Qua snelheid bedoel je?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Deansensitized het volgende:
Mensen, welke layout gebruiken jullie? Welke ik ook gebruik, er is altijd wel wat... ben het bijna zat.
Doe je goedquote:Op donderdag 17 april 2008 18:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben trouwens van 24 april tot 6 mei vrij
En ik hoef er maar 3 dagen voor in te leveren! Heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik neem maandag maar eens vrij, dagje Schiphol
Niet kunnen? Ik neem Deans advies maar over en ga wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik moet vanavond mijn werk nog afmaken, dan heb ik dit weekend vrij (staat wel helemaal vol gepland met activiteiten). Dus ik weet hoe het voelt om niet weg te kunnen.
Silver.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Deansensitized het volgende:
Het gaat weer eens over voetbal
Mensen, welke layout gebruiken jullie? Welke ik ook gebruik, er is altijd wel wat... ben het bijna zat.
ik gebruik de baggerlayoutquote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Deansensitized het volgende:
Het gaat weer eens over voetbal
Neuh, niet kwa snelheid, die is in allemaal even traag inderdaad. Gewoon in algemene baggerheidquote:Op donderdag 17 april 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Qua snelheid bedoel je?
Fok is gewoon traag, als schijnt de Foklight-layout sneller te zijn
Nope, ziet er allemaal goed uit hierquote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hou, ik doe ook met foksilver, heb jij dit ook?
[ afbeelding ]
Je moet die knoppen van FQR uitzettenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hou, ik doe ook met foksilver, heb jij dit ook?
[ afbeelding ]
Adblocker aan?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ook dat ik het bovenin weer kan zien?
Uiteraard staat die aan!quote:
sssssssssst....!quote:
Huppa, dat is de houding, ik ga straks ook de kroeg in! Morgen toch feesten (en skutsjesilen) net als overmorgen (alleen feesten) en zondag.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet kunnen? Ik neem Deans advies maar over en ga wel.
Waarom gebruik je de baggerlayout dan niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef Deansensitized het volgende:
Fok zuigt gewoon.
Danny met zijn anti-FQR fratsen
nou nou nou... he, dat kan ook wel wat liever hoor..!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef Deansensitized het volgende:
Fok zuigt gewoon.
Danny met zijn anti-FQR fratsen
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 17 april 2008 21:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nou nou... he, dat kan ook wel wat liever hoor..!
Doet FQR het daar wel??quote:Op donderdag 17 april 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de baggerlayout dan niet?
Ja inderdaad. Mag ook wel een week bij me op stage komen zittenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebt
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weer weg, suc6 met de laatste werk/school/stage-dag mensen
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mag ook wel een week bij me op stage komen zitten
Maar jij bent niet dat positiviteitskanonquote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!
Kloptquote:Op donderdag 17 april 2008 18:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vast een mobiel met internet
Die is er over een half uurtje wel weerquote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebt
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje
Wie gebruikt dat dan ookquote:Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef PieterBas het volgende:
Wat is iTunes (Windows) toch een ongelofelijk kut programma.. opeens werkt het niet meer.. en ben ik weer al mijn nummers kwijt...
Nu is het tenminste bij te houdenquote:
Coverflowquote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef PieterBas het volgende:
Morgenavond dus weer mijn lijst en coverflow weer eens gaan instellen. Daar ben ik weer een avondje mee zoet
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Die is er over een half uurtje wel weer
Ik had haar ff geleend![]()
![]()
Je was nog niet klaar?quote:
Ja sorry, mijn trein reed wel doorquote:
Het is kwart voor 11quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Wie nu nog wakker is wil ik morgen niet horen zeuren over slaperigheid!
Ik had een heel mooi flow, ook op mijn iPod, die is dus nu weg.. Het was trouwens niet iTunes wat het probleem was, maar het bleek dus Quicktime dat zorgt dat iTunes crashde..quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zou ik daarna doenquote:
Mag later beginnenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn trein ging ook 11 minuten later wegquote:Op donderdag 17 april 2008 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn trein reed wel door![]()
Oja en mn moeder bellen want dat had ik nog niet gedaan vandaagquote:Op donderdag 17 april 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zou ik daarna doen
[/sickminded]
Stond een trein in de fik bij Rijswijk, wat sowieso een kutstad is..quote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn trein ging ook 11 minuten later weg![]()
Mja, naja ik gebruik het altijd op mn Mac, maar ik vind het wel chillquote:Op donderdag 17 april 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had een heel mooi flow, ook op mijn iPod, die is dus nu weg.. Het was trouwens niet iTunes wat het probleem was, maar het bleek dus Quicktime dat zorgt dat iTunes crashde..
Het enige nadeel van een iPod, blijft toch wel iTunes
Ben ik dat?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar jij bent niet dat positiviteitskanon
Er zijn betere alternatieven, maar ik heb de mijne ook gekocht omdat ik dan Nike+ kon activeren.. en ik hou nogal van hardlopenquote:
Aahw, koesiekoesiequote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn trein ging ook 11 minuten later weg![]()
In Windows vreet het geheugen, maar daar zal de mac wel minder problemen mee hebben. Morgenavond dus weer een leuk klusjequote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, naja ik gebruik het altijd op mn Mac, maar ik vind het wel chill
Ja, vandaar dat ik in een oven naar Rotterdam moestquote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stond een trein in de fik bij Rijswijk, wat sowieso een kutstad is..
Kloptquote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Windows vreet het geheugen, maar daar zal de mac wel minder problemen mee hebben. Morgenavond dus weer een leuk klusje
Maar natuurlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen allemaal![]()
Met slappe frietjes, hehequote:
Echt?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet het ook opeten! Niet jezelf ondersmeren!
Slaapsequote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen allemaal![]()
Ik heb liever plaatjes met mooie damesquote:Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt?Ik dacht al, hoe komt dat toch...
Wel stoere Winx stickersAl had ik liever de voetbalplaatjes gehad maar dat had ik te laat door
Nog steedsquote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga zo ook maar eens, hele dag al hoofdpijn
Mja, gewoon beetje drinken tekort en benauwde ruimtequote:
Ja, ik van mooie mannen maar die mogen niet in een happy meal.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb liever plaatjes met mooie dames!
Ik ken hetquote:Op donderdag 17 april 2008 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, gewoon beetje drinken tekort en benauwde ruimte
Mijne wel, op 1 naquote:
Hehequote:
Moet jij een nieuwe openenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:03 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we dit topic niet nog even volmaken? Ik vind mijn TT nog steeds om voor te schamen
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:03 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we dit topic niet nog even volmaken? Ik vind mijn TT nog steeds om voor te schamen
Is goedquote:Op donderdag 17 april 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet jij een nieuwe openen
Ik weet weer ff niks.
Ja weet wel iets, maar dat kan beter niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |