Kan je dat ook hier even regelen?quote:Op maandag 21 april 2008 12:42 schreef speciwacy het volgende:
OMG ... de mooiste dag van me leven.. De telefoon doet het hier niet meer ... HEILIG wat een rust !!!
Als ik er naar kijk..is ie recht (doordenkertjequote:Op maandag 21 april 2008 13:07 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Maak even een tafel voor me ... deze is scheef
Ik heb van alles met je moeder gedaan, maar ik heb haar níet gemist!quote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, kan eindelijk weer even relaxen
heb ik wat gemist? (nee, ik heb me moeder niet gemist)
keek je met links of met rechts?quote:Op maandag 21 april 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik er naar kijk..is ie recht (doordenkertje)
Potverdikkeme .. je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 21 april 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik er naar kijk..is ie recht (doordenkertje)
Ik keek met rechtsquote:Op maandag 21 april 2008 13:16 schreef tripack het volgende:
[..]
keek je met links of met rechts?
of zie je dat als je 'normaal' kijkt?
dat verklaart allesquote:
Dacht het ook jaquote:
netjesquote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Ondertussen, MySQL, php en CMS draaiend
Nou kap ik er mee...geen zin meer
Ja dat wordt m'n volgende projectquote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
netjeskan je er wel gelijk een website op maken man
als je dan tog een cms op hebt draaien
Joembla...quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dacht het ook ja
Ondertussen, MySQL, php en CMS draaiend
Nou kap ik er mee...geen zin meer
Je bedoeld Joomla?quote:
typo3 FTW!quote:
oebschquote:
beinvloed door de roemeensche taal ?quote:
bedoelen, bedoeld, de bedoelde bedoelt... klotetalen..ik spreek en schrijf hele dagen Engels, dat ik van ellende niet meer weet hoe Nederlands te schrijvenquote:Op maandag 21 april 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
beinvloed door de roemeensche taal ?
Je bedoelt beïnvloedt?quote:Op maandag 21 april 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
beinvloed door de roemeensche taal ?
Heel fijn dank uquote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bedoelt beïnvloedt?
Je bedoelt Roemeense?
Okee okee, ik stop al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |