Wil je in je kont gepakt worden ofzo? Dan kun je beter zo verkleed gaan:quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:35 schreef Sok41 het volgende:
Ik zou verkleed gaan als schaap.
quote:Auke Kok wierp tegen dat niemand de moslims dwingt alcohol te drinken: 'Wij dringen jullie geen wijn op, jullie dringen ons de wijn af.' Maar op dat moment kapte Paul Witteman het gesprek af.
Saddddquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:41 schreef pieterpost_afca het volgende:
Linkse tv programmas
[..]
Auke Kok wierp tegen dat niemand de moslims dwingt alcohol te drinken: 'Wij dringen jullie geen wijn op, jullie dringen ons de wijn af.' Maar op dat moment kapte Paul Witteman het gesprek af.
dat laatste slaat als een lul op een vierkante drumstelquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:
Tis toch godverdomme niet meer normaal dat zij als Nederlanders hun eigen gewoonten en gebruiken gaan afstemmen op import!
Maar wel van die turken en mocro's die tijdens het uitgaan snuiven en zuipen als de beste
Wat is het probleem van de aanwezigheid van wijn? Hij krijgt toch geen trechter op zijn bek?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
En dus?Als men er geen probleem mee heeft dat er een avond water i.p.v. wijn op tafel staat zie ik het probleem niet.
Ik wel, omdat ze gewoon schijtsbenauwd zijn om te zeggen: "Nee doe mij maar een pot bier of wijn"quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
En dus?Als men er geen probleem mee heeft dat er een avond water i.p.v. wijn op tafel staat zie ik het probleem niet.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het probleem van de aanwezigheid van wijn? Hij krijgt toch geen trechter op zijn bek?
Straks moeten de Gall en Gall's dicht in NL, want ja , de moslims vinden het vervelend.
Tolerantie komt van TWEE kanten! Zeik gewoon niet over dat wij ongelovige honden een wijntje willen...
Ja, maar die pretenderen niet dat het niet mag vanwege geloofovertuigingquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat laatste slaat als een lul op een vierkante drumstelheb je wel eens die boeren in het noorden gezien?
Ja, die vergelijking gaat echt op. Een hele winkelketen sluiten is wat anders dan een avond geen wijn drinken. Als ze echt graag wijn willen nodigen ze die vent gewoon niet uit, klaar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het probleem van de aanwezigheid van wijn? Hij krijgt toch geen trechter op zijn bek?
Straks moeten de Gall en Gall's dicht in NL, want ja , de moslims vinden het vervelend.
Tolerantie komt van TWEE kanten! Zeik gewoon niet over dat wij ongelovige honden een wijntje willen...
De man is in dit geval belangrijker dan de alcohol. Die keuze staat geheel vrij.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik wel, omdat ze gewoon schijtsbenauwd zijn om te zeggen: "Nee doe mij maar een pot bier of wijn"
Dat is het probleem....
We kruipen in een hoekje en zeggen nee meneer de islam, tuurlijk meneer de islam, wat u wilt meneer de islam
Volgens mij begrijp jij zijn opmerking niet die wel ergens op slaat. Hij bedoelt hiermee dat deze 'moslim' jongeren zich door de weeks voordoen als de perfect 'moslim' , maar in het weekend als papa & de imam niet kijken zich te buiten gaan aan drugs & alcohol. Maar de volgende dag jou wel weer een ongelovig varken noemen, omdat je een biertje drinkt na je werk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat laatste slaat als een lul op een vierkante drumstelheb je wel eens die boeren in het noorden gezien?
Dat dus!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij zijn opmerking niet die wel ergens op slaat. Hij bedoelt hiermee dat deze 'moslim' jongeren zich door de weeks voordoen als de perfect 'moslim' , maar in het weekend als papa & de imam niet kijken zich te buiten gaan aan drugs & alcohol. Maar de volgende dag jou wel weer een ongelovig varken noemen, omdat je een biertje drinkt na je werk.
Dat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
begrijpelijk, dat vind ik trouwens ook hypocriet van die groep moslimjongeren, ONS uitmaken voor ongelovige hondenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij zijn opmerking niet die wel ergens op slaat. Hij bedoelt hiermee dat deze 'moslim' jongeren zich door de weeks voordoen als de perfect 'moslim' , maar in het weekend als papa & de imam niet kijken zich te buiten gaan aan drugs & alcohol. Maar de volgende dag jou wel weer een ongelovig varken noemen, omdat je een biertje drinkt na je werk.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen in NL dit normaal vinden...quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, die vergelijking gaat echt op. Een hele winkelketen sluiten is wat anders dan een avond geen wijn drinken. Als ze echt graag wijn willen nodigen ze die vent gewoon niet uit, klaar.
[..]
De man is in dit geval belangrijker dan de alcohol. Die keuze staat geheel vrij.
Als ze echt wijn willen drinken, moeten ze maar dinken waar die gast bij zit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, die vergelijking gaat echt op. Een hele winkelketen sluiten is wat anders dan een avond geen wijn drinken. Als ze echt graag wijn willen nodigen ze die vent gewoon niet uit, klaar.
[..]
De man is in dit geval belangrijker dan de alcohol. Die keuze staat geheel vrij.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Straks moeten we ook allemaal onze baard laten staan.
daar sta je dan, als kaenkerpatient![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Sok41 het volgende:
Eigenlijk hadden ze Jezus ook uit moeten nodigen, konden ze een goede discussie houden en dan kon hij lekker klieren door van water wijn te maken, haha in ur face TANZ FRANZZZ1212
Ja, die man is intolerant en dat vind ik ook jammer. Als ik tegen P&W zeg dat ik absoluut geen chocolademelk aan tafel wil mogen zij kiezen of ze me uitnodigen of niet. Zo ook hier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen in NL dit normaal vinden...
Dus als jij een hekel aan chocolademelk hebt mag niemand in jouw buurt dat drinken? Ook al drink jij gewoon je eigen drankje?
Dit is 100% een voorbeeld van totale intolerantie van "hun" kant. Ze hebt er totaal geen last van, maar toch eis je dat het niet op tafel komt.
Je zegt dat het een niet te vergelijken situatie is, das nog maar te bezien. 1 moslim behoudt 10 mensen van een wijntje, 1 miljoen moslims kunnen dus......
Het is gewoon te debiel voor woorden, het is een Nederlandse studio, klaar.
Als ze het echt zouden willen zouden ze dat idd maar moeten doen. Zo groot is het verlangen blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ze echt wijn willen drinken, moeten ze maar dinken waar die gast bij zit.
Dat zijn nu eenmaal onze gewoontes, dat hij niet drinkt, respecteer ik, maar daar houd het ook op.
Ik heb hier een behoorlijk overtuigde Islamiet op de kamer zitten en die roept ook dat het onzin is dat de rest dan niet zou mogen drinken.
Je verdraait het...... Het is de keuze van de moslim om wel of niet te komen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef TNA het volgende:
Natuurlijk is het triest dat je moet kiezen tussen alcohol of een moslim aan tafel, maar het is wél gewoon een vrije keuze.
Ja, die aanpassing is eenzijdig, maar is wel vrijwillig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je verdraait het...... Het is de keuze van de moslim om wel of niet te komen!
Niet om de man wel of niet uit te nodigen en vervolgens je eigen gewoontes gaan aanpassen om het wel te laten komen........ Dat heet eenzijdige aanpassing
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Sok41 het volgende:
Eigenlijk hadden ze Jezus ook uit moeten nodigen, konden ze een goede discussie houden en dan kon hij lekker klieren door van water wijn te maken, haha in ur face TANZ FRANZZZ1212
Kortom Moslims die verwachten dat wij ons aanpassen en P&Wquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, die aanpassing is eenzijdig, maar is wel vrijwillig.
Het gaat niet om het daadwerkelijk verlangen, het gaat om het principe. Het principe dat iemand mijn keuze om wel wijn te willen drinken respecteert, net zoals ik zijn keuze om geen wijn te willen drinken respecteer. Live and let live zou het moeten zijn, geen controlfreakerig en intolerant gedrag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Als ze het echt zouden willen zouden ze dat idd maar moeten doen. Zo groot is het verlangen blijkbaar niet.
Ja.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kortom Moslims die verwachten dat wij ons aanpassen en P&W
Ik ben het met je eens dat ik het jammer vind dat de aanpassing in dit geval van onze kant moet komen en die man geen centimeter opschuift, maar vind het in deze context geen enkel probleem. Op grotere schaal is dat het natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:59 schreef refused. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het daadwerkelijk verlangen, het gaat om het principe. Het principe dat iemand mijn keuze om wel wijn te willen drinken respecteert, net zoals ik zijn keuze om geen wijn te willen drinken respecteer. Live and let live zou het moeten zijn, geen controlfreakerig en intolerant gedrag.
Inderdaad, nog zo inconsequent als Allah ook nogquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef DroogDok het volgende:
Moesten de vrouwen ook eerst de studio uit?
De schaal is natuurlijk velen malen groter omdat dit op TV komt!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat ik het jammer vind dat de aanpassing in dit geval van onze kant moet komen en die man geen centimeter opschuift, maar vind het in deze context geen enkel probleem. Op grotere schaal is dat het natuurlijk wel.
Signalen zijn in dit geval duidelijk een kwestie van interpretatie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De schaal is natuurlijk velen malen groter omdat dit op TV komt!
Dat er maar 10 mensen zaten boeit niet, er keken tienduizenden, en je geeft weer een signaal af aan de tienduizenden dat je maar slap moet zijn, anders!
Op elke schaal is het een probleem. Altijd maar het walgelijk laffe buigen en aanpassen. Alles om de zogenaamd zielige moslims maar te plezieren, absurd gewoon. Zulke linkse figuren hebben geen enkele zelfwaarde, ze staan nergens voor en zijn zwak.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:01 schreef TNA het volgende:
Ik ben het met je eens dat ik het jammer vind dat de aanpassing in dit geval van onze kant moet komen en die man geen centimeter opschuift, maar vind het in deze context geen enkel probleem. Op grotere schaal is dat het natuurlijk wel.
Zie dit topicquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Signalen zijn in dit geval duidelijk een kwestie van interpretatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |