abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59036911
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:54 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Wat is dan volgens jouw de oplossing?
Als ze zonodig minder clubs willen in de JL moeten ze durven clubs failliet te verklaren.

En anders moeten ze gewoon de hoofdklasse in stand houden. Drie zaterdag, drie zondag. Werkt prima. Geef dan de landskampioen promotierecht. Wil die niet, dan geen promotie dat jaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59039102
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 19:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als ze zonodig minder clubs willen in de JL moeten ze durven clubs failliet te verklaren.

En anders moeten ze gewoon de hoofdklasse in stand houden. Drie zaterdag, drie zondag. Werkt prima. Geef dan de landskampioen promotierecht. Wil die niet, dan geen promotie dat jaar.
Er zijn teveel clubs in de JPL. Dat kun je op twee manieren oplossen. 1. Saneren van bovenaf. De KNVB die zegt we spelen voortaan met 16 clubs (ik noem maar wat). 2. Promotie/degradatie maar dan wel verplicht. En het laatste lijkt mij het beste.

Opzich vind ik een topklasse een logische stap, maar dan wel op een andere manier qua draagvlak en communicatie.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 mei 2008 @ 23:37:01 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59040447
Promotie degeradatie moet wel verplicht worden anders heb je er nog niks aan. Verder wat hierboven staat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_59043272
De amateurs hebben hun mening uitgesproken en die moeten we respecteren. Vind het wel heel teleurstellend dat er voorlopig helemaal niets veranderd.

[ Bericht 31% gewijzigd door DRD op 01-06-2008 10:44:09 ]
  zondag 1 juni 2008 @ 14:03:21 #105
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 1 juni 2008 @ 14:14:26 #106
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_59047812
Als de amateurs graag in een andere wereld blijven leven dan de profs, is het opmerkelijk dat ze wel meedoen met de beker. In andere landen is dat een knock-toernooi met clubs die in principe onderdeel uitmaken van dezelfde competitie. Hier kunnen we net zo goed Belgische clubs meelaten doen als de hoofdklassers zich ook voor de beker kunnen kwalificeren.
  zondag 1 juni 2008 @ 14:39:34 #107
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59048298
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:03 schreef pfaf het volgende:
Erg jammer, maar het komt er toch wel. De FIFA en Nma móeten wel.
Nou, als ze iets leuks verzinnen met mogelijke degradatie is dat argument al van tafel.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 1 juni 2008 @ 14:45:15 #108
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59048392
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, als ze iets leuks verzinnen met mogelijke degradatie is dat argument al van tafel.
Degradatie zonder promotie?
pi_59048576
Even los van het niet kunnen degraderen, wat is precies het bezwaar van (te) veel clubs in de JL?
  zondag 1 juni 2008 @ 14:59:18 #110
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59048735
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Degradatie zonder promotie?
Als je de mogelijkheid biedt, is je systeem al niet meer gesloten natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 1 juni 2008 @ 15:01:53 #111
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59048825
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als je de mogelijkheid biedt, is je systeem al niet meer gesloten natuurlijk.
Oow zo. Promotie/degradatierecht vind ik eerst al genoeg. Als de kampioen niet wil promoveren, dan de nummer twee maar et cetera. Er zijn genoeg clubs die wél hogerop willen. Als de amateurclubs eenmaal gewend zijn komen de overige maatregelen vanzelf wel. Inclusief topklasse.
  zondag 1 juni 2008 @ 17:22:42 #112
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59051600
Er zijn echt geen clubs die naar de JL willen hoor. Tenminste, ik heb het nog van geen enkele club gehoord. Alleen Hans Kraaij sr, met alle respect, heeft ooit iets geroepen over Elinkwijk.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 1 juni 2008 @ 18:37:59 #113
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_59052843
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:
Er zijn echt geen clubs die naar de JL willen hoor. Tenminste, ik heb het nog van geen enkele club gehoord. Alleen Hans Kraaij sr, met alle respect, heeft ooit iets geroepen over Elinkwijk.
Waarom eigenlijk niet?
Het lijkt me niet geheel ondenkbaar dat bepaalde topamateurs zich geleidelijk kunnen opwerken in de eerste divisie en op den duur om promotie naar de eredivisie mee kunnen doen. Moeten ze alleen een stadion bouwen natuurlijk.
  zondag 1 juni 2008 @ 19:44:22 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59054071
quote:
Op zondag 1 juni 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:
Enkele jaren terug hoorde je nog genoeg van die geluiden, uiteraard zijn er ook twee gepromoveeerd, maar ik geloof niet dat niemand hogerop wil. Indien dat zo is, is het gewoon een incompetente, ambitieloze bende.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:13:33 #115
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_59054615
Turkiyemspor wil ook wel hogerop, maar ja dat zijn dan ook geen laffe Nederlandse angsthazen zonder ambitie (grotendeels dan).

Niet willen promoveren lol.... only in Holland.
pi_59055030
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Turkiyemspor wil ook wel hogerop, maar ja dat zijn dan ook geen laffe Nederlandse angsthazen zonder ambitie (grotendeels dan).

Niet willen promoveren lol.... only in Holland.
Wat is er nou mooier dan elk jaar mee kunnen doen om het kampioenschap, zaterdag en algehele titel?

Als je een beetje goed beleid heb kan je daar vaak om meestrijden, in de eerste divisie is de kans vele malen kleiner dat je om de prijzen mee kan doen en je een beetje een grijze muis wordt, zoals een aantal eerste divisie clubs nu zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 1 juni 2008 @ 21:04:40 #117
137346 Keramiekplaatser
Blauw gevleugelte
pi_59055720
Laat nou net "niet kunnen degraderen uit de 1e divisie" de hele reden zijn om een grijze muis te worden.
Baggerclubs als Telstar en Eindhoven moeten daar uit en goede hoofdklassers moeten daar voor terug komen.

Maar als IJsselmeervogels het na 30 jaar nog steeds geweldig vindt om voor de zoveelste keer kampioen te worden in de Hoofdklasse, moeten ze daar lekker blijven. Maar gooi die rotzooi aub open voor clubs die wel willen.

Wat de knvb gewoon moet doen is:

-Alle clubs die tegen hebben gestemd, doen niet meer mee met de KNVB beker, hier voetballen immers profclubs in en die clubs willen (nog) niks met het profvoetbal te maken hebben.
-Alle clubs die tegen hebben gestemd verbieden de spelers ook nog maar een cent te betalen. Op zwart geld moet uitermate streng gecontroleerd worden bij deze clubs. Wordt er betaald? Meteen 3 klassen terug zetten.
Ze willen zo graag amateur zijn en bij amateurs kan niet betaald worden natuurlijk, anders zijn het geen amateurs. Clubs die voor hebben gestemd mogen natuurlijk wel betalen.
-Alle clubs die nu tegen hebben gestemd, promoveren de eerst volgende 10 jaar niet uit de Hoofdklasse. Al willen ze na x jaar nog zo graag en al worden ze 10x kampioen er wordt niet gepromoveerd.

Had ik het maar voor het zeggen.
  zondag 1 juni 2008 @ 21:10:11 #118
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59055842
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:33 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wat is er nou mooier dan elk jaar mee kunnen doen om het kampioenschap, zaterdag en algehele titel?

Als je een beetje goed beleid heb kan je daar vaak om meestrijden, in de eerste divisie is de kans vele malen kleiner dat je om de prijzen mee kan doen en je een beetje een grijze muis wordt, zoals een aantal eerste divisie clubs nu zijn.
Je kunt ook elk jaar in de derde klasse spelen en meestrijden om de competitie. Niet willen degraderen is echt voor ambitieloze retards. Excuses voor de grove bewoordingen, maar niet op het hoogstse podium willen voetballen is echt achterlijk. En niet sportwaardig.
  zondag 1 juni 2008 @ 21:11:21 #119
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59055867
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:04 schreef Keramiekplaatser het volgende:

-Alle clubs die tegen hebben gestemd, doen niet meer mee met de KNVB beker, hier voetballen immers profclubs in en die clubs willen (nog) niks met het profvoetbal te maken hebben.
-Alle clubs die tegen hebben gestemd verbieden de spelers ook nog maar een cent te betalen. Op zwart geld moet uitermate streng gecontroleerd worden bij deze clubs. Wordt er betaald? Meteen 3 klassen terug zetten.
Ze willen zo graag amateur zijn en bij amateurs kan niet betaald worden natuurlijk, anders zijn het geen amateurs. Clubs die voor hebben gestemd mogen natuurlijk wel betalen.
-Alle clubs die nu tegen hebben gestemd, promoveren de eerst volgende 10 jaar niet uit de Hoofdklasse. Al willen ze na x jaar nog zo graag en al worden ze 10x kampioen er wordt niet gepromoveerd.

Had ik het maar voor het zeggen.
Ik zou met je meegaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 juni 2008 @ 21:30:47 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59056308
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:33 schreef F1Bas het volgende:

[..]

misschien moeten we eredivisie ook maar loskoppelen en dat je er niet uit kan degraderen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59063775
Mooi dat de topklasse (en vooral die koppeling aan het betaalde voetbal) voorlopig van de baan is.

Het zaterdagvoetbal heeft deze onzin gewoon niet nodig. Veel publiek, veel spanning, mooie wedstrijden. Daar heeft de eerste divisie niets aan toe te voegen.

Over de KNVB Beker: dit heet niet voor niks een KNVB beker, dus kunnen alle clubs welke onderdeel uitmaken van de KNVB daaraan meedoen. Wil je dat niet moet je alle amateurs uit de KNVB gooien. Of een toernooi houden voor alleen de eerste en ere-divisie clubs.
pi_59064269
Keramiekplaatser rare notie van democratie heb jij! Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen want dan regeert binnen het no time het communisme binnen de KNVB. Ik ben voor promoveren en voor een topklasse want met de dikke betalingen werk je dat in de hand. Maar nogmaals: verplicht promoveren, in keuzevrijheid zie ik niets. Maar clubs hebben gelet op de autistische communicatie en de vele onbeantwoorde vragen en de verzonnen enquete (dat is je reinste bedriegerij!) toch het recht om nee te zeggen?
  maandag 2 juni 2008 @ 16:54:12 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59072627
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:32 schreef Sybesma het volgende:
Het zaterdagvoetbal heeft deze onzin gewoon niet nodig. Veel publiek, veel spanning, mooie wedstrijden. Daar heeft de eerste divisie niets aan toe te voegen.
Ik denk dat HHC - Emmen een aardige wedstrijd zou zijn voor de Hardenbergers...
pi_59075626
quote:
KNVB voert degradatie uit Jupiler League in

Met ingang van het komende seizoen is de Jupiler League niet langer een gesloten competitie. De hekkensluiter degradeert naar de hoofdklasse bij de amateurs. Dat heeft KNVB-directeur Henk Kesler maandag na de vergadering betaald voetbal in Zeist bevestigd. "Een doorbraak'', liet Kesler in een reactie weten. "We moeten het een en ander natuurlijk nog wel even formaliseren. Maar daar hebben we tot 1 augustus de tijd voor en dat is ruimschoots voldoende. De degradatieregeling kan wat mij betreft op één velletje papier.''

De algemene vergadering amateurvoetbal van de KNVB stemde afgelopen zaterdag al in met degradatie uit de eerste divisie. Kesler, in de rug gedekt door de Raad van Toezicht van de KNVB onder leiding van voorzitter Benk Korthals, haakte maandag meteen in op het besluit van de amateurs.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 19:17:26 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59075918
dus over een jaar of 8 spelen er 13 teams in de Eerstedivisie?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59075919
Mooi, dus dan krijgen we weer 19 clubs in de JL?

@Pfaf: FC Türkiyemspor heeft ooit wat geroepen, toen de voorzitter nog leefde en de spelers nog bakken geld kregen. Verder zou ik zo niet weten wie, heb geen enkele club er serieus over gehoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_59075977
Wanneer iemand degradeert promoveert een ander team toch?
pi_59076178
Nee, want er is geen promotieregeling van kracht. In elk geval nog niet voor komend seizoen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 juni 2008 @ 19:33:28 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_59076246
pi_59076496
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, want er is geen promotieregeling van kracht. In elk geval nog niet voor komend seizoen.
Wel leuk, degraderen ze en kunnen ze het seizoen daarna misschien niet eens terug.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Trouwste user 2022 maandag 2 juni 2008 @ 19:46:14 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_59076538
Twente werd ooit laatste.

Wat een absurde regeling

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59077172
Waar gaat de degradant naartoe als er niemand terugkomt? Of moet de Kessler dat nog even verzinnen?
- verwijderd door admin -
pi_59077252
Niet naar de hoofdklasse lijkt me zo, want daar is geen plek. Ooit ging het verhaal dat die clubs dan weer onderaan moesten beginnen, maar dat zou ook wat raar zijn.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 juni 2008 @ 20:21:43 #134
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59077425
promotie/degradatie is de enige manier om de amateurs omhoog te werken. Veel spannendere wedstrijden als Emmen, Eindhoven en Fortunafan!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 2 juni 2008 @ 21:44:57 #135
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59077473
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:46 schreef tong80 het volgende:
Twente werd ooit laatste.

Wat een absurde regeling

Wat een redernering. !
In alle andere landen geldt dit toch ook? Juve, Napoli, Viola, Bologna, Torino zijn toch ook grote clubs die terug zijn gekomen vanuit lagere klassen? Borussia Monchengladbach? West Ham?
pi_59077510
Zoals verwacht heeft het profvoetbal de handreiking van de amateurs in dank aanvaard. Komend seizoen al zal de nummer laast van de eerste divisie degraderen naar de hoofdklasse. De vergadering betaald voetbal heeft maandag met de degradatie ingestemd.

Ruud Bruijnis, directeur amateurvoetbal, zei zaterdag dat het niet uitgesloten is dat een van de hoofdklasse dan eenmalig uit vijftien clubs bestaat. Een seizoen later zal dat weer recht worden getrokken.

Henk Kesler (foto), voorzitter betaald voetbal, sprak van een doorbraak in de pogingen prof-en amateurvoetbal beter op elkaar af te stemmen. ,,Het kan best zijn dat het jaar daarna twee ploegen degraderen en er maar eentje promoveert. Dat moeten we allemaal nog even uitzoeken."

Daarmee ging Kesler beduidend verder dan de vergadering amateurvoetbal. De zestig afgevaardigden uit de zes districten stelden zaterdag een degradatieregeling vanuit de eerste divisie voor, met als voorwaarde één degradant per seizoen. Daarnaast mogen profclubs die het niet meer kunnen bolwerken c.q. niet aan de licentie-voorwaarden kunnen voldoen, instromen in de eerste klasse van het amateurvoetbal. Nu moet een voormalige profclub in de vierde klasse opnieuw beginnen.

De bereidheid van de amateurs is opmerkelijk, omdat de vergadering zaterdag vooralsnog niet instemde met de invoering van een topklasse. Deze zou het gat tussen profs en amateur kleiner moeten maken en uiteindelijk moeten leiden tot een open competitie. Opvallend genoeg had het amateurbestuur in zijn plan geen duidelijke promotie-/degradatieregeling opgenomen. Degradatie vanuit de eerste divisie zou alleen mogelijk zijn als de amateurkampioen, dan wel de nummer twee of drie van de landscompetiti, naar het profvoetbal wil promoveren. Geen plicht, maar een recht. En zo zou het amateurvoetbal dan in feite beslissen of een club uit de eerste divisie degradeert.

De afgevaardigden beslisten zaterdag echter dat er toch een degradatieregeling vanuit het betaald voetbal moet komen, en wel zo snel mogelijk. Los daarvan worden de komende maanden de plannen voor een topklasse en de uitbreiding van de lagere klassen nader bekeken. Dat gebeurt door een breed samengestelde commissie met vertegenwoordiger uit het amateur- en profvoetbal. Ook de afgevaardigden zullen meepraten. Op de najaarsvergadering van het amateurvoetbal moeten nieuwe plannen op tafel liggen.

De KNVB streeft ernaar dat het aantal clubs in de eerste divisie uiterlijk 2010 is teruggebracht van 20 naar 16.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:00:27 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_59077775
Wat ik jammer vind is dat er nu niet meteen doorgepakt wordt: waarom niet ook meteen de promotie-/degradatieregeling in de eredivisie aanpakken? Onderste drie rechtstreeks naar de JL, bovenste drie JL naar eredivisie (of zoals in Engeland play-offs om de laatste promotieplek). Dan krijg je elk jaar pas echt een lekkere doorstroming. Maar goed, dit is allicht een begin. Zal allemaal wel stapje voor stapje gaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 22:02:45 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59077830
waarom moet de eerste divisie kleiner? Laat ze toch lekker met 20 clubs spelen, meer wedstrijden was toch meer inkomsten? Waarom inkrimpen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_59078087
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat ik jammer vind is dat er nu niet meteen doorgepakt wordt: waarom niet ook meteen de promotie-/degradatieregeling in de eredivisie aanpakken? Onderste drie rechtstreeks naar de JL, bovenste drie JL naar eredivisie (of zoals in Engeland play-offs om de laatste promotieplek). Dan krijg je elk jaar pas echt een lekkere doorstroming. Maar goed, dit is allicht een begin. Zal allemaal wel stapje voor stapje gaan.
Dan maak je de eerste divisie clubs helemaal kapot, want die moeten nu hun begroting al compleet over de kop gooien wanneer ze promoveren en daarna weer degraderen. Met drie degradanten per seizoen is die kans nog groter dat ze degraderen en weer hun hele begroting om moeten gooien. Zo kan je nooit doorgroeien naar een stabiele eredivisionist. Je kan dat niet vergelijken met Engeland.

Van dit snap ik het nog steeds niet trouwens. Er degradeert een club sowieso uit de eerste divisie komend seizoen? En het seizoen daarna degradeert een club alleen wanneer een andere club uit de topklasse wil promoveren?

Wat een kul.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:17:23 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_59078249
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan maak je de eerste divisie clubs helemaal kapot, want die moeten nu hun begroting al compleet over de kop gooien wanneer ze promoveren en daarna weer degraderen. Met drie degradanten per seizoen is die kans nog groter dat ze degraderen en weer hun hele begroting om moeten gooien. Zo kan je nooit doorgroeien naar een stabiele eredivisionist. Je kan dat niet vergelijken met Engeland.

Van dit snap ik het nog steeds niet trouwens. Er degradeert een club sowieso uit de eerste divisie komend seizoen? En het seizoen daarna degradeert een club alleen wanneer een andere club uit de topklasse wil promoveren?

Wat een kul.
Natuurlijke selectie. Iedereen speelt uiteindelijk waar ie thuishoort.

De laatste vind ik trouwens ook vreemd. Als degradatie verplicht is, moet promotie dat ook zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 juni 2008 @ 22:19:11 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59078315
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Natuurlijke selectie. Iedereen speelt uiteindelijk waar ie thuishoort.

De laatste vind ik trouwens ook vreemd. Als degradatie verplicht is, moet promotie dat ook zijn.
inderdaad en geen mooiere natuurlijke selectie dan nacompetitie. Da's dan toch een vrij eerlijke regeling lijkt me
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 juni 2008 @ 22:27:23 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59078534
Dit is weer zo'n Nederlandse tussendoor oplossing.
En twee ploegen direct eruit dat zal leuk zijn .
En promotie/degeradatie zou verplicht moeten zijn ja.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_59078609
Het is gewoon een slimme trukk van Kessler om de kleine eerste divisie clubs zo te lozen.

Hoppa van 20 naar 16 en dan zien we wel weer. Die clubs die dan degraderen gaan gegarandeert naar de klote maar dat boeit Kessler echt niet.

Opzich wel terrecht natuurlijk, Nederland is te klein voor zoveel profclubs. 28 in totaal is zat.
pi_59088794
Ik vind het wel een goed plan
pi_59093935
Het is inderdaad niets meer of minder dan een kille sanering door Kesler. Ben wel benieuwd of enkele "zwakke broertjes" uit de JL van de laatste jaren nu paniekaankopen gaan doen om maar in elk geval negentiende te worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_59094123
quote:
Op zondag 1 juni 2008 04:00 schreef DRD het volgende:

De amateurs hebben hun mening uitgesproken en die moeten we respecteren. Vind het wel heel teleurstellend dat er voorlopig helemaal niets veranderd.
Wil op m'n vorige mening terugkomen: degradatieplicht = promotieplicht.

Er worden nu doelbewust een paar Eerste Divisie clubs kapot gemaakt. Dat de pleuris hierover maar mag uitbreken in de stad van de degradant..............
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:34:57 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_59095095
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:54 schreef DRD het volgende:

[..]

Wil op m'n vorige mening terugkomen: degradatieplicht = promotieplicht.

Er worden nu doelbewust een paar Eerste Divisie clubs kapot gemaakt. Dat de pleuris hierover maar mag uitbreken in de stad van de degradant..............
Deze degradatieplicht had gewoon gekoppeld moeten worden aan een Topklasse OF er moet ook een promotieplicht komen.

Ik neem trouwens aan dat de degradant zelf mag kiezen naar welk van de zes hoofdklassen er gedegradeerd wordt?
pi_59095189
Dus je bent dan ook verplicht van BVO naar een amateur status te gaan. Terwijl je als club je financien e.d. toch allemaal op orde kunt hebben, kosten hebt qua infrastructuur die bij een BVO horen etc.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_59096865
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:39 schreef Suijk het volgende:
Dus je bent dan ook verplicht van BVO naar een amateur status te gaan. Terwijl je als club je financien e.d. toch allemaal op orde kunt hebben, kosten hebt qua infrastructuur die bij een BVO horen etc.
Veel clubs onderin in de JL kloppen constant bij de gemeente aan voor leningen e.d. Lijkt me heel verstandig om dat weg te saneren. Hadden ze de financien maar op orde, dat had de belastingbetaler aardig wat centjes gescheeld! Zie Leeuwarden, zie Top Oss, zie Haarlem etc. Weg saneren die hap! Dit lijkt mij de eerste stap, nu nog een promotieplicht .
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:58:03 #150
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59096918
geweldig dit
al die kut clubjes onder in die nergens voor spelen en het wel prima vonden

zwaai zwaai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')