nee het gerucht was dat ze de nieuwe heige maagd was...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Deansensitized het volgende:
Het gerucht ging dat ze zwanger was, maar dat werd door Yesse zelf ontkrachtigdt.
Ben druk bezig hoorquote:
Tip voor alle dames: Zeg nooit dat je misselijk bent!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee het gerucht was dat ze de nieuwe heige maagd was...
Dat is toch wel ff iets anders!!
ook ontkracht trouwens
Mooi!quote:
Check.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tip voor alle dames: Zeg nooit dat je misselijk bent!
Ja, dan vraag je er om!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tip voor alle dames: Zeg nooit dat je misselijk bent!
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan toch ook wel misselijk zijn zonder zwanger te zijn?
Daar heb je gelijk inquote:
wat is dat nou voor onzin?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
Andersom gaat het ook op dean... Maar die onzettende trek naar augurken + het feit dat ze misselijk was, was voor de Stage SC genoeg....quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
Dan zal je ff terug moeten graven in de topicsquote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Andersom gaat het ook op dean... Maar die onzettende trek naar augurken + het feit dat ze misselijk was, was voor de Stage SC genoeg....
Wat niet is kan nog komen natuurlijk.
@Stienn, ik ken je niet.... Heb je ook een voorstelberichtje of heb ik die gemist!
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
quote:
Ik ben al mn hele leven zwanger?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Andersom gaat het ook op dean... Maar die onzettende trek naar augurken + het feit dat ze misselijk was, was voor de Stage SC genoeg....
Wat niet is kan nog komen natuurlijk.
@Stienn, ik ken je niet.... Heb je ook een voorstelberichtje of heb ik die gemist!
quote:
Mijn excuses grootheid van de stage SC topics!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:27 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dan zal je ff terug moeten graven in de topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |