Moet dat niet ook in de topicstats?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal bijhoudt Dean.
quote:
Voeg ik vanavond mss wel ff toequote:Op donderdag 17 april 2008 12:59 schreef plukkert het volgende:
[..]
Moet dat niet ook in de topicstats?
#137 Wooooot!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, gewoon onthouden in welke je bent begonnen. Dat was voor mij #125
Ja maar ik heb #366 gemist en dat ga ik natuurlijk niet onthouden over 250 topicsquote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
mja.. ik zag dat ik topic #35 nog had geopend, maar dat was in mijn vorige stage, dus dat is lastig allemaalquote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
Jij mist zeker ook nooit een topic, fanatiekeling.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:04 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je toch ook wel in Piles' zijn stats zien? Topic waarin je gepost hebt met het laagste topicnummer
Stienn!!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:09 schreef Stienn het volgende:
Whehe, sommige zijn wel heel lang blijven hangen in dit topic of niet!
of lopen jullie allemaal al weer een nieuwe stage?
Jawel, een of twee, maar dat telt bijna niet manquote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij mist zeker ook nooit een topic, fanatiekeling.
Helemaal mee eens. Gorefest - For the masses.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Gorefest - Erasewat heeft die man toch een dijk van een stem!
whehe, gaat lekker hier of nietquote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Deansensitized het volgende:
Het gerucht ging dat ze zwanger was, maar dat werd door Yesse zelf ontkrachtigd.
Ben je nog effe aan het bijlezen?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gorefest - For the masses.
Ga eens aan het werk jij.quote:
Ja, ik moest nog even kijken of Dean nog gereageerd had op een bericht op die pagina.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:17 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ben je nog effe aan het bijlezen?
Niet ontkracht, tegen gesprokenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Deansensitized het volgende:
Het gerucht ging dat ze zwanger was, maar dat werd door Yesse zelf ontkrachtigd.
quote:
nee het gerucht was dat ze de nieuwe heige maagd was...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Deansensitized het volgende:
Het gerucht ging dat ze zwanger was, maar dat werd door Yesse zelf ontkrachtigdt.
Ben druk bezig hoorquote:
Tip voor alle dames: Zeg nooit dat je misselijk bent!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee het gerucht was dat ze de nieuwe heige maagd was...
Dat is toch wel ff iets anders!!
ook ontkracht trouwens
Mooi!quote:
Check.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tip voor alle dames: Zeg nooit dat je misselijk bent!
Ja, dan vraag je er om!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tip voor alle dames: Zeg nooit dat je misselijk bent!
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan toch ook wel misselijk zijn zonder zwanger te zijn?
Daar heb je gelijk inquote:
wat is dat nou voor onzin?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
Andersom gaat het ook op dean... Maar die onzettende trek naar augurken + het feit dat ze misselijk was, was voor de Stage SC genoeg....quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
Dan zal je ff terug moeten graven in de topicsquote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Andersom gaat het ook op dean... Maar die onzettende trek naar augurken + het feit dat ze misselijk was, was voor de Stage SC genoeg....
Wat niet is kan nog komen natuurlijk.
@Stienn, ik ken je niet.... Heb je ook een voorstelberichtje of heb ik die gemist!
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |