Motor-meet.nlquote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef worldpimber het volgende:
Fok!MC HD bestaat al jaren
Maar gaat soms schuil onder verschillende noemers als M&M's club of Chocopoppers.![]()
![]()
Volgens mij werk jij bij de AIVD.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef worldpimber het volgende:
Rietje post nu onder BlueBullYZF ofzo![]()
OPM post alleen als ie wat nodig heeft
Waarom heeft die gast nog steeds niet zijn domein opgeheven?quote:
quote:Verzamelen bij de Aldi voor een pakje Knoppers.![]()
quote:Volgens mij werk jij bij de AIVD.
Denk ik al jaren.![]()
Zo te zien wel, maar misschien kan jij ff voorlezen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef worldpimber het volgende:
Waarom heeft die gast nog steeds niet zijn domein opgeheven?
italiaanse baggerquote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo te zien wel, maar misschien kan jij ff voorlezen.![]()
![]()
Nieuwe website in de lucht --> http://www.apriliadorsoduro.com/![]()
Apart design die frames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef Cageon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
italianen zijn dat wel verdacht vaak idd.quote:
Dat zijn gewoon Turkse "Hackers" die een bug in forums misbruiken. Maar het domein staat nog steeds op naam van Lars Hollander uit de MC van Hallstraat in Vianenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef Patrick281 het volgende:
Zo te zien wel, maar misschien kan jij ff voorlezen.![]()
![]()
ben benieuwd wat ze er allemaal op hebben geknalt aan data.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon Turkse "Hackers" die een bug in forums misbruiken. Maar het domein staat nog steeds op naam van Lars Hollander uit de MC van Hallstraat in Vianen
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:41 schreef Cageon het volgende:Edit of is Pimber bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I eat KTM LC4 for lunch!![]()
Altijd handig zo'n contactpersoon bij de AIVD.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef worldpimber het volgende:
Dat zijn gewoon Turkse "Hackers" die een bug in forums misbruiken. Maar het domein staat nog steeds op naam van Lars Hollander uit de MC van Hallstraat in Vianen
![]()
![]()
Lars de informant naar eigen zeggen als kruiwagen gebruikt? En/of infiltreren voor 'de zaak' van bro.
[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 17-04-2008 13:05:07 ]
quote:Kalimero schreef op 17 april 2008 @ 12:46:
Gisteren rond half 5 in de bocht vanaf de A15 Botlektunnel naar Beneluxtunnel.
In de bocht kwam jij als een bezetene aanstormen en kwam daar een blauwe ford focus tegen. ( ikke dus ) Jij in je ankers en daarna reed je als een watje door telkens in je spiegels kijkend.
Daar gaat je reputatiequote:Jij in je ankers en daarna reed je als een watje door telkens in je spiegels kijkend.
Het ging om die doordraaier.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef worldpimber het volgende:
Daar gaat je reputatie![]()
Altijd al gedacht van die Patrick is weinig waard![]()
Was WorldBeater er nu nog maar
Preciesquote:Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor bagger provider gebruik jij????quote:Op donderdag 17 april 2008 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het ging om die doordraaier.![]()
Op de rechte stukken respecteer ik Koos Spee, ondertussen scannend op witte auto's met striping.![]()
Worldbeater heeft vorige week nog de passmailer getest.
Eerst mail kwam aan, de tweede met het wachtwoord niet.
Cool, waar en waarom/speciale gelegenheid?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
heb me ingeschreven voor een proefrit op een KTM 690 SMR
Heb de rechteruitlaat cadeau gekregen, en die zit nu op de Trophy.quote:We moeten maar een keer eens afspreken voor een ride out een beetje in
de buurt.
De 900 ziet er kek uit; hier en daar wat spuitwerk verricht en een
racekontje erop gezet.
mvrgr
U denkt aan het spamfilter?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:01 schreef bvvt het volgende:
Wat voor bagger provider gebruik jij????
zeker chello
Dan kun je zeker ook een heel blik met geld los trekken?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:17 schreef mutzenbacher het volgende:
Vet man, motorrijden! Ben nog aan het lessen (5 gehad nu) en moet nog alle examens doen. Ga tussendoor nog op vakantie 3 weken, dus ik gok dat ik eind juli of ergens in augustus pas het papiertje heb... (ervan uitgaande dat ik alles in 1 keer haal).
Ben al wel druk aan het kijken naar mogelijke bikes, want die moet er wel zsm eentje komen! Vooralsnog lijkt mij een Fazertje 'met de kop eraf' wel iets...
Dat ding is niet eens een concurrent van een LC4quote:Op donderdag 17 april 2008 12:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
I eat KTM LC4 for lunch!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
heb me ingeschreven voor een proefrit op een KTM 690 SMR
Ik vind ze naisquote:Op donderdag 17 april 2008 00:11 schreef Cageon het volgende:
wat vind men van deze knippers?
[ afbeelding ]
Voor vervanging van:
[ afbeelding ]
Via KTM gewoon. ergens in meiquote:Op donderdag 17 april 2008 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool, waar en waarom/speciale gelegenheid?![]()
Gewicht en vermogen zeer toereikend, alleen jammer van de adem/toermogelijkheden op lange termijn.
Verwachte levensduur motorblok 50k. Volgens KTM.![]()
Ideaal plezierding.![]()
Maar zit je eraan te denken om er 1 te kopen dan?quote:
Op High Speed zal je idd geen LC4 ontmoeten.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Snelwagen het volgende:
Dat ding is niet eens een concurrent van een LC4
Maar wel een leuke motor denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agree.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:00 schreef Den_Haag het volgende:
Ehhhhhhhhhhhhh, moet dat op een demo-dag?
En ik wil eens uittesten hoe een SMR rijdt.
![]()
psiesquote:Op donderdag 17 april 2008 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U denkt aan het spamfilter?![]()
De eerste komt wel aan.![]()
Bagger.![]()
Neuj laatste demo dag waar ik ben geweest van KTM, was super relaxd. En haast niets te doenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:00 schreef Den_Haag het volgende:
Ehhhhhhhhhhhhh, moet dat op een demo-dag?
En ik wil eens uittesten hoe een SMR rijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ook nog een gratis tshirtje mee
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Spamfilterbox is alleen online te bereiken, en blijft de laatste tijd ineens compleet leeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op High Speed zal je idd geen LC4 ontmoeten.![]()
En jumpen kan ook.![]()
[ afbeelding ]Zon veel harder zal dat ding wel niet lopen hoor, 200 is het feest opgehouden gok ik zo. Mijn lc4 loopt tegen de 190, dus opzich.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Agree.![]()
Ooooooooooooeeeh een stoprandje
Maar hij ziet er wel mooi uit moet ik zeggenSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Let je op, op de Lekdijk geldt voor sommige stukken een motorverbod!quote:Op donderdag 17 april 2008 00:55 schreef Cageon het volgende:
hmmm not sure...
potentieel interessant wel.
Mss keertje richting utrecht knallen via de mooie dijkjes![]()
Ik denk bij 220, maar dat het blokkie vooral veel flexibeler is in het gebruik.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:25 schreef Snelwagen het volgende:
Zon veel harder zal dat ding wel niet lopen hoor, 200 is het feest opgehouden gok ik zo. Mijn lc4 loopt tegen de 190, dus opzich.....
Ooooooooooooeeeh een stoprandje
Maar hij ziet er wel mooi uit moet ik zeggen
Mjah, opzich kan ik met mn 690 prima de snelweg op met 130. En het blok kan dat imho prima hebben.... Alleen doe ik het nooit omdat het gewoon saai isquote:Op donderdag 17 april 2008 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk bij 220, maar dat het blokkie vooral veel flexibeler is in het gebruik.
En langdurig snelweg gebruik ook geen centje pijn doet op de lange termijn.![]()
Het staat wel vast dat die 690 ook een topper is op andere punten.
Die van jou is net uit de doos.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:33 schreef Snelwagen het volgende:
Mjah, opzich kan ik met mn 690 prima de snelweg op met 130. En het blok kan dat imho prima hebben.... Alleen doe ik het nooit omdat het gewoon saai is
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De MC Hardcore Divisie had toch allang bepaald dat overmatig consumptie van MF tot gayness kan leiden?![]()
En WTF, is het leuk ofzo als zo'n grijze kalende popi jopi op z'n BMW K100 gespot komt roepen terwijl je de chicks net aan het playen bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach boeiend tegen die tijd heb ik hem denk ik wel verkocht en rij ik op een superduke ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 18:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die van jou is net uit de doos.![]()
1 cylinder = drijfstang/big end probleem vroeg of laat.
Een Zwitsers uurwerk laat/ Italiaans/scoot vroeg.![]()
doe mij jou salaris ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach boeiend tegen die tijd heb ik hem denk ik wel verkocht en rij ik op een superduke ofzo
kort maar krachtigquote:Op donderdag 17 april 2008 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
@wp: so tru![]()
im centrum in
quote:creazy soes schreef op 17 april 2008 @ 17:33:
net gespot in hoenderloo thv de restaurants. Een blauw witte tl 1000r. Je had een zwart grijs pak aan. En reed in de ri van de doorgaande weg van apeldoorn naar ede. Ik zat iig in een koekblik.
Bij deze dus gespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |