Een van de leukste sporten om naar te kijken is dat juistquote:Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef rudedeltadude het volgende:
CURLING
Helemaal mee eens, lijkt me heerlijk, zes uur langs te kant zitten. Krantje mee, dan maakt het niks uit als je een kater hebt.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een van de leukste sporten om naar te kijken is dat juist
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een van de leukste sporten om naar te kijken is dat juist
Dan moeten jullie samen maar geen kinderen krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kickboksen is juist een leuke sport
Ik hou niet van sporten waarbij je elkaar moet pijnigen, sorry.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kickboksen is juist een leuke sport
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou niet van sporten waarbij je elkaar moet pijnigen, sorry.
Uit fitnessoogpunt snap ik het, goed voor je conditie etc.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
begrijp ik hoor! was ook exact mijn gedachte voordat ik voor het eerst een boksschool inliep. En nee, nu vraag/verwacht ik zeer zeker niet dat je dat ik een keer gaat doen.
Voor wat betreft het uitoefenen van de sport boksen: van de (bij ons) 400+ leden, zijn er slechts 15-20 die wedstrijdmatig in een ring gaan staan. De rest doet onschuldig de training, die uitstluitend bestaat bij het stoten op handschoenen of bokszak, dus niet het lichaam, gebruiken voor conditie en algehele fitness, uitgeoefend in teamverband. Dus voor wat betreft de gewone training komt er geen pijnigen aan te pas
maar nogmaals: ik snap absoluut je standpunt. Zo zag ik het ook tot 4 jaar terug.
Nog nooit door het Gooi gefietst dan? Daar wordt op straat meer gehakkeyd dan gevoetbaldquote:Op donderdag 17 april 2008 21:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
kinderen speelden op de stoep hockey.
Nee, maar bedankt voor de waarschuwing!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nog nooit door het Gooi gefietst dan? Daar wordt op straat meer gehakkeyd dan gevoetbald
En als je een bal tegen je hoofd krijg weet je ook niet eens bij wie je nou verhaal moet gaan halen want alle kinderen daar lijken op elkaar!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor de waarschuwing!
badminton is tofquote:Op donderdag 17 april 2008 22:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
badminton
+1quote:
En sporten waarbij ze idioot vroeg moeten trainen, zoals zwemmen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:35 schreef MissX het volgende:
Alles waarbij ik za of zo ochtend langs een zijlijn moet staan
Wij dus ook!!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:36 schreef Leef het volgende:
erg leuk liedje, zal ook wel op youtube staan ik ben te lui om het op te zoeken)
Ja, daar zou ik ook tegen zijn, met die suffe uniformpjes en die suffe blokhutten die AL-TIJD met junglebookafbeeldingen versierd zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o en scouting mogen ze ook niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |