Niks mis mee! Juist goed voor de motoriek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja, met majoretten (zo'n stokje heen en weer bewegen) zou ik minder blij zijn. Maar eigenlijk moeten ze doen wat ze leuk vinden.
Het is vooral dodelijk saai om naar te kijken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:53 schreef appelsap het volgende:
Niks mis mee! Juist goed voor de motoriek.
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uit fitnessoogpunt snap ik het, goed voor je conditie etc.
Maar als ik die wedstrijden op Eurosport soms langs zie komen, met bebloede gezichten en mensen die van ellende tegen de vlakte gaan, dan moet ik echt wegzappen..
Hoe lang geleden ben jij voor het laatst bij een majoretteconcours geweestquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is vooral dodelijk saai om naar te kijken.En als ouder wil je (neem ik aan) je kind toch wel een beetje steunen. Je moet ook aan jezelf denken hè.
Ik zou mijn kind voor gek verklaren als die 2-3 keer per week vrijwillig zou willen sportenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:39 schreef BrandX het volgende:
Hockey verbieden? Waarom in godsnaam?
zelf zou ik mijn kind geen enkele sport verbieden; gezien de maatschappelijke ontwikkelingen ben ik al heel happy als mijn kind vanuit eigen motivatie 2 of 3 keer per week uberhaupt een sport wil doen.
Ik heb zoiets ook wel eens gezien, er zijn wat dingen die me opvallen:quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden ben jij voor het laatst bij een majoretteconcours geweest. Dat valt echt reuze mee qua saaiheid hoor
.
O my god, wanneer ben jij voor het laatst in een scouting blokhut geweest, zo'n 15 jaar geleden?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook tegen zijn, met die suffe uniformpjes en die suffe blokhutten die AL-TIJD met junglebookafbeeldingen versierd zijn.
precies!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de mensen die ik ken die op scouting hebben gezeten zijn allemaal een volk apart!
quote:
zullen we over 15 jaar nog eens gaan praten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef Houniet het volgende:
Geen sport. Sporten is juist belangrijk. En dan maakt het geen reet uit wat ze leuk vinden.
ik welquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
van die chicks die op ballet/paardrijden gaan worden van die tutjes
(over jongens die daar op gaan wil ik het al helemaal niet hebben)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |