abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58973987
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je bedoeld dat het 1 van de leukste competities van Nederland is?
Ze spelen allemaal 1 op 1 maakt niet uit want degraderen doe je toch niet. Onderin zit hierdoor sowieso geen enkele vorm van competitie en spanning. Zodra een periode is verknalt houdt men rust opdat wellicht de volgende periode wordt behaald. Dat kan prima want 4 wedstrijden op rij verliezen maakt niets uit als je niet kunt degraderen. Daarmee kweek je ploegen die dan maar voor de periode gaan. Er spelen veel te veel ploegen in om tot een leuke competitie te komen. Deze ploegen zijn ook nog eens kwalitatief bijzonder armoedig. De toeschouwersaantallen zijn vergeleken met Duitsland dramatisch laag. Noem eens 1 land op de wereld waar ze allemaal 1 op 1 spelen in een profliga? Een dergelijke competitie noem ik dus een gedrocht en dat lijkt mij nog zacht uitgedrukt.

Maar terug naar het onderwerp: de topklasse. Ik denk dat de KNVB het er hoe dan ook door gaat drukken, de stemming maakt ze niets uit. Volgens mij is de stemming niet bindend of klopt dat niet?
pi_58974010
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Die zijn er absoluut maar volgens mij had ie over het de gehele 1e divisie en dan ben ik het er absoluut niet mee eens.
De onderste kan zomaar van de leider winnen, iets wat in de ere vrijwel nooit gebeurd of in andere divisies.
En een mooie ontknoping voor de titel dit jaar, laatste speeldag. De competitie is inderdaad niets mis mee
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:04:57 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58974233
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

En een mooie ontknoping voor de titel dit jaar, laatste speeldag. De competitie is inderdaad niets mis mee
en dat is vaker gebeurd, of niet Mindlight?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:08:04 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58974297
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:56 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Ze spelen allemaal 1 op 1 maakt niet uit want degraderen doe je toch niet. Onderin zit hierdoor sowieso geen enkele vorm van competitie en spanning. Zodra een periode is verknalt houdt men rust opdat wellicht de volgende periode wordt behaald. Dat kan prima want 4 wedstrijden op rij verliezen maakt niets uit als je niet kunt degraderen. Daarmee kweek je ploegen die dan maar voor de periode gaan. Er spelen veel te veel ploegen in om tot een leuke competitie te komen. Deze ploegen zijn ook nog eens kwalitatief bijzonder armoedig. De toeschouwersaantallen zijn vergeleken met Duitsland dramatisch laag. Noem eens 1 land op de wereld waar ze allemaal 1 op 1 spelen in een profliga? Een dergelijke competitie noem ik dus een gedrocht en dat lijkt mij nog zacht uitgedrukt.

En juist omdat ze 1 op 1 spelen is het vaak leuk en dat zal er zeker mee te maken hebben dat je er niet uit kan vliegen.
Tuurlijk is het af en toe om te huilen maar dat is in elke competitie ook in de Duitse 2.Bundesliga. (ik snap overigens niet waarom er een ander land bijgehaald moet worden maar goed)

Ben het iig niet met je eens.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:06:42 #80
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58977637
gewoon zaterdag en zondagkampioen laten promoveren, en als één van die 2 niet wil, de volgende kampioen van die amateurtak. Dus dan zou het kunnen dat degene die laatste wordt in de kampioenscompetitie naar de Eerste Divisie mag.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 mei 2008 @ 01:00:43 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58978783
ik vind het vooral jammer dat de top van eht amateurvoetbal nu niet in één divisie bij elkaar komt. Dat was sowieso al niet in dat gedrocht van een plan. MAarja dat zou opzich gewoon mooi zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_58979281
quote:
Op zondag 25 mei 2008 19:01 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Begrijp mij niet verkeerd: van het bedrag wat Zandbergen heeft aangeboden gekregen van IJsselmeervogels krijg ook ik de hik. Maar dat bedrag is minder dan een goede spits krijgt in de eerste divisie!
Wanneer?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58980407
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 01:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wanneer?
Niet recentelijk, was in april en eind januari/begin februari hebben ze ook contact opgenomen. De verhalen dat er alleen bij de blauwen goed wordt betaald kunnen de prullenbak in.
pi_58981186
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 08:21 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Niet recentelijk, was in april en eind januari/begin februari hebben ze ook contact opgenomen. De verhalen dat er alleen bij de blauwen goed wordt betaald kunnen de prullenbak in.

Ik weet niet wie die verhalen de wereld inbrengt maar tuurlijk betalen wij goed. De blauwen hebben alleen nog meer geld.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59019141
Nieuwe prognose, na doorberekening van de afgevaardigden per district: 35 tegen, 25 voor. Ben benieuwd hoe standvastig de afgevaardigden zijn. Doen ze wat het district wil of stemmen ze op eigen houtje?

VoZ doet vanaf tien uur "live" verslag op de site.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59019846
Wanneer wordt er een knoop doorgehakt, is dat vanavond dan al?
pi_59020002
Nee, morgen. Dus vanaf tien uur morgenochtend. Maar was er even vanuit gegaan dat de meesten wel wisten dat 31 mei de dag was.
www.thuisuiteten.nl
pi_59020113
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, morgen. Dus vanaf tien uur morgenochtend. Maar was er even vanuit gegaan dat de meesten wel wisten dat 31 mei de dag was.
Ow, ik dacht 10 uur vanavond inderdaad, wist het niet van 31 mei
pi_59028938
Topklasse komt er niet

Viel te verwachten dus. Wel zijn de plannen dus nog niet definitief afgeschoten, maar kan het circus weer doorgaan op termijn. Al het geld en alle moeite van de KNVB dus weer voor niks...
www.thuisuiteten.nl
pi_59028990
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 11:37 schreef methodmich het volgende:
Topklasse komt er niet

Viel te verwachten dus. Wel zijn de plannen dus nog niet definitief afgeschoten, maar kan het circus weer doorgaan op termijn. Al het geld en alle moeite van de KNVB dus weer voor niks...
Helaas, mij had het wel leuk geleken. Kan begrijpen dat veel 'amateurs' het anders zien.
pi_59029034
Wat jammer, blijven we dat achterlijke gesloten systeem houden. Als het nu echte amateurs waren had ik het nog wel begrepen, maar helaas heb je die weinig meer in Nederland. Ik denk dat hier in Tilburg slechts een paar clubs zijn die niets betalen.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 12:05:15 #92
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_59029209
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 11:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat jammer, blijven we dat achterlijke gesloten systeem houden. Als het nu echte amateurs waren had ik het nog wel begrepen, maar helaas heb je die weinig meer in Nederland. Ik denk dat hier in Tilburg slechts een paar clubs zijn die niets betalen.
Promotie/degradatie naar/uit de Eerste Divisie is dus ook van de baan voorlopig? Dacht dat dat nog wel bespreekbaar was.
pi_59029281
Nee, promotie naar de JL ziet niemand zitten. Eventuele degradatie zou wel kunnen, dat staat in de motie.
www.thuisuiteten.nl
pi_59029333
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:10 schreef methodmich het volgende:
Nee, promotie naar de JL ziet niemand zitten. Eventuele degradatie zou wel kunnen, dat staat in de motie.
Dat is ook niet lang vol te houden, wel degraderen, maar niet promoveren
pi_59029356
Promotierecht dan. Als niemand wil, dan degradeert er dus niemand. Maar dan is er wel de mogelijkheid.
www.thuisuiteten.nl
pi_59029460
Blijft toch jammer dat we hier geen 'Engels systeem' hebben, waarin je in een paar jaar kunt promoveren naar de hoogste klasse.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 12:42:28 #97
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_59029740
Dat systeem wordt over de hele wereld gehanteerd, op een paar landen na, zoals Nederland.
Het levert nergens maar dan ook nergens problemen op (kijk maar naar Duitsland, die volgend seizoen de 3. Bundesliga invoeren). Alleen in Nederland wel jammer genoeg en dat komt allemaal doordat er 2008 jaar na jezus christus NOG steeds een scheiding is tussen zaterdag- en zondagvoetbal. Een voetbalsysteem zo waardeloos als het Nederlandse, vind je nergens.
pi_59029857
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:16 schreef methodmich het volgende:
Promotierecht dan. Als niemand wil, dan degradeert er dus niemand. Maar dan is er wel de mogelijkheid.
Dat zou volgens mij hele verkeerde situaties opleveren waarin de club die kan promoveren kan gaan onderhandelen met de club die dan zou degraderen en delatjes gaan sluiten. Lijkt me niet goed.
pi_59036046
Tja, het is iets of niets voorlopig....

De clubs hebben duidelijk gesproken en wat mij betreft de juiste keuze gemaakt. Laat de KNVB de problemen maar anders oplossen.
www.thuisuiteten.nl
pi_59036812
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
Laat de KNVB de problemen maar anders oplossen.
Wat is dan volgens jouw de oplossing?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')