quote:Op donderdag 17 april 2008 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Alex zn account gekraakt!
Kusje, Youssef.
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:03 schreef Danny het volgende:
worldpimber
moet en zal doorgaan met persoonlijk gezeik. mag dat ergens anders doen, niet op FOK!
Nah, ik ben zo'n pauper die overwerkt en nu pas binnen isquote:Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef Geerd het volgende:
Heb je contu lopen F5en ofzo, en zelf te lui om er een te maken??
Doe je idd iets verkeerd ja weekendquote:Op donderdag 17 april 2008 22:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nah, ik ben zo'n pauper die overwerkt en nu pas binnen is
Beveiligingquote:Op donderdag 17 april 2008 22:30 schreef Geerd het volgende:
Wat ga jij der precies doen dan?
Drummers day, daar komen alle gansters op af voor de zaken. Leipe boel daarquote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is het zoon risico volle middag dan?
Was maar een grapjequote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is het zoon risico volle middag dan?
Jij moest zeker keihard lachenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:52 schreef Geerd het volgende:
owke.
rib-i ala bling-bling.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
yea WP -> WellPlayedquote:Op donderdag 17 april 2008 23:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben ik een keertje online heeft WP een ban
met de CB250quote:Op donderdag 17 april 2008 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Zolang hij mijn e-mail adres maar weet en telnr heeft om eens te gassen
Mooie symboliekquote:Op donderdag 17 april 2008 22:50 schreef Rib-i het volgende:
quote:
Je kan natuurlijk ook voor een meer multi functioneel apparaat gaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:24 schreef Cageon het volgende:
Mocht de kerstman langs komen om te vragen wat ik nou zou willen voor kerst dan zou t volgende voldoen:
[ afbeelding ]
reken ook ff direct de prijs uitquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook voor een meer multi functioneel apparaat gaan.
[ link | afbeelding ]
gecombineerd met de
[ link | afbeelding ]
Laffe herder.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:06 schreef Cageon het volgende:
wat een fucking slappe teaser, kijk die gast hangen
t is verdomme geen lage SS.
Avatar van Youssef aka Worldpimber. Old skool MC.quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:15 schreef Cageon het volgende:
Zijn er nog mensen die nog vervangende type motoren weten voor de TLR?
Meer ala SM en die er minder indrukkwekkend (schrikbarend) uitziet dan de lompe TLR.
En toch t zelfde aantal KMers door kan staan en het misbruik op de dijkjes op/af ritten etc
Nee ik wil nog geen ander, maar wil toch kijken naar mogelijke alternatieven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben weer met Brits vervoer.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Avatar van Youssef aka Worldpimber. Old skool MC.![]()
[..]
Tuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SM look and feel, sportieve en ultramoderne massieve V-twin power met lange adem.
Welke supersport kan dat allemaal op zijn CV zetten?
en betaalbaar, en ja ik vind het best een toffe fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben weer met Brits vervoer.![]()
![]()
Maarja alles wat in die range komt ongeveer is niet te betalen voor mij, zijn allemaal splinternieuw.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Die had hem toch echt wat platter liggen volgens mij, maar kan me vergissen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie ben jij dan, ik zag Nickey Hayden zo ook rijden op de Ducati Hypermotard.
Maar wel degelijk knee down achtige rijstijl. Ik kan ook al bijna niet meer zonder door de bocht.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:07 schreef Cageon het volgende:
Die had hem toch echt wat platter liggen volgens mij, maar kan me vergissen.
yea dat dacht ik ook, met de korte pauze door de voorband is dat mooi afgeleerd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wel degelijk knee down achtige rijstijl. Ik kan ook al bijna niet meer zonder door de bocht.![]()
![]()
quote:70 door de bocht waar je 120 kan zonder er buiten hangen.[/Gawaine]
Imho geeft dat uiteindelijk de verkeerde rijstijl denk ik. Niet verzitten that is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:38 schreef Cageon het volgende:
yea dat dacht ik ook, met de korte pauze door de voorband is dat mooi afgeleerd.
Leg hem nu heerlijk schuin af zonder te verzitten. Kan best, gewoon vertrouwen hebben![]()
Kwam er niet direct wijs uit welke dealer etc.quote:
Het staat welquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:45 schreef Cageon het volgende:
er is zoiets als de gulden middenweg.
Voorheen deed ik wat verzitten bij elk kut bochtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |