De vergelijking alquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:42 schreef Nautilus het volgende:
[..]
In die zin is Rouvoet zo kansloos als een aan Pim refererende LPF'er.
Politiek 2.0 was het geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:08 schreef PJORourke het volgende:
God is not great.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig dat Christoffel het niet over zichzelf zegt
Max Havelaar uit kutautomatenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Filterkoffie!!!
Het achterlijke Noorden.quote:
Lang leve de lage dollar. Volgende maand maar eens inslaan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohja, die moest ik nog bestellen. Meteen maar even doen.
Als je dagelijks gemarteld wordt met smerige automatenkoffie, dan is homemade koffie elke keer weer een genot.quote:
Saeco op je bureau?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je dagelijks gemarteld wordt met smerige automatenkoffie, dan is homemade koffie elke keer weer een genot.
Ideaal inderdaad, laatst nog een boekje besteld bij amazon voor 17 euro incl. verzendkosten. Dat had me een tijdje terug het dubbele gekost.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lang leve de lage dollar. Volgende maand maar eens inslaan.
Het katholicisme is geen geloof, maar een levenshouding. En die raak je niet snel kwijt.quote:
Het VK is nu ook wel goedkoop. Pond op 1.25!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:47 schreef Monolith het volgende:
Ideaal inderdaad, laatst nog een boekje besteld bij amazon voor 17 euro incl. verzendkosten. Dat had me een tijdje terug het dubbele gekost.
Ik ben nog steeds seropositief?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het katholicisme is geen geloof, maar een levenshouding. En die raak je niet snel kwijt.
Groningse seksfeesten?quote:
Blonde knul. Het is niet mijn schuld dat jij geen goede koffie kan zetten.quote:
Maar het blijven dominees...quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef Nautilus het volgende:
Blegh, opgroeien met dat starre calvinisme moet vreselijk zijn. Je zal het leven maar zo haten; niet gek dat vrijwel iedere kunstenaar met een calvinistische achtergrond er keihard tegenaan trapt.
Espresso. Het is exotisch en Roomsch, maar is dat ooit wel eens in het Noorden gespot?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Blonde knul. Het is niet mijn schuld dat jij geen goede koffie kan zetten.
Pulpschrijver van Sophie-vehikels... neem dan Freek de Jonge.quote:
En zie daar jouw Christelijk-Fascisitsche wortelsquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Espresso. Het is exotisch en Roomsch, maar is dat ooit wel eens in het Noorden gespot?
Ik ben opgegroeid in een katholieke enclave omringd door gereformeerden. Het was altijd wel vermakelijk om het verschil tussen de gepredikte en gepraktiseerde moraal. Braaf gereformeerde meisjes die voor zover hun ouders wisten 'naar een vriendin gingen', maar eigenlijk gewoon naar een discotheek gingen. Natuurlijk wel in keurige lange rok naar binnen, even de dames WC in en als de grootst mogelijke sloeries weer naar buiten komen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef Nautilus het volgende:
Blegh, opgroeien met dat starre calvinisme moet vreselijk zijn. Niet gek dat vrijwel iedere kunstenaar met een calvinistische achtergrond er keihard tegenaan trapt.
Ja, Ome Benito - die van de stipte NS-dienstregeling - was een groot fan van een stevige espresso.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:01 schreef Xtreem het volgende:
En zie daar jouw Christelijk-Fascisitsche wortels
Volendam?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:03 schreef Monolith het volgende:
Ik ben opgegroeid in een katholieke enclave omringd door gereformeerden. Het was altijd wel vermakelijk om het verschil tussen de gepredikte en gepraktiseerde moraal. Braaf gereformeerde meisjes die voor zover hun ouders wisten 'naar een vriendin gingen', maar eigenlijk gewoon naar een discotheek gingen. Natuurlijk wel in keurige lange rok naar binnen, even de dames WC in en als de grootst mogelijke sloeries weer naar buiten komen.
Qua schrijfstijl uiterst middelmatig, en aangezien voor calvinisten gewoon al gek genoeg is...quote:
Ik doelde op het Roomsche!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, Ome Benito - die van de stipte NS-dienstregeling - was een groot fan van een stevige espresso.
Neu, meer van dat losse alleen met kerstmis naar de kerk katholicisme.quote:
Dat krijg je er nooit meer uit...quote:
Daar gaan ze toch ook alleen naar de kerk als de kroeg affikt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef Monolith het volgende:
Neu, meer van dat losse alleen met kerstmis naar de kerk katholicisme.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Espresso. Het is exotisch en Roomsch, maar is dat ooit wel eens in het Noorden gespot?
Geil he?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een katholieke enclave omringd door gereformeerden. Het was altijd wel vermakelijk om het verschil tussen de gepredikte en gepraktiseerde moraal. Braaf gereformeerde meisjes die voor zover hun ouders wisten 'naar een vriendin gingen', maar eigenlijk gewoon naar een discotheek gingen. Natuurlijk wel in keurige lange rok naar binnen, even de dames WC in en als de grootst mogelijke sloeries weer naar buiten komen.
Is het al weekend, AutoD?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:58 schreef Autodidact het volgende:
Is het al weekend, Rock?
Of verkopen ze de koffie niet bij de Boer'nbond?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb 2 espresso apparaten thuis staan. De espresso is niet geschikt om sloten van te drinken.
Maar dat is wel waar het fout is gegaan bij jouquote:
Tot je wat wil frunniken.... Dan moet je ineens toch eerst trouwenquote:
Vertel...quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:14 schreef Xtreem het volgende:
Maar dat is wel waar het fout is gegaan bij jou
Voor iemand die uit Eindhoven komt heb je een behoorlijk hoge eigendunk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of verkopen ze de koffie niet bij de Boer'nbond?
Kerkbezoek dat gedevalueerd is tot sociale verplichting. Waar overigens niets mis mee is, wanneer bij ieder geloof de morele dwang zou ontbreken zou het nog eens gezellig kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, meer van dat losse alleen met kerstmis naar de kerk katholicisme.
Soms wel ja.quote:
quote:Sexpelled: No Intercourse Allowed tells of how Sex Theory has thrived unchallenged in the ivory towers of academia, as the explanation for how new babies are created. Proponents of Stork Theory claim that "Big Sex" has been suppressing their claim that babies are delivered by storks. Furthermore, Stork Theory proponents warn of the serious moral dangers posed by teaching children that sex has a function. They point out that evil dictators such as Hitler, Stalin and Mao all believed in Sex Theory, and they may have even had sex themselves.
There is also a late-breaking new development in the controversy, a new theory called Avian Transportation Theory.
Unlike the original Stork Theory, the modern, sophisticated "Avian Transportation Theory" (ATT) merely points out that there are gaps in the orthodox Sex Theory, and that current sonogram imaging is unreliable. Moreover ATT does not specify that babies are necessarily brought by storks but by "large birds unspecified" (although many individual ATT theorists PRIVATELY believe it is a stork).
Dan kom je toch echt op de verkeerde plekken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef Xtreem het volgende:
Tot je wat wil frunniken.... Dan moet je ineens toch eerst trouwen
Je kent het verschil tussen de moraal die de meeste gereformeerden pretenderen te hanteren en de moraal die ze daadwerkelijk hanteren niet echt blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tot je wat wil frunniken.... Dan moet je ineens toch eerst trouwen
Ik kom niet uit Eindhoven... ik kom uit de stad waar arrogantie is uitgevonden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voor iemand die uit Eindhoven komt heb je een behoorlijk hoge eigendunk.
Indoctrinatie door Rome. Dat uit zich vervolgens in schoppen. Waar een kunsternaar het met kunst doet, doe jij het met libertarisme. Zo spijtig.quote:
Nou, dan heb ik blijkbaar de verkeerde Gristelijke scharrels gehadquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen de moraal die de meeste gereformeerden pretenderen te hanteren en de moraal die ze daadwerkelijk hanteren niet echt blijkbaar.
Tilburgquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Eindhoven... ik kom uit de stad waar arrogantie is uitgevonden.
Zo is ie beter!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:21 schreef Xtreem het volgende:
Indoctrinatie door Rome. Dat uit zich vervolgens in schoppen.
Ik zal er aan denken bij de presentatie van mijn nieuwste installatie.quote:Waar een kunsternaar het met kunst doet, doe jij het met libertarisme. Zo spijtig.
*Proest*quote:
En zo misplaatst.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:25 schreef Nautilus het volgende:
Amsterdam, begin jaren '80.
De rotonde bij Joure is eik een metafoor die alles over het Noorden zegt.quote:
Al moest ik daar vandaag eik heen...quote:
Ach, da's waar ook. Die kant was ik even vergeten. Maar ook dat verklaart jouw aversie van Romequote:
Keigezelligquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Al moest ik daar vandaag eik heen...
Net als het verkeersinfarct in de randstad en brabant.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De rotonde bij Joure is eik een metafoor die alles over het Noorden zegt.
Als ik dat midden-Brabants al hoor... brrrr. En dan de Heuvelquote:
Knooppunt Leenderheidequote:Op vrijdag 18 april 2008 13:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Net als het verkeersinfarct in de randstad en brabant.
Ik vind mijn verklaring toch een betere, gesteld dat Rourke te verklaren valt. Terwijl de ME Amsterdam schoon probeert te vegen van krakers, provo's en luie studenten, de CPN nog in de Kamer zit en pantservoertuigen de kroning van Beatrix begeleiden, kraait een toekomstige PVV-stemmer zijn eerste zinnetjes op een babykamer in de stad. Wat wil dat kleine grut nog meer om zich tegen af te zetten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ach, da's waar ook. Die kant was ik even vergeten. Maar ook dat verklaart jouw aversie van Rome
Zou het? Weet jij wat Papa Ratzi allemaal uitspookt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:30 schreef Xtreem het volgende:
Ach, da's waar ook. Die kant was ik even vergeten. Maar ook dat verklaart jouw aversie van Rome
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:34 schreef Nautilus het volgende:
Ik vind mijn verklaring toch een betere, gesteld dat Rourke te verklaren valt. Terwijl de ME Amsterdam schoont probeert te vegen van krakers, provo's en luie studenten, de CPN nog in de Kamer zit en pantservoertuigen de kroning van Beatrix begeleiden, kraait een toekomstige PVV-stemmer zijn eerste zinnetjes op een babykamer in de stad. Wat wil dat kleine grut nog meer om zich tegen af te zetten?
Nee. Net zo min als ik weet wat zijn mindere broeders in Amsterdam hebben uitgespookt medio jaren 80quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zou het? Weet jij wat Papa Ratzi allemaal uitspookt?
Scherpe insteek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:34 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Ik vind mijn verklaring toch een betere, gesteld dat Rourke te verklaren valt. Terwijl de ME Amsterdam schoont probeert te vegen van krakers, provo's en luie studenten, de CPN nog in de Kamer zit en pantservoertuigen de kroning van Beatrix begeleiden, kraait een toekomstige PVV-stemmer zijn eerste zinnetjes op een babykamer in de stad. Wat wil dat kleine grut nog meer om zich tegen af te zetten?
Wat kom je hier doen dan?!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik dat midden-Brabants al hoor... brrrr. En dan de Heuvel
quote:[gedaagde] heeft een overeenkomst overgelegd waarin is opgenomen dat een producent (van wie de naam onleesbaar is gemaakt) in opdracht van de Stichting Vrienden van de PVV de film Fitna filmt, ontwerpt en monteert. In artikel 8 van de overeenkomst is opgenomen dat hergebruik van de film door de producent alleen is toegestaan “in overleg en na toestemming van [gedaagde]”.[gedaagde] heeft de naam van de producent niet onthuld. Wel heeft hij aangevoerd dat deze producent het auteursrecht heeft op de film en de stichting het ‘primaire gebruiksrecht’. [gedaagde] kan zich in dit geding echter niet verschuilen achter de Stichting Vrienden van de PVV of achter de producent. Uit eigen e-mails van [gedaagde] (gericht aan de raadsvrouw van [eiser 1] en [eiser 2]), uit de aftiteling van de film en uit talrijke uitlatingen in de media en in de Tweede Kamer blijkt dat Fitna een film is van [gedaagde]. Voor het eerst op de zitting heeft [gedaagde] het verweer gevoerd dat hij ten onrechte is gedagvaard. [gedaagde] is verder enig bestuurslid van de stichting en wie de producent is kan niet worden achterhaald.
Me melden aan de UvTquote:
Klopt, maar ik dacht dat je opvattingen uit afkomst probeerde te verklaren. Wellicht dat een dubbele espresso me weer de kracht en energie geeft om ook de bijdragen van andere users te lezen voor ik een bericht achterlaat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Scherpe insteek.
Toch heeft dat weinig met espresso te maken.
Keigezelligquote:
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze niet vastberaden is.quote:PARIS (Reuters) - French former film star Brigitte Bardot went on trial on Tuesday for insulting Muslims, the fifth time she has faced the charge of "inciting racial hatred" over her controversial remarks about Islam and its followers.
Prosecutors asked that the Paris court hand the 73-year-old former sex symbol a two-month suspended prison sentence and fine her 15,000 euros ($23,760) for saying the Muslim community was "destroying our country and imposing its acts".
Ik help het je hopen. Een flinke dosis cafeine doet wonderen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:46 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht dat je opvattingen uit afkomst probeerde te verklaren. Wellicht dat een dubbele espresso me weer de kracht en energie geeft om ook de bijdragen van andere users te lezen voor ik een bericht achterlaat.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:50 schreef Xtreem het volgende:
Op 3 tafels tegelijk pokeren EN een SC lezen gaat niet goed samen
Bij mij gaan telefoneren en door de SC bladeren al niet samen. Vandaar dat ik zo weinig telefoneer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:50 schreef Xtreem het volgende:
Op 3 tafels tegelijk pokeren EN een SC lezen gaat niet goed samen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:01 schreef PJORourke het volgende:
Partypoker studentjes.
quote:
Allemaal dromen ze ervan vier uur dagelijks pokeren te kunnen combineren met studeren, en daarvan dan te kunnen leven.quote:
Ik heb EG afgericht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef sigme het volgende:
Je bent een dwaallicht, EchtGaaf.
Bij de vorige verkiezingen was je eigenlijk voor de SP, stemde je strategisch PvdA, je kan je nu vinden in veel punten van de PVV en je vindt de SGP een fantastische partij.
Waarom krijg ik daar van die smerige beelden bij?quote:
http://www.washingtonpost(...)95.html?hpid=topnewsquote:Suicide bombers conducted 658 attacks around the world last year, including 542 in U.S.-occupied Afghanistan and Iraq, according to data compiled by U.S. government experts.
Omdat je een zieke geest hebt, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar van die smerige beelden bij?![]()
![]()
Ik heb echt volstrekt niks gedaan vandaag. Mijn collega's ongeveer evenveel (Tenzij je karaoke als productief beschouwt).quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een productieve dag vandaag....
Rondje trackmania dan maar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb echt volstrekt niks gedaan vandaag. Mijn collega's ongeveer evenveel (Tenzij je karaoke als productief beschouwt).
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb echt volstrekt niks gedaan vandaag. Mijn collega's ongeveer evenveel (Tenzij je karaoke als productief beschouwt).
jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef Monidique het volgende:
Een gratis racespelletje...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |