nee kom niet uit monster... kom uit den haagquote:
Je bedoeld ... je moeder?quote:
Jij ook een fijne fijne avondquote:
enig idee wanneer je vakantie hebt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
Heb geen zin meer, ben toe aan vakantie
ah succes!quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:28 schreef tripack het volgende:
vandaag spannende dag... eerst presentatie geven en dan krijg ik te horen of mijn stage voldoende is
dank jequote:
da's nog wel even wegquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
Succes tripack!
@Draakje, ik denk dan na 1 augustus
Ja dat is zeker nog ver wegquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's nog wel even weg![]()
gelukkig wel een paar extra vrije dagen inzicht!
da's mooi!quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zeker nog ver wegMaar komt helemaal goed
ik vind wel flauw dat de extra vrije dagen zo vroeg vallen maar ja het is wel een goed uitzichtquote:
Ja voor mij is het wel handig, omdat ik dan (als de planning klopt) ga verhuizenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind wel flauw dat de extra vrije dagen zo vroeg vallen maar ja het is wel een goed uitzicht
op het moment dat jij dan vakantie krijgt moet ik alweer aan het werk
heb je al een huisje ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja voor mij is het wel handig, omdat ik dan (als de planning klopt) ga verhuizen
betekend dat je/ jullie volgens de planning al een huisje hebben?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja voor mij is het wel handig, omdat ik dan (als de planning klopt) ga verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |