abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2008 @ 02:53:13 #154
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58127998
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 02:52 schreef Jasza het volgende:
Als dat de opstelling van Vitesse word steek ik persoonlijk het Gelredome in de fik volgend jaar
Schoeneet-topic imo!
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58128006
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Met een grote groep van A (in dit geval dus home) naar B (Noord C) lopen. Is wel eens vaker gebeurd. Bijvoorbeeld de tocht vanaf de Middenweg naar de Arena voor het ouwe logo en met 410 vanaf Monico (Rembrandtplein) naar Noord C. Even een fotootje van de Corteo tegen Twente:

[ afbeelding ]
Is altijd wel vet ja

Ben benieuwd zondag naar de sfeer op 410
pi_58128018
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vind je Huntelaar ook beter dan Ibrahimovic? En verder valt dat nog te bezien, omdat Cruzeiro heel anders speelt dan Ajax.
Gast jij hebt Cruzeiro nog nooit live gezien

Heb je hem sowieso ooit een wedstrijd zien spelen?
pi_58128220
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ben het vaak niet eens met Cultheld, maar ga voor de grap eens op zoek naar filmpjes. Dan kan je zelf zien dat de klasse er van af druipt.
Filmpjes, op youtube zeker? Daarmee kun je zelfs Sikora goed laten lijken
En nogmaals, het kan best een leuke speler zijn maar dat is nog altijd 0% garantie dat die in het systeem bij Ajax past. Er hebben wel meer spitsen bij Ajax rondgelopen die meer kwaliteit hadden dan Huntelaar maar bij de meesten kwamen die kwaliteiten er totaal niet uit.
Dan liever Huntelaar die volgens sommige kwalitatief een stuk minder is maar er wel 30+ per seizoen inknalt
Koning.
  vrijdag 18 april 2008 @ 04:32:10 #158
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_58128221
tvp
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  vrijdag 18 april 2008 @ 07:59:50 #159
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58128705
Gaat Ajax zo Guilherme halen en Gourcuff huren..

Zit die arme Gourcuff hier ook op de bank !
><(({°>
pi_58128764
Dat Vitesse-gerucht op de vorige pagina slaat nergens op, áls ie dat al zou doen dan zou ie dat zo geheim houden dat niemand er van tevoren van weet. En bovendien is dit zijn finale waar ie al weken over praat. Dus ik het niet gebeuren.

En damn wat gaan die Ajax-topics snel
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:18:01 #161
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58128845
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:08 schreef Breach het volgende:
Dat Vitesse-gerucht op de vorige pagina slaat nergens op, áls ie dat al zou doen dan zou ie dat zo geheim houden dat niemand er van tevoren van weet. En bovendien is dit zijn finale waar ie al weken over praat. Dus ik het niet gebeuren.

En damn wat gaan die Ajax-topics snel
De Telegraaf (Telesport) kopt vandaag met 'Aad de Mos: "Ajax wordt kampioen!"'.
><(({°>
pi_58128856
Aad
quote:
Aad de Mos: Ajax wordt kampioen
Aad de Mos weet al wie zich zondag tot kampioen van Nederland laat kronen: Ajax. "Dat is simpel: Ajax. Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV. Waarom ik daar zo zeker van ben? Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind. Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken."
Ook vorig seizoen speelden Vitesse en PSV tegen elkaar op de laatste speeldag. Destijds werd PSV in Eindhoven kampioen nadat het Vitesse met 5-1 had verslagen. "Het irriteert me dat de indruk wordt gewekt dat ik het kampioenschap toen cadeau heb gedaan. Zo steek ik niet in elkaar," aldus de trainer van Vitesse in De Telegraaf.

De Mos geeft aan dat er andere factoren een rol spelen in vergelijking met vorig seizoen. "De situatie is nu compleet anders. Voor ons stond er toen niks meer op het spel. Nu wel! We moeten winnen om een kans te houden op Europees voetbal. Cocu is weg. En Vitesse uit of thuis is me ook wel een verschilletje, dacht ik."

Ook clubtopscorer Santi Kolk kijkt uit naar de ontmoeting in het Gelredome. "Reken er maar op dat we heel graag van PSV willen winnen."

"Ik hoopte vurig dat Ajax FC Groningen zou verslaan, zodat alle aandacht op onze wedstrijd zou komen te liggen," vervolgt Kolk in het Algemeen Dagblad. "Dat geeft nog een extra stuk motivatie, los van het feit dat je als sportman altijd honderd procent hoort te geven. Ik vind het 'kicken' om onder druk te spelen, maar de échte druk ligt natuurlijk bij PSV. Zij hadden allang kampioen kunnen zijn en moeten nu een punt halen. Ik ben benieuwd hoe ze daarmee omgaan."
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58128882
Aad: "En Vitesse uit of thuis is me ook wel een verschilletje, dacht ik."

Nou ja, dit bericht vind ik al iets beter dan dat op de vorige pagina. Laten we het hopen dat ie gelijk heeft. En zoals ie zelf altijd zegt: Alles komt goed als iedereen naar Aad luistert
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58128888
Vitesse
pi_58128950
Dat zijn hoopgevende berichten
pi_58129177
quote:
vr 18 apr 2008, 05:30

Shirt Huntelaar bonus Vitesse

ARNHEM - "Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt", zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse-Ajax om het shirt van Klaas-Jan Huntelaar. "Voor een invalide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden", aldus de trainer. "Maar ondanks meerdere telefoontjes naar teammanager David Endt gebeurde er bijna vier maanden niets." Tot gisteren althans. "Vier dagen voor Vitesse-PSV, nu Ajax ons nodig heeft, hoorde ik dat het shirt alsnog naar het Gelredome wordt opgestuurd. Kennelijk is dat de bonus die in het vooruitzicht wordt gesteld."
Als dat nog niet genoeg is voor Vitesse weet ik het ook niet meer

Overigens wel schandalig dat Ajax zo moeilijk doet over een shirt voor een gehandicapte jongen
pi_58129224
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Als dat nog niet genoeg is voor Vitesse weet ik het ook niet meer

Overigens wel schandalig dat Ajax zo moeilijk doet over een shirt voor een gehandicapte jongen
Dat zal best wat genuanceerder liggen allemaal. Er glipt bij elk bedrijf wel eens wat tussen de mazen door.
Netjes is het niet maar Ajax komt op mij altijd over als een warme club wat dat aangaat.
pi_58129278
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat zal best wat genuanceerder liggen allemaal. Er glipt bij elk bedrijf wel eens wat tussen de mazen door.
Netjes is het niet maar Ajax komt op mij altijd over als een warme club wat dat aangaat.
Kan me nog herinneren dat in Voetbal Insite die kwestie uitgebreid behandeld is. En volgens mij zei Huntelaar zelf toen dat ie er persoonlijk voor zou zorgen dat die jongen dat shirtje kreeg.. Maar zowiezo vind ik het dom dat spelers van Ajax een boete krijgen als ze hun shirtje weggeven na een wedstrijd
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:54:34 #169
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58129288
Morgen weer in het land!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58129381
Wat een uitspraak van Aad!!
IK GELOOF ERIN!
pi_58129505
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef Rejected het volgende:
IK GELOOF ERIN!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:09:59 #172
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58129521
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef Rejected het volgende:
IK GELOOF ERIN!
Ik eerlijk gezegd niet
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:10:15 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58129525
Ook de Spits neemt de grappig bedoelde schaal opmerking van Koster ff te serieus . "Ajax rekent zich rijk".

De druk opvoeren heet dat .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58129602
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ook de Spits neemt de grappig bedoelde schaal opmerking van Koster ff te serieus . "Ajax rekent zich rijk".

De druk opvoeren heet dat .
We zullen wel weer arrogant zijn
pi_58129644
Geweldig ook hoe Aad het in elk interview voor elkaar krijgt zich als een geweldenaar neer te zetten

Maar als die zondag wint is hij mijn held
pi_58129727
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:16 schreef Urquhart het volgende:
Geweldig ook hoe Aad het in elk interview voor elkaar krijgt zich als een geweldenaar neer te zetten

Maar als die zondag wint is hij mijn held
Dat sowieso

Alhoewel de grootste held Urzaiz is Lijkt me toch geweldig als ik Urzaiz zie staan met de schaal in zijn handen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58129736
Urzaiz scoort de 2-1, want Klaas raakt zeer licht geblesseerd in de 84ste minuut, anders wordt ie toch nooit gewisseld. KJ kan niet verder, Urzaiz moet erin, Urzaiz krijgt de bal op het midden van de Heracles helft en poeiert die bal in de kruising.

El Tanque
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:25:24 #178
51286 w00h00
Digital man!
pi_58129740
Als Aad zondag wint gaat hij op de schouders.
pi_58129977
Weet iemand al óf en zo ja, waar Ajax op een groot scherm te volgen is in Amsterdam?
pi_58129999
Je kan ook proberen nog een kaartje te kopen bij de ArenA.
pi_58130064
Aad zie je wel
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:45:21 #182
212529 ImmerGeradeAus
rechtdoor zeg ik toch
pi_58130065
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:40 schreef Breach het volgende:
Weet iemand al óf en zo ja, waar Ajax op een groot scherm te volgen is in Amsterdam?
Lijkt me dat er in elk café wel een beamertje staat...
laufen
pi_58130167
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
Aad zie je wel
K moet elke keer lachen om die ava
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58130259
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:51 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

K moet elke keer lachen om die ava
Speciaal voor jou nog een keertje in het groot:

OT: Ik betrap me erop dat ik steeds meer vertrouwen in een goede afloop krijg... Ook al kan ik niet direct thuisbrengen waar dat door veroorzaakt wordt. Ik denk alleen wel dat De Mos en co zich willen revancheren voor vorig seizoen. Verder eindigde de eerste confrontatie dit seizoen in 1-0 voor PSV na een heel vroege treffer en het spel van PSV is de afgelopen niet echt denderend te noemen. Bovendien hebben Roda en Utrecht al laten dien dat zulke teams kunnen winnen.
pi_58130422
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:40 schreef Breach het volgende:
Monico op Rembrandt en Cafe Kooper op Leidse zijn wel de belangrijkste.
pi_58130429
Ik word toch al een beetje zenuwachtig zo langzamerhand...
pi_58130464
Trouwens, leuke woorden hoor van Aad en Santi Kolk, maar ze kunnen natuurlijk moeilijk zeggen dat ze er geen vertrouwen in hebben en psv wel kampioen wordt .
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:09:42 #188
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58130505
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 04:31 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Filmpjes, op youtube zeker? Daarmee kun je zelfs Sikora goed laten lijken
En nogmaals, het kan best een leuke speler zijn maar dat is nog altijd 0% garantie dat die in het systeem bij Ajax past. Er hebben wel meer spitsen bij Ajax rondgelopen die meer kwaliteit hadden dan Huntelaar maar bij de meesten kwamen die kwaliteiten er totaal niet uit.
Dan liever Huntelaar die volgens sommige kwalitatief een stuk minder is maar er wel 30+ per seizoen inknalt
Niet alleen compilaties hoor. Met Torrents kan je veel vinden. .
-
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:10:45 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58130520
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Monico op Rembrandt en Cafe Kooper op Leidse zijn wel de belangrijkste.
Kooper, beetje uit het oog verloren eigenlijk. Kwam er voorheen vrij vaak. Vriendinnetje van me werkt er achter de bar en een ex-collega'tje komt er nog wel vaak. Mooie meid en fanatiek Ajacied .

Toch maar weer eens heen, misschien straks ff gedag zeggen na mijn werk .
Get woke, go broke!
pi_58130525
Die Aad heeft echt geweldige uitspraken de laatste weken/maanden, de arrogantie druipt eraf. Dat bovenstaande plaatje is ook echt droog. Als hij wint wordt het 2 maanden een Aad de Mos is held avatar.
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:11:48 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58130546
Het is een vreemde vogel die Aad, maar wel grappig .
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:16:50 #192
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58130674
Ik geloof er al heel lang niet meer in, maar het zou het alleen maar extra mooi maken, die 3 dagen dat ik in het land ben.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58130683
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:10 schreef Wooldoor het volgende:
Die Aad heeft echt geweldige uitspraken de laatste weken/maanden, de arrogantie druipt eraf. Dat bovenstaande plaatje is ook echt droog. Als hij wint wordt het 2 maanden een Aad de Mos is held avatar.
Ja, ik vond deze ook zo Aad:
Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken."
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:17:41 #194
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58130686
quote:
Van Nistelrooy pressing Real Madrid to sign Huntelaar

Ruud van Nistelrooy is urging Real Madrid to go for Ajax striker Klaas Jan
Click Here!
Italian agent Alberto Faccini, who is close to Huntelaar's representative Arnold Oosterveer, revealed: "There are teams in Spain and England that want to sign him. Among these is Real Madrid, which is following the lad very closely.

"There are also words of praise from Van Nistelrooy, who is pushing his name hard to Madrid."

Indeed, Van Nistelrooy said of Huntelaar this week: "Huntelaar is a great forward. He is a great finisher. I would sign him. Here, he would score plenty of goals. I'm sure he would succeed in Madrid."
-
pi_58130740
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Was er al niet eerder in het nieuws dat Huntelaar gek werd van een Italiaanse makelaar die hem bij allerlei clubs aanbood terwijl ie die man niet kende? Lijkt mij ook heel vreemd trouwens dat RvN zou pushen voor Huntelaar..
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:21:44 #196
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58130770
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Was er al niet eerder in het nieuws dat Huntelaar gek werd van een Italiaanse makelaar die hem bij allerlei clubs aanbood terwijl ie die man niet kende? Lijkt mij ook heel vreemd trouwens dat RvN zou pushen voor Huntelaar..
Daarom ook de -PI.
Dat van Van Nistelrooy is wel normaal. Sneijder zei ook dat ze Heitinga moesten halen. .
-
pi_58130787
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Daarom ook de -PI.
Dat van Van Nistelrooy is wel normaal. Sneijder zei ook dat ze Heitinga moesten halen. .
Maar Heitinga is geen concurrent van Wes. Huntelaar wel van Ruud natuurlijk .
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:25:08 #198
52871 Blight
Supersized.
pi_58130837
Ik heb niet echt vertrouwen in Aad de Mos, maar wel in Santi Kolk. Die jongen gaat de pannen van het dak spelen!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58130850
Dan zal Kolk volgend seizoen wel bij ajax spelen
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:28:43 #200
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58130915
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Goed punt.. Al waren er geruchten dat Real wil verjongen en dat RvN misschien naar Milan gaat.
We zullen het gauw genoeg merken. Aangezien Huntelaar niet weg wil om bankzitter te worden, hoop ik maar dat ie niet naar Real wil. Kutclub.
-
pi_58130946
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:20 schreef Breach het volgende:

[..]

van Nistelrooy denkt dat als Huntelaar naar Madrid komt dat hij weer terug kan naar Nederland om zijn carriere bij Ajax af te sluiten en nog even te genieten van de mooie stad Amsterdam
pi_58130984
Nu maar hopen dat die De Mos zich niet weer voor schut zet met zijn uitspraken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58131026
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Aan de andere kant moeten ze veel spelen en zijn er wedstrijden zat voor beide.
Ruud is ook niet meer de jongste en zal dus vermoedelijk elk jaar iets minder gaan spelen.
pi_58131089
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:30 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

van Nistelrooy denkt dat als Huntelaar naar Madrid komt dat hij weer terug kan naar Nederland om zijn carriere bij Ajax af te sluiten en nog even te genieten van de mooie stad Amsterdam
Zoals Cruyff al zei: slechte voetballer Nee, zie dan toch liever Huntelaar nog 1 of 2 seizoenen bij ons hoor. Al zal ie sowieso niet naar Ajax komen. En tot nu toe hebben we ook nog niet veel geluk gehad met (ex-)topspelers die terug naar Nederland kwamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')