Je wilt niet weten. In alle kwali-wedstrijden gisteren, 8 in totaal dus, werden bijna 100 dubbele fouten geslagenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Typical ja...Ewijk begint Coria style trouwens
Chayenne heeft echt een off-start. Aran was te verwachten, maar het gaat aardig gelijk op. Break is zo gemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Ewijk met 0-4 achter....
Rus heeft het ook moeilijk 3-5 achter
Dubbele foutenfestival... Ewijk al 6 en Rus toch ook al 4 stuksquote:Op maandag 16 februari 2009 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Chayenne heeft echt een off-start. Aran was te verwachten, maar het gaat aardig gelijk op. Break is zo gemaakt.
Bij Chayenne schorst het op dit moment gewoon aan de dubbele fouten. Weet ze die flink te verminderen, heeft ze misschien een kans.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef TheVulture het volgende:
Oei, in de tweede op love gebroken... gaat niet goed
Geloot. Dus kans van 1/4 bij één LL-plek. Eens zien of er zich al mensen afgemeld hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb je als 1e geplaatst in de qualies nog steeds 1e recht op een LL-plek, of is het net als in sommige mannentoernooien dat daarom geloot wordt?
Het feit dat ze op een ongewoon grote hoogte spelen in de ijle lucht zal er ook alles mee te maken hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij staat er erg veel wind in Bogota want de dubbele fouten vliegen daar bij alles en iedereen om de oren
Als ze wint moeten we ook maar een topic voor haar gaan aanmakenquote:Op maandag 16 februari 2009 17:27 schreef TheArt het volgende:
Chayenne pakt heel knap de tweede set met 6-2! Zoals ik zei, moest ze veel beter gaan serveren en dat deed ze. Maar 2 DF (t.o.v. 9 in de eerste set) en 75% eerste service in in die tweede set.
4-2quote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef TheArt het volgende:
Hoppa, Chayenne van 0-2 achter naar 3-2 en een break voor.
Please hou dit vast, zou fantastisch zijn.
Het zal wel misgaan.... maar ik heb geen zin om die discussie over mentaliteit weer op te rakelenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
4-5 nu, maar zelf aan service. Wordt toch nog enorm lastig.
Als het hier misgaat, is het denk ik puur een gebrek aan ervaring. Ik heb Chayenne een paar keer zien spelen (in het echt) en daar was het vaak een heel positief ingestelde speelster.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal wel misgaan.... maar ik heb geen zin om die discussie over mentaliteit weer op te rakelen
Al 8 minuten op deuce ja... Lang punt gewoon.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef TheArt het volgende:
Tuurlijk, bij 2-6, 6-2, 4-5 40-40 is de livescore opeens stuk. Bij alles banen
Kunnen we niet beter deze discussie voorzetten in WTA topic, aangezien dit nog steeds topic van Rus isquote:Op maandag 16 februari 2009 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet er helaas vandoor.... hopelijk wint ze...
Kleine Kraai ook op de baan... die is goed begonnen met een break
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter deze discussie voorzetten in WTA topic, aangezien dit nog steeds topic van Rus is
..of een eigen topic voor haarquote:Op maandag 16 februari 2009 18:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter deze discussie voorzetten in WTA topic, aangezien dit nog steeds topic van Rus is
Het begin van een topic vol livescores?quote:
Laat ze zich maar gewoon met tennis bezig houden...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:53 schreef Apfel. het volgende:
wordt tijd dat ze eens in de fhm gaat staan ofzo
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Rus verliest: 6-4 6-2..... verschil met name doordat de Zweedse goed grip had op 2e service van Arantxa
daar wordt ze dus door haar begeleiders verre van gehouden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:53 schreef Apfel. het volgende:
wordt tijd dat ze eens in de fhm gaat staan ofzo
Ter aanvulling:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Dit weekend probeert Arantxa weer door te dringen tot een WTA-toernooi, de eerste kwalificatieronde heeft ze inmiddels met groot gemak gewonnen
Piedade is niet te onderschatten. Die kan echt een balletje slaan. Verslaat niet voor niets Lenka Wienerova in de eerste ronde en die speelde laatst nog Fed Cup voor Slowakije naast Hantuchova en Cibulkova.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ter aanvulling:
(3)Betina Jozami v Silvia Soler-Espinosa
Soledad Esperon v Arantxa Parra-Santonja
Frederica Piedade v Lenka Wienerova
(wc)Daniela Munoz-Gallegos v (6)Arantxa Rus
Daniela Munoz-Gallegos nu dus verslagen met slechts 3 games tegen. Groot leger nobodies, alleen die Jozami ken ik toevallig sinds deze week omdat ze met geluk een kwartfinale haalde. Ook een halve finale vorig jaar op WTA niveau zie ik nu (en 2 Challenger titels).
Nu eerst tegen Piedade die won met 7-5 en 6-1. Zo iemand moet ze echt verslaan.
Ik denk dat Arantxa niet echt met Misa bezig is, al kan het misschien wel fijn zijn als ze elkaar kunnen inspireren!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef okee6 het volgende:
Ze kan wel een resultaatje gebruiken, Misa komt haar achterop na Memphis. Rus nog steeds beste Nederlandse op de lijst, 153e positie voor dit toernooi.
quote:heeey!
zooo nu alweer in duitsland lekker bezig jij!!!!
Heb je al gespeeld? anders heeel veeel suc6!
ik hebn vandaag 1e ronde gewonnen morgen weer..
het is hier wel mooi aan het strand enzo.. egt jammer dat je er nie ben! want het is saai alleen .. en die knakworsten zie ik ook nie meer anders kon k nog ff lachen! vwhaaaaaaaaa
spreek je snel!
doe de groetjes aan nicoleeeeeeeeeee ! en zeg maar dat haar schatjes santiago en gerardo hier zijn!
kussssssssssjes
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Die wordt dus nu al uitgewoond op de platja tussen de wedstrijden door
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Die wordt dus nu al uitgewoond op de platja tussen de wedstrijden door
Je was me voorquote:
alles staat stil, ook op de andere banen, misschien een windhoosquote:Op maandag 23 februari 2009 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Scorebord al lang vast op 6-6 in de tiebreak..lekker moment..(of blessure?)
Bovenste baan is klaar, op baan 2 loopt de score wel gewoon, baan 4 zit ook vast..tja..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alles staat stil, ook op de andere banen, misschien een windhoos
Is ook vreemd, vooral omdat die eerste service best wel een wapen is voor haar.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:11 schreef TheVulture het volgende:
en door naar 3-1... qua cijfers blijf ik het vreemd vinden dat ze op haar 1e service ongeveer de helft van haar punten maar wint, terwijl ze op de 2e oppermachtig is
Het blijft damestennis maar een dubbele break mag je niet meer weg geven neequote:Op maandag 23 februari 2009 01:17 schreef norich het volgende:
en ze breakt weer. dit komt wel goed lijkt me toch zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Die verdacht ik er altijd van om een heel oerwoud onder haar oksels te hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:22 schreef NoMercy285 het volgende:
misschien kan sanchez-vicario weer een balletje gaan slaan
Niet alleen...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die verdacht ik er altijd van om een heel oerwoud onder haar oksels te hebben
Beetje wisselvallige speelster is het, maar tennissen kan ze wel degelijk. Ze was drie jaar geleden toch op weg naar de top-100, maar heeft dat ook mede door blessures niet gehaald en is teruggevallen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is die Piedade zo goed in jouw ogen? Vind de resultaten niet erg indrukwekkend?
gelijk ook break achterquote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Rus is net begonnen tegen haar voornaamgenote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |