1 en 3 iddquote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
qua uiterlijk 1 of 3
quote:Op maandag 21 april 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere, ik heb gewoon gewerkt non stop vanaf 8 uur. gekker moet het niet worden
iedereen bij GRTDOJW is altijd vriendelijk tegen elkaarquote:
grote jongenquote:Op maandag 21 april 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
Mwheheh het draait nog ookIk leer het nog wel eens
had een hele hoop ellende verwacht met mysql
quote:Op maandag 21 april 2008 12:18 schreef tripack het volgende:
[..]
grote jongen![]()
* tripack geeft sgele een klopje op zijn schouder
wat je wlt kun je natuurlijk altijd krijgenquote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, kan eindelijk weer even relaxen
heb ik wat gemist? (nee, ik heb me moeder niet gemist)
Als dat de mooiste dag van je leven is... zal het weinig interressant zijn...dat leven van jequote:Op maandag 21 april 2008 12:42 schreef speciwacy het volgende:
OMG ... de mooiste dag van me leven.. De telefoon doet het hier niet meer ... HEILIG wat een rust !!!
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 21 april 2008 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als dat de mooiste dag van je leven is... zal het weinig interressant zijn...dat leven van je
Dat had ik niet moeten zeggenquote:Op maandag 21 april 2008 12:39 schreef tripack het volgende:
[..]
wat je wlt kun je natuurlijk altijd krijgen
alle drukte nu voorbij?
Ben timmerman geweestquote:
Kan je dat ook hier even regelen?quote:Op maandag 21 april 2008 12:42 schreef speciwacy het volgende:
OMG ... de mooiste dag van me leven.. De telefoon doet het hier niet meer ... HEILIG wat een rust !!!
Als ik er naar kijk..is ie recht (doordenkertjequote:Op maandag 21 april 2008 13:07 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Maak even een tafel voor me ... deze is scheef
Ik heb van alles met je moeder gedaan, maar ik heb haar níet gemist!quote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
damn, kan eindelijk weer even relaxen
heb ik wat gemist? (nee, ik heb me moeder niet gemist)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |