keek je met links of met rechts?quote:Op maandag 21 april 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik er naar kijk..is ie recht (doordenkertje)
Potverdikkeme .. je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 21 april 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik er naar kijk..is ie recht (doordenkertje)
Ik keek met rechtsquote:Op maandag 21 april 2008 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
keek je met links of met rechts?
of zie je dat als je 'normaal' kijkt?
dat verklaart allesquote:
Dacht het ook jaquote:
netjesquote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Ondertussen, MySQL, php en CMS draaiend
Nou kap ik er mee...geen zin meer
Ja dat wordt m'n volgende projectquote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
netjeskan je er wel gelijk een website op maken man
als je dan tog een cms op hebt draaien
Joembla...quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Ondertussen, MySQL, php en CMS draaiend
Nou kap ik er mee...geen zin meer
Je bedoeld Joomla?quote:
typo3 FTW!quote:
oebschquote:
beinvloed door de roemeensche taal ?quote:
bedoelen, bedoeld, de bedoelde bedoelt... klotetalen..ik spreek en schrijf hele dagen Engels, dat ik van ellende niet meer weet hoe Nederlands te schrijvenquote:Op maandag 21 april 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
beinvloed door de roemeensche taal ?
Je bedoelt beïnvloedt?quote:Op maandag 21 april 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
beinvloed door de roemeensche taal ?
Heel fijn dank uquote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bedoelt beïnvloedt?
Je bedoelt Roemeense?
Okee okee, ik stop al
okee ik was mijn auto alquote:
Whehe, je heet niet echt Patrick he?quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef tripack het volgende:
[..]
okee ik was mijn auto al(voor de oplettende kijker
)
nee het is toeval dat je met de letters van tripack ook heel toevallig patrick kan spellenquote:
Ik zie niksquote:
En nou ben ik er klaar meequote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
de mazzel Sgelequote:Op maandag 21 april 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
En nou ben ik er klaar mee
Fijne avond mensen, ik ga naar huis![]()
![]()
Mónsterquote:Op maandag 21 april 2008 16:20 schreef tripack het volgende:
[..]
nee het is toeval dat je met de letters van tripack ook heel toevallig patrick kan spellen
Het is niet eerlijkquote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef draculettetje het volgende:
dag sgele
zo even de hele middag weg geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |