Ja, dat kun je hem wel degelijk kwalijk nemen, omdat er meer dan voldoende aanwijzingen zijn dat homo's in Iran stelselmatig worden vervolgd EN worden geëxecuteerd (zelfs minderjarig) onder valse voorwendselen. Dat gebeurt met medeweten van het extremistische bewind van Ahmadinejad. Het heeft totaal niets met een obsessie te maken dat ik dat aankaart, als ik wijs op het gevaar van dit bewind. Het is overigens een mensenrechtenkwestie!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:29 schreef Mikrosoft het volgende:
En dan die homo-obsessie van sommige lieden op dit forum. Kan je het Ahmadinejad kwalijk nemen dat hij zegt dat er in Iran geen homo's wonen? Dat zeggen heel veel westerlingen ook over hun eigen families of het dorp waar ze wonen.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:29 schreef Mikrosoft het volgende:
Was het niet zo dat Ahmadinejad de omvang van de Holocaust in twijfel trekt? Is wel iets anders dan ontkennen.
Ja, en worden die erom geprezen?quote:En dan die homo-obsessie van sommige lieden op dit forum. Kan je het Ahmadinejad kwalijk nemen dat hij zegt dat er in Iran geen homo's wonen? Dat zeggen heel veel westerlingen ook over hun eigen families of het dorp waar ze wonen.
zegt degene die leugens blijft verspreiden:quote:
quote:een president die roept dat israel van de kaart moet worden geveegd? holocaust ontkent? steeds verder komt met een kernwapen?
in het geval iran kan ik jou nu ook voor leugenaar uitmaken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:10 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
zegt degene die leugens blijft verspreiden:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat kun je hem wel degelijk kwalijk nemen, omdat er meer dan voldoende aanwijzingen zijn dat homo's in Iran stelselmatig worden vervolgd EN worden geëxecuteerd (zelfs minderjarig) onder valse voorwendselen. Dat gebeurt met medeweten van het extremistische bewind van Ahmadinejad. Het heeft totaal niets met een obsessie te maken dat ik dat aankaart, als ik wijs op het gevaar van dit bewind. Het is overigens een mensenrechtenkwestie!
Was voorzitter van 1 van de grootste clubs van de wereldquote:'Er zijn geen homo's in de voetbalwereld'
22-apr-2008 14:18
Voormalig Juventus-directeur Luciano Moggi (foto) heeft in de talkshow ‘KlausCondicio’ van Klaus Davi keihard uitgehaald naar homo’s.
‘Er zijn geen homo’s in de voetballerij. Ik zou niet weten of dat komt doordat er spelers zijn die wat tegen homo’s hebben, zeker is dat ik wel wat tegen ze heb,’ aldus Moggi, een van de hoofdrolspelers in het fraudeschaal dat de Italiaanse voetbalwereld in de zomer van 2006 op z’n kop zette.
‘Bij de clubs waar ik werkzaam was, zat er nooit een homo in het team. Ik weigerde er ook maar één te contracteren en dat zal ik ook doen als ik ooit weer ergens aan de slag ga. Misschien ben ik ouderwets, maar ik ken de voetbalwereld: een homo zou daarin nooit overleven.’ (MA)
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Was voorzitter van 1 van de grootste clubs van de wereld
Wil alleen maar zeggen dat het ontkennen van homo's ook bij ''ons'' voor komt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een intrieste vergelijking. je kan beter kerel.
zeg dat dan. zeg dan ook meteen de reden van die coach erbij en de reden van amadinejad. een duldcultuur is iets anders dan verhanging, of andere manieren van executie volgens de regels van een boek.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil alleen maar zeggen dat het ontkennen van homo's ook bij ''ons'' voor komt.
Hij zegt vaak: ''In een land waar de president het bestaan van homo's ontkent''quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg dat dan. zeg dan ook meteen de reden van die coach erbij en de reden van amadinejad. een duldcultuur is iets anders dan verhanging, of andere manieren van executie volgens de regels van een boek.
soms kom je beter weg met vergelijkingen, moet je zelf ook toegeven.
de reden is zo verschillend dat je dat toch moet inzien?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij zegt vaak: ''In een land waar de president het bestaan van homo's ontkent''
Dat gebeurt hier dus ook, zei het minder extreem natuurlijk met executies () maar met iemand die openlijk zegt dat ie homo's niet moet die zo'n hoge functie en voorbeeldfunctie bekleed is tamelijk ernstig.
Ik vind Ahmadinejad een enge man, maar hij heeft hier keihard gelijk. Alleen het dodenaantal trek ik dan weer niet in twijfel.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:59 schreef Moondreamer het volgende:
17 apr 2008, 07:39 - TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft gisteren voor de derde keer binnen een week vraagtekens geplaatst bij de aanslagen van 11 september 2001. Hij trok het dodencijfer, wie er achter zou hebben gezeten en wat zich precies heeft afgespeeld in twijfel.
De aanslagen waren voor de Verenigde Staten een voorwendsel om Afghanistan en Irak binnen te vallen, zei hij in een op de televisie uitgezonden toespraak in de Iraanse stad Qom. In het verleden heeft Ahmadinejad gezegd dat de aanslagen het gevolg waren van 'mismanagement en inhumaan management van de wereld door de VS'. In de Arabische wereld wordt op grote schaal getwijfeld aan de toedracht, hoewel die door overstelpend bewijs kan worden bewezen.
Is dit een offensief tegen de US of A ? nu Amerika graag Iran wil aanvallen ?
Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen !
ook jij iets teveel "democratic-tales" gezien online?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind Ahmadinejad een enge man, maar hij heeft hier keihard gelijk. Alleen het dodenaantal trek ik dan weer niet in twijfel.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook jij iets teveel "democratic-tales" gezien online?
hij heeft geen "keihard gelijk", want er zijn geen keiharde bewijzen, omdat er zoveel feiten zijn dat het gewoon een arabische/islamitischeterroristische organisatie was die niks met america van doen had, maar eerder tegen hen was.
wat een geneuzel hier in een serieus topic als nws...
Daar kan je weinig puntjes aan zuigen.quote:In het verleden heeft Ahmadinejad gezegd dat de aanslagen het gevolg waren van 'mismanagement en inhumaan management van de wereld door de VS'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |