Het VK is nu ook wel goedkoop. Pond op 1.25!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:47 schreef Monolith het volgende:
Ideaal inderdaad, laatst nog een boekje besteld bij amazon voor 17 euro incl. verzendkosten. Dat had me een tijdje terug het dubbele gekost.
Ik ben nog steeds seropositief?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het katholicisme is geen geloof, maar een levenshouding. En die raak je niet snel kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |