strict html/xhtml programmerenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:33 schreef JortK het volgende:
Gelukkig krijg je ook foutmeldingen op de mobiele layout![]()
quote:
Vanuit mn bedquote:
quote:Op vrijdag 18 april 200808:33 schreef JortK het volgende:
Gelukkig krijg je ook foutmeldingen op de mobiele layout [afbeelding] [afbeelding]
Ik vind 't sowieso niet echt lekker gaanquote:Op vrijdag 18 april 200808:31 schreef JortK het volgende:
Spammen is moeilijk vanaf me mobiel [afbeelding]
Goed hoor. Beetje moe, tot laat beziggeweest met computerproblemen gisterenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Oh en ik vergeet te vragen hoe het met jou gaat DM?
Ah, de melkwegquote:Op vrijdag 18 april 200809:34 schreef Kuukske het volgende:
Rustig! Ik mag alweer bijna naar huis joh. Weekend vieren, naar Millencolin vanavond en boodschappen doen enzo.
Jup.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
En iets van Punkrock oid? Iig zo hoort 't als ik de website bezoek.
Millencolin is tof.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:35 schreef DaMart het volgende:
Ik ben thuis, maar mag geen weekend vieren nog.
En wat is Millencolin?.
Ow balen. Hoewel ik ook niet fit ben hoor. Ik slaap wel lekker in de auto naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
Goed hoor. Beetje moe, tot laat beziggeweest met computerproblemen gisteren.
Zolang je maar niet zelf rijdt dan kan dat wel jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow balen. Hoewel ik ook niet fit ben hoor. Ik slaap wel lekker in de auto naar Amsterdam.
Neuh, JD rijdt wel. Ik ga echt niet rijden in Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:42 schreef DaMart het volgende:
Zolang je maar niet zelf rijdt dan kan dat wel ja.
Maar ik geloof dat mijn computer een goede ochtend heeft nu... dus dat moet hij maar zo houden. Anders moet ik op de oude pc gaan werken, en dat gaat wat minder snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |