Dat gun ik jullie wel hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij komt terug naar Den Bosch, jong.
Met dikke theo op de rug?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oké, als De Mos het flikt en Ajax wordt kampioen dan koop ik een Vitesse shirt
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen als ie in de 89e minuut de winnende maakt.
Die van Aadje die rondrent na de 4-2 overwinning op jullie , of neem je een andere ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef devv05 het volgende:
Vitesse come on!! Als Vitesse wint en wij worden kampioen dan neem ik een Aad de Mos avatar![]()
Dat was me ook een actie van Koning Aad. De eerste keer kon het nog, maar bij de 4-2 deed ie het gewoon nog een keerquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die van Aadje die rondrent na de 4-2 overwinning op jullie , of neem je een andere ?
quote:Ajax viert titel op boot
vrijdag 18 april, door RGC, Lelystad, 13:04u, Telegraaf.nl
Ajax krijgt een boottocht van de gemeente Amsterdam aangeboden als ze zondag de landstitel binnenhalen. Op plekken waar grote supportersgroepen langs de kade staan, zal de boot stilgelegd worden en zullen spelers de kampioensschaal tonen en de fans toespreken. Het is alleen niet bekend 'waar de supporters langs de kade staan'.
Met deze verrassende oplossing tackelt de gemeente een groot probleem, omdat er geen locaties beschikbaar bleken in de hoofdstad om Ajax te huldigen.
Alle plaatsen waar in het verleden huldigingen plaatsvonden werden afgekeurd, omdat de festiviteiten op die locaties vaak ontaardden in grote rellen en vernielingen.
Jammer dat we geen kampioen worden.quote:Ajax viert titel op boot
AMSTERDAM - UPDATE 12:45 Ajax krijgt een boottocht van de gemeente Amsterdam aangeboden als ze zondag de landstitel binnenhalen. Op plekken waar grote supportersgroepen langs de kade staan, zal de boot stilgelegd worden en zullen spelers de kampioensschaal tonen en de fans toespreken.
Met deze verrassende oplossing tackelt de gemeente een groot probleem, omdat er geen locaties beschikbaar bleken in de hoofdstad om Ajax te huldigen.
Alle plaatsen waar in het verleden huldigingen plaatsvonden werden afgekeurd, omdat de festiviteiten op die locaties vaak ontaardden in grote rellen en vernielingen.
Om die reden vielen plaatsen als het Museumplein en Leidseplein af. Ook het grote parkeerterrein P2 naast de Amsterdam ArenA, waar het laatste landskampioenschap werd gevierd, is niet beschikbaar omdat Cirque du Soleil daar op dit moment zijn tenten heeft opgeslagen en voorstellingen geeft.
De enige reële opties die overbleven waren een huldiging in de Amsterdam ArenA zelf of het Olympisch Stadion of een boottocht zoals eerder gebeurde met Oranje toen in 1988 de Europese titel werd binnengehaald. Destijds kwamen vele honderdduizenden mensen naar de hoofdstad, wat vooral voor enkele woonbootbezitters desastreuze gevolgen had omdat die zonken omdat de fans op de daken klommen. Om dit te voorkomen zal de vaarroute zoveel mogelijk buiten de grachten gehouden worden.
De Amsterdammers kunnen zondagmiddag kampioen worden als PSV in Arnhem tegen Vitesse tegen een nederlaag aanloopt en ze zelf in de ArenA tegen Heracles winnen. Dan eindigen beide clubs op 69 punten, maar pakt Ajax de dertigste landstitel omdat het een veel beter doelsaldo heeft dan de Eindhovenaren.
Mocht de huldiging plaatsvinden in de hoofdstad, dan moeten de spelers het doen met een replica van de kampioensschaal omdat de KNVB de echte naar Arnhem stuurt.
Echt slim, normaal konden ze de boel nog in de hand houden nu zwerft iedereen dus gewoon door de stad. Wat een tyfuszooi zou dat wordenquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 18 april 2008 13:27 schreef Breach het volgende:
We gaan zondag dus ongeacht het resultaat de boot in
1. De beste man krijgt steun vanuit alle gelederenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat vinden de Ajacieden er eigenlijk van dat iemand die zogenaamd een onafhankelijk rapport schrijft nu voorzitter wordt bij de club?
Lijkt me toch geen zuivere koffie...
Ah, hoor net dat we dan zelf ook op een boot gaan staan. Dat is dan wel weer vet natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een boottocht? Flikker toch op!
Mochten we het worden, gewoon naar het Leidseplein!
Hij weet precies wat er allemaal fout zit. Nu krijg hij de kans om het te verbeteren. Als dat niet gebeurt gaat hij net zo hard op zijn murf als Jaakke.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat vinden de Ajacieden er eigenlijk van dat iemand die zogenaamd een onafhankelijk rapport schrijft nu voorzitter wordt bij de club?
Lijkt me toch geen zuivere koffie...
Plus dat ik het met zijn adviezen wel eens was, dus hij gaat zijn gang maar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:35 schreef Breach het volgende:
[..]
1. De beste man krijgt steun vanuit alle gelederen
2. Hij heeft het advies gegeven dus kan als geen ander laten zien hoe het moet
3. Slechter dan nu kan het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |