Wil je in je kont gepakt worden ofzo? Dan kun je beter zo verkleed gaan:quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:35 schreef Sok41 het volgende:
Ik zou verkleed gaan als schaap.
quote:Auke Kok wierp tegen dat niemand de moslims dwingt alcohol te drinken: 'Wij dringen jullie geen wijn op, jullie dringen ons de wijn af.' Maar op dat moment kapte Paul Witteman het gesprek af.
Saddddquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:41 schreef pieterpost_afca het volgende:
Linkse tv programmas
[..]
Auke Kok wierp tegen dat niemand de moslims dwingt alcohol te drinken: 'Wij dringen jullie geen wijn op, jullie dringen ons de wijn af.' Maar op dat moment kapte Paul Witteman het gesprek af.
dat laatste slaat als een lul op een vierkante drumstelquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:
Tis toch godverdomme niet meer normaal dat zij als Nederlanders hun eigen gewoonten en gebruiken gaan afstemmen op import!
Maar wel van die turken en mocro's die tijdens het uitgaan snuiven en zuipen als de beste
Wat is het probleem van de aanwezigheid van wijn? Hij krijgt toch geen trechter op zijn bek?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
En dus?Als men er geen probleem mee heeft dat er een avond water i.p.v. wijn op tafel staat zie ik het probleem niet.
Ik wel, omdat ze gewoon schijtsbenauwd zijn om te zeggen: "Nee doe mij maar een pot bier of wijn"quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
En dus?Als men er geen probleem mee heeft dat er een avond water i.p.v. wijn op tafel staat zie ik het probleem niet.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het probleem van de aanwezigheid van wijn? Hij krijgt toch geen trechter op zijn bek?
Straks moeten de Gall en Gall's dicht in NL, want ja , de moslims vinden het vervelend.
Tolerantie komt van TWEE kanten! Zeik gewoon niet over dat wij ongelovige honden een wijntje willen...
Ja, maar die pretenderen niet dat het niet mag vanwege geloofovertuigingquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat laatste slaat als een lul op een vierkante drumstelheb je wel eens die boeren in het noorden gezien?
Ja, die vergelijking gaat echt op. Een hele winkelketen sluiten is wat anders dan een avond geen wijn drinken. Als ze echt graag wijn willen nodigen ze die vent gewoon niet uit, klaar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het probleem van de aanwezigheid van wijn? Hij krijgt toch geen trechter op zijn bek?
Straks moeten de Gall en Gall's dicht in NL, want ja , de moslims vinden het vervelend.
Tolerantie komt van TWEE kanten! Zeik gewoon niet over dat wij ongelovige honden een wijntje willen...
De man is in dit geval belangrijker dan de alcohol. Die keuze staat geheel vrij.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik wel, omdat ze gewoon schijtsbenauwd zijn om te zeggen: "Nee doe mij maar een pot bier of wijn"
Dat is het probleem....
We kruipen in een hoekje en zeggen nee meneer de islam, tuurlijk meneer de islam, wat u wilt meneer de islam
Volgens mij begrijp jij zijn opmerking niet die wel ergens op slaat. Hij bedoelt hiermee dat deze 'moslim' jongeren zich door de weeks voordoen als de perfect 'moslim' , maar in het weekend als papa & de imam niet kijken zich te buiten gaan aan drugs & alcohol. Maar de volgende dag jou wel weer een ongelovig varken noemen, omdat je een biertje drinkt na je werk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat laatste slaat als een lul op een vierkante drumstelheb je wel eens die boeren in het noorden gezien?
Dat dus!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij zijn opmerking niet die wel ergens op slaat. Hij bedoelt hiermee dat deze 'moslim' jongeren zich door de weeks voordoen als de perfect 'moslim' , maar in het weekend als papa & de imam niet kijken zich te buiten gaan aan drugs & alcohol. Maar de volgende dag jou wel weer een ongelovig varken noemen, omdat je een biertje drinkt na je werk.
Dat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
begrijpelijk, dat vind ik trouwens ook hypocriet van die groep moslimjongeren, ONS uitmaken voor ongelovige hondenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij zijn opmerking niet die wel ergens op slaat. Hij bedoelt hiermee dat deze 'moslim' jongeren zich door de weeks voordoen als de perfect 'moslim' , maar in het weekend als papa & de imam niet kijken zich te buiten gaan aan drugs & alcohol. Maar de volgende dag jou wel weer een ongelovig varken noemen, omdat je een biertje drinkt na je werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |