okee ik was mijn auto alquote:
Whehe, je heet niet echt Patrick he?quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef tripack het volgende:
[..]
okee ik was mijn auto al(voor de oplettende kijker
)
nee het is toeval dat je met de letters van tripack ook heel toevallig patrick kan spellenquote:
Ik zie niksquote:
En nou ben ik er klaar meequote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
de mazzel Sgelequote:Op maandag 21 april 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
En nou ben ik er klaar mee
Fijne avond mensen, ik ga naar huis![]()
![]()
Mónsterquote:Op maandag 21 april 2008 16:20 schreef tripack het volgende:
[..]
nee het is toeval dat je met de letters van tripack ook heel toevallig patrick kan spellen
Het is niet eerlijkquote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef draculettetje het volgende:
dag sgele
zo even de hele middag weg geslapen
nee kom niet uit monster... kom uit den haagquote:
Je bedoeld ... je moeder?quote:
Jij ook een fijne fijne avondquote:
enig idee wanneer je vakantie hebt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
Heb geen zin meer, ben toe aan vakantie
ah succes!quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:28 schreef tripack het volgende:
vandaag spannende dag... eerst presentatie geven en dan krijg ik te horen of mijn stage voldoende is
dank jequote:
da's nog wel even wegquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
Succes tripack!
@Draakje, ik denk dan na 1 augustus
Ja dat is zeker nog ver wegquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's nog wel even weg![]()
gelukkig wel een paar extra vrije dagen inzicht!
da's mooi!quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zeker nog ver wegMaar komt helemaal goed
ik vind wel flauw dat de extra vrije dagen zo vroeg vallen maar ja het is wel een goed uitzichtquote:
Ja voor mij is het wel handig, omdat ik dan (als de planning klopt) ga verhuizenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind wel flauw dat de extra vrije dagen zo vroeg vallen maar ja het is wel een goed uitzicht
op het moment dat jij dan vakantie krijgt moet ik alweer aan het werk
heb je al een huisje ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja voor mij is het wel handig, omdat ik dan (als de planning klopt) ga verhuizen
betekend dat je/ jullie volgens de planning al een huisje hebben?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja voor mij is het wel handig, omdat ik dan (als de planning klopt) ga verhuizen
en zijn jullie al aan het kijken ? iets op het oog al ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
Nope nog niet, maar ik hoop dan wel een huisje te hebben![]()
De vakantie van mijn vriendin begint 1 augustus, dus we willen dan graag over
hey lotte , maar natuurlijkquote:
ah beterquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, al druk aan het inschrijven op huisjes
Twee vingers in mijn neusquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah beteris het nog een beetje betaalbaar voor je, of is het schrikken ?
ja je kan nu nog lekker sparen, thuiswonendquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Twee vingers in mijn neus
Als we het gezamelijke inkomen op de weegschaal gooien naast de maandelijkse lasten dan sparen we per maand ongeveer bijna 1000 euro
Ja maar ik bedoelde we gaan ongeveer dat bedrag per maand sparen als we samenwonenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kan nu nog lekker sparen, thuiswonend
maar hoe kan je je vaste lasten nu al bepalen, als je er nog niet woont ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde we gaan ongeveer dat bedrag per maand sparen als we samenwonen
Suc6 gozerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
ik ga er weer vandoor
presentatie...check
kleding goed...check
spanningen onder controle.....
haha, nu nog WOW en the simsquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh draculettetje, Bellerophon, WhiteLightning en tripack!
jaja, ik aan de hyves erg he
Schattingquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar hoe kan je je vaste lasten nu al bepalen, als je er nog niet woont ?
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh draculettetje, Bellerophon, WhiteLightning en tripack!
jaja, ik aan de hyves erg he
het einde vd aarde is nabij.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook hoor
@WL, Sims 3 komt eraan!@#!!Einz!!11
OH NOESquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het einde vd aarde is nabij.
WE ARE DOOMED!
volgende week wordt het alweer 15quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
Hopelijk blijft het aankomend weekend ook lekker
Bummerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgende week wordt het alweer 15
Indeedquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik moet snel maar even een hangmat halen geloof ik
ik zoek ff op google, en schrik me gelijk ff rot bij de 1e hahaquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
IndeedIk wil dat ook hoor, als ik een tuin heb dan wil ik wel een hangmat
BOEM!! 385 euro!! Ongekend :|quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zoek ff op google, en schrik me gelijk ff rot bij de 1e haha
http://www.hangmatstandaard.nl/index.html
Niks te maren!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:04 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgen allen!
Zo..die training zit er op. Nu fijn met CMS gaan stoeien
Komen ze erachter dat die mySQL en PHP van gister goed gelukt is, CMS draaiend...
'Fijn Sgele, mag jij mooi een Intranet gaan bouwen voor 3 projecten' Ja maar...ja maar
Jawohl herr ubersturhmbahnfuhrer!quote:
Clack! Einz!!111!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawohl herr ubersturhmbahnfuhrer!
Alles goed?Al huisjes op het oog?
Dat zou wel mooi zijn danquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Clack! Einz!!111!!
Ja zekers, al druk aan het inschrijvenHeb echt een geweldige huisje op het oog, 100 m2, mooi gelegen, sta daar nu 3e op, denk niet dat het hem gaat worden maar wat een mooi huisje zeg
nou das toch werelds ? geven ze nog een open dag ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Clack! Einz!!111!!
Ja zekers, al druk aan het inschrijvenHeb echt een geweldige huisje op het oog, 100 m2, mooi gelegen, sta daar nu 3e op, denk niet dat het hem gaat worden maar wat een mooi huisje zeg
Ja dat doe ik ook zeker jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn dan
En ik stond 4e op het huis waar we nu wonen!
Er kan altijd van alles gebeuren. Fingers crossed
Ondertussen wel door blijven zoeken natuurlijk en je niet blind staren op 1 huis, anders is de tegenslag nogal lullig als je het daadwerkelijk niet krijgtquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook zeker jaHoop er zo ontzettend op, maar heb er wel een hard hoofd in
Doe ik ook niet, in Zeewolde wisselen de huisjes per 2 weken, dus ik heb mij nu samen met mijn vriendin ingeschreven op een huisje (sinds afgelopen dinsdag, dus niet deze), en als dat huisje het dan niet wordt, dan gaan wij ons volgende week woensdag weer inschrijven op andere huisjes (mits er leuke tussen zittenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ondertussen wel door blijven zoeken natuurlijk en je niet blind staren op 1 huis, anders is de tegenslag nogal lullig als je het daadwerkelijk niet krijgt
Jezus begint dat nu al?quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:Tabel bestaat niet.)
Dus opties genoegquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, in Zeewolde wisselen de huisjes per 2 weken, dus ik heb mij nu samen met mijn vriendin ingeschreven op een huisje (sinds afgelopen dinsdag, dus niet deze), en als dat huisje het dan niet wordt, dan gaan wij ons volgende week woensdag weer inschrijven op andere huisjes (mits er leuke tussen zitten)
Ja daaromquote:
Gaat helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daaromMoet wel lukken toch op die manier? Voor 1 augustus een huisje krijgen
zeg nu je zo goed met MYSQL begint te worden, kan je de gasten van !Fok niet eens helpen ?quote:
haha ik denk dat die jongens vergeleken met mij, toch echt wel stukken en stukken beter zijnquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg nu je zo goed met MYSQL begint te worden, kan je de gasten van !Fok niet eens helpen ?
Ja daaromquote:
nou nou , jezelf niet zo naar beneden halen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
haha ik denk dat die jongens vergeleken met mij, toch echt wel stukken en stukken beter zijn
lollereinz!!111!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , jezelf niet zo naar beneden halen hoor![]()
dat doet mn moeder wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |