quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Die wordt dus nu al uitgewoond op de platja tussen de wedstrijden door
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Die wordt dus nu al uitgewoond op de platja tussen de wedstrijden door
Je was me voorquote:
alles staat stil, ook op de andere banen, misschien een windhoosquote:Op maandag 23 februari 2009 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Scorebord al lang vast op 6-6 in de tiebreak..lekker moment..(of blessure?)
Bovenste baan is klaar, op baan 2 loopt de score wel gewoon, baan 4 zit ook vast..tja..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alles staat stil, ook op de andere banen, misschien een windhoos
Is ook vreemd, vooral omdat die eerste service best wel een wapen is voor haar.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:11 schreef TheVulture het volgende:
en door naar 3-1... qua cijfers blijf ik het vreemd vinden dat ze op haar 1e service ongeveer de helft van haar punten maar wint, terwijl ze op de 2e oppermachtig is
Het blijft damestennis maar een dubbele break mag je niet meer weg geven neequote:Op maandag 23 februari 2009 01:17 schreef norich het volgende:
en ze breakt weer. dit komt wel goed lijkt me toch zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Die verdacht ik er altijd van om een heel oerwoud onder haar oksels te hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:22 schreef NoMercy285 het volgende:
misschien kan sanchez-vicario weer een balletje gaan slaan
Niet alleen...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die verdacht ik er altijd van om een heel oerwoud onder haar oksels te hebben
Beetje wisselvallige speelster is het, maar tennissen kan ze wel degelijk. Ze was drie jaar geleden toch op weg naar de top-100, maar heeft dat ook mede door blessures niet gehaald en is teruggevallen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is die Piedade zo goed in jouw ogen? Vind de resultaten niet erg indrukwekkend?
gelijk ook break achterquote:Op maandag 23 februari 2009 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Rus is net begonnen tegen haar voornaamgenote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |