abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58130961
Wtf......Omdat meneer de 'extremist' aan tafel zat en omdat wij RESPECT moeten hebben werd er gister geen alcohol geschonken tijdens de uitzending van pauw en witteman. Dat pauw en witteman daar zelf nog mee instemmen ook.

Te kansloos

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_58131004
Als ze wel alcohol zouden schenken dan zou het waarschijnlijk dizcriminazie zijn
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:33:24 #3
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_58131009
terechte klacht!

En wij ons maar aanpassen...
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
pi_58131061
Ik zou verkleed gaan als schaap.
pi_58131150
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:35 schreef Sok41 het volgende:
Ik zou verkleed gaan als schaap.
Wil je in je kont gepakt worden ofzo? Dan kun je beter zo verkleed gaan:

Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_58131159
Straks moeten we ook allemaal onze baard laten staan.

daar sta je dan, als kaenkerpatient
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_58131182
Linkse tv programmas
quote:
Auke Kok wierp tegen dat niemand de moslims dwingt alcohol te drinken: 'Wij dringen jullie geen wijn op, jullie dringen ons de wijn af.' Maar op dat moment kapte Paul Witteman het gesprek af.

pi_58131216
Saai en Witterman.
pi_58131222
Of het nou links/ rechts of wtf dan ook voor een programma is, i don't care. Maar waarom je buigt voor een extremist begrijp ik niet. En dit is de 2e keer al, vorige keer omdat die pa van hem erbij was.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:44:13 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58131251
Wat in- en in triest zeg....

En heel erg slap, maar ja, links is nog nooit op het hebben van enige eigenaarde of een ruggengraat te betrappen geweest.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58131304
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:41 schreef pieterpost_afca het volgende:
Linkse tv programmas
[..]

Auke Kok wierp tegen dat niemand de moslims dwingt alcohol te drinken: 'Wij dringen jullie geen wijn op, jullie dringen ons de wijn af.' Maar op dat moment kapte Paul Witteman het gesprek af.
Sadddd
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:46:59 #12
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58131313
En dus? Als men er geen probleem mee heeft dat er een avond water i.p.v. wijn op tafel staat zie ik het probleem niet.
pi_58131337
Tis toch godverdomme niet meer normaal dat zij als Nederlanders hun eigen gewoonten en gebruiken gaan afstemmen op import!

Maar wel van die turken en mocro's die tijdens het uitgaan snuiven en zuipen als de beste
pi_58131373
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:
Tis toch godverdomme niet meer normaal dat zij als Nederlanders hun eigen gewoonten en gebruiken gaan afstemmen op import!

Maar wel van die turken en mocro's die tijdens het uitgaan snuiven en zuipen als de beste
dat laatste slaat als een lul op een vierkante drumstel heb je wel eens die boeren in het noorden gezien?
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:49:27 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58131377
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
En dus? Als men er geen probleem mee heeft dat er een avond water i.p.v. wijn op tafel staat zie ik het probleem niet.
Wat is het probleem van de aanwezigheid van wijn? Hij krijgt toch geen trechter op zijn bek?

Straks moeten de Gall en Gall's dicht in NL, want ja , de moslims vinden het vervelend.

Tolerantie komt van TWEE kanten! Zeik gewoon niet over dat wij ongelovige honden een wijntje willen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58131393
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:46 schreef TNA het volgende:
Ik wel, omdat ze gewoon schijtsbenauwd zijn om te zeggen: "Nee doe mij maar een pot bier of wijn"

Dat is het probleem....
We kruipen in een hoekje en zeggen nee meneer de islam, tuurlijk meneer de islam, wat u wilt meneer de islam
pi_58131411
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat is het probleem van de aanwezigheid van wijn? Hij krijgt toch geen trechter op zijn bek?

Straks moeten de Gall en Gall's dicht in NL, want ja , de moslims vinden het vervelend.

Tolerantie komt van TWEE kanten! Zeik gewoon niet over dat wij ongelovige honden een wijntje willen...
pi_58131433
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

dat laatste slaat als een lul op een vierkante drumstel heb je wel eens die boeren in het noorden gezien?
Ja, maar die pretenderen niet dat het niet mag vanwege geloofovertuiging
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:51:46 #19
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58131438
quote:

[..]

Ja, die vergelijking gaat echt op. Een hele winkelketen sluiten is wat anders dan een avond geen wijn drinken. Als ze echt graag wijn willen nodigen ze die vent gewoon niet uit, klaar.
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik wel, omdat ze gewoon schijtsbenauwd zijn om te zeggen: "Nee doe mij maar een pot bier of wijn"

Dat is het probleem....
We kruipen in een hoekje en zeggen nee meneer de islam, tuurlijk meneer de islam, wat u wilt meneer de islam
De man is in dit geval belangrijker dan de alcohol. Die keuze staat geheel vrij.
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:51:51 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_58131439
Welke ruggegraatlozen zaten er bij aan tafel? Ik zou P&W laten kiezen of ik een wijntje of een gast minder die avond
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58131443
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij zijn opmerking niet die wel ergens op slaat. Hij bedoelt hiermee dat deze 'moslim' jongeren zich door de weeks voordoen als de perfect 'moslim' , maar in het weekend als papa & de imam niet kijken zich te buiten gaan aan drugs & alcohol. Maar de volgende dag jou wel weer een ongelovig varken noemen, omdat je een biertje drinkt na je werk.
pi_58131464
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij zijn opmerking niet die wel ergens op slaat. Hij bedoelt hiermee dat deze 'moslim' jongeren zich door de weeks voordoen als de perfect 'moslim' , maar in het weekend als papa & de imam niet kijken zich te buiten gaan aan drugs & alcohol. Maar de volgende dag jou wel weer een ongelovig varken noemen, omdat je een biertje drinkt na je werk.
Dat dus!!

Ik zag het vergelijk met de boeren eigenlijk totaal niet
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:53:15 #23
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_58131478
quote:

[..]

Dat.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 april 2008 @ 10:53:22 #24
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_58131480
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:41 schreef pieterpost_afca het volgende:
Linkse tv programmas
[..]

Ze doen alles om maar een moslim in de uitzending te krijgen en te houden
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_58131493
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

begrijpelijk, dat vind ik trouwens ook hypocriet van die groep moslimjongeren, ONS uitmaken voor ongelovige honden
Mods met een x zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')