Ik ben al mn hele leven zwanger?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Andersom gaat het ook op dean... Maar die onzettende trek naar augurken + het feit dat ze misselijk was, was voor de Stage SC genoeg....
Wat niet is kan nog komen natuurlijk.
@Stienn, ik ken je niet.... Heb je ook een voorstelberichtje of heb ik die gemist!
quote:
Mijn excuses grootheid van de stage SC topics!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:27 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dan zal je ff terug moeten graven in de topics
Sterktequote:
Oooooooooh, had ik niet door...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
Om nog een misverstand uit de weg te ruimen: ik verzon het van die augurken
Maar ik ben nu hard aan het werk, dus ik lees straks wel weer terug
Klopt maar ik bevestigde dat ik augurken op had omdat ik mn hele leven al van augurken houd. Al voordat ik ooit zwanger kon worden dus dat is sowieso niet boeiendquote:Op donderdag 17 april 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
Om nog een misverstand uit de weg te ruimen: ik verzon het van die augurken
Maar ik ben nu hard aan het werk, dus ik lees straks wel weer terug
Neej gek, werk alquote:Op donderdag 17 april 2008 13:09 schreef Stienn het volgende:
Whehe, sommige zijn wel heel lang blijven hangen in dit topic of niet!
of lopen jullie allemaal al weer een nieuwe stage?
Whehehe dat waren Damzkieee en ik.. Nog tekeningen lopen makenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:33 schreef Stienn het volgende:
hehe, zit het alleen ff terug te lezen... heb me nooit voorgesteld!
Alleen wel hillarische momenten mee gemaakt, het bleek dat ik op 100 meter afstand zat van nog 2 fokkers die actief waren in de stage SC.
Tenzij je ook van slagroom houdt natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klopt maar ik bevestigde dat ik augurken op had omdat ik mn hele leven al van augurken houd. Al voordat ik ooit zwanger kon worden dus dat is sowieso niet boeiend
Nou moet ik er zelf ook wel mee ophouden
Klopt! whehe, werk je nu nog bij dat bedrijf?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehehe dat waren Damzkieee en ik.. Nog tekeningen lopen maken
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt! whehe, werk je nu nog bij dat bedrijf?
Prima toch!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neej joh, werk bij de Rabobank, volg nu traineeship voor intern accountmanager Zakelijke Relaties!
Aaaaw wat liefquote:Op donderdag 17 april 2008 13:37 schreef Stienn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_pwnd_mascotte.html
whehe
Ja, maar niet augurken met slagroom..quote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef plukkert het volgende:
[..]
Tenzij je ook van slagroom houdt natuurlijk
Goed hequote:Op donderdag 17 april 2008 13:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
die begint om een uurtje of 10 en is het 4 uur later al weer zat!!
Directietijdenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
die begint om een uurtje of 10 en is het 4 uur later al weer zat!!
is het toch waar wat ze zeggen van Surinamersquote:Op donderdag 17 april 2008 13:46 schreef Stienn het volgende:
luie draak
werk...!quote:
De baas is nog niet eens op kantoor verschenen dus het valt nog wel mee bij mijquote:
Laat ik in zo'n land maar is m'n volgende stage gaan doen! Heerlijk beetje luie draak spelen de hele dag!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:47 schreef jna het volgende:
[..]
is het toch waar wat ze zeggen van Surinamers
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:49 schreef jna het volgende:
[..]
De baas is nog niet eens op kantoor verschenen dus het valt nog wel mee bij mij
Zou niks voor mij zijn. Tenminste, om daarna weer "gewoon" te moeten werkenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
Laat ik in zo'n land maar is m'n volgende stage gaan doen! Heerlijk beetje luie draak spelen de hele dag!
Dan blijf je daar toch gewoon, eens lui altijd lui!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou niks voor mij zijn. Tenminste, om daarna weer "gewoon" te moeten werken
Mooi op tijdquote:
quote:
ik heb net mn ontbijt op!quote:
Hey nigga!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |