Ja die heb ik dus ook, kan de naam alleen nooit onthoudenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:39 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb een lumix fx12 prima ding, imo
Goede keuze. JIj moet een briljante man zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 11:41 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus ook, kan de naam alleen nooit onthouden
wat heb je betaald, dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:44 schreef PoeK het volgende:
ik vind die canon dingen wel chill.
En hij was reasonable afgeprijsd
ook altijd leuk.
Nu is ie bij zelfde winkel weer 50 euro duurder
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:44 schreef Bravebart het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeej, doorbraak![]()
![]()
Mn dag kan nu al niet meer stuk
Correct. En het is mij duidelijk dat jij over een degelijke portie mensenkennis beschiktquote:Op donderdag 17 april 2008 11:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Goede keuze. JIj moet een briljante man zijn
In mn projectquote:
Zo zijn fx12-bezitters nu eenmaalquote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef plukkert het volgende:
[..]
Correct. En het is mij duidelijk dat jij over een degelijke portie mensenkennis beschikt
Wat zou de wereld zonder ons moetenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo zijn fx12-bezitters nu eenmaal
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:44 schreef Bravebart het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeej, doorbraak![]()
![]()
Mn dag kan nu al niet meer stuk
The world would not be a fun place without usquote:Op donderdag 17 april 2008 11:49 schreef plukkert het volgende:
[..]
Wat zou de wereld zonder ons moeten
Nette prijs, alleen jammer dat het geen fx12 isquote:Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef PoeK het volgende:
[..]
152 incl verzendkosten en een 2 GB kaartje
quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat de wereld zo goed zou zijn als ik er niet was.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:49 schreef plukkert het volgende:
[..]
Wat zou de wereld zonder ons moeten
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
The world would not be a fun place without us
en ze had gister trek in augurken hoorde ik..quote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ze had geen zin om vis te halen. Duh.
noobquote:Op donderdag 17 april 2008 11:52 schreef makkie88 het volgende:
ik heb een sony ericson cybershot met ixenonflitser
Een beetje wel. Maar we gaan ook meeten. Doe je mee?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgens mij heb ik te veel gemist hier
Nee, dat zei ik, nadat ze zei dat ze een beetje misselijk was.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
en ze had gister trek in augurken hoorde ik..
Is dat handig zo'n 2e huid? Die van mij beschadigd namelijk regelmatig....quote:Op donderdag 17 april 2008 11:50 schreef PoeK het volgende:
dalijk nog even second skin halen in stad en extra batterij.
geen sex.. dus daarom moet ze bezwangerd zijn door onze lieve heer!!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik, nadat ze zei dat ze een beetje misselijk was.
En er was nog iets, maar dat ben ik vergeten
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nette prijs, alleen jammer dat het geen fx12 is
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
en ze had gister trek in augurken hoorde ik..
Whehe, je kon niet zonderquote:
Er was niets. Ik was misselijk!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik, nadat ze zei dat ze een beetje misselijk was.
En er was nog iets, maar dat ben ik vergeten
gewoon een 8gb voor inkoopprijs bij een collegamod van het iphoneclub-forumquote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe, je kon niet zonder
Welke heb je waar besteld?
engelse prijs of amerikaanse prijs?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
gewoon een 8gb voor inkoopprijs bij een collegamod van het iphoneclub-forum
Dit keer was ik niet de boosdoenerquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen sex.. dus daarom moet ze bezwangerd zijn door onze lieve heer!!
amerikaans.. wel inclusief tax enzo maar goed scheelt tochquote:Op donderdag 17 april 2008 11:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
engelse prijs of amerikaanse prijs?
Dus als het na 15 juni is, is ze erquote:Op donderdag 17 april 2008 @ 08:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voor mij zou het na 15 juni moeten zijn, anders ben ik er niet
Dus je bent rond de 300 euro kwijt? Dat is wel netjes namelijk als dat zo zou zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 12:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
amerikaans.. wel inclusief tax enzo maar goed scheelt toch
Wat?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dat handig zo'n 2e huid? Die van mij beschadigd namelijk regelmatig....
paar tientjes meer.. hij laat ze vanuit Amerika komen, dus er komen wat vervoerskosten bij..quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dus je bent rond de 300 euro kwijt? Dat is wel netjes namelijk als dat zo zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo'n Iphone bevalt dus goed, het lijkt mij ook nog wel eens even wat alleen zou er eerst wel even een keer mee willen werken.
Daarnaast ga ik nu weer aan het werk.
@ Yesse, vind je het jammer dat je niet zwanger bent en liggen er opties voor verandering bij de meet?Hoe wel het aanbod verleidelijk is denk ik dat bezwangeren nou niet direct een optie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo'n Iphone bevalt dus goed, het lijkt mij ook nog wel eens even wat alleen zou er eerst wel even een keer mee willen werken.
Daarnaast ga ik nu weer aan het werk.
@ Yesse, vind je het jammer dat je niet zwanger bent en liggen er opties voor verandering bij de meet?Misschien een Stage SC Iphone inkoopactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit er namelijk ook aan te denkenJawel, je keek.
Ja, ga jij ook nog eens beginnenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef Bravebart het volgende:
Ah, wordt hier gereld?
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf beschadigde, maar snap nu dat het voor een camera was. Voor mijn MB heb ik ook zo'n ding, van Crumpler.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:03 schreef PoeK het volgende:
[..]
Die 2e huid beschadigt?
of je camera?
Ik vind ze wel chill, zijn de zelfde dingen als die voor de MBP.
Maar het is gewoon een hoesje zeg maar, van dat wetsuit achtige spul
uhm.. ja.. http://www.eu-gsm.nl/ is eigenlijk de enige plek die ik ken waar ze die dingen verkopen. Maar je wil het laten doen? Dan is het lastiger denk ik. Dan kom je bij http://www.fixsupport.nl/ uit en die is volgens mij nogal duur.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Ow en nico ik wil de speakercover (zwarte ding aan de achterkant) en de back cover vernieuwingen heb jij enig idee waar ik dat voor een goede prijs kan laten doen? Jij als iphoneclub.nl mod zal het wel weten
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe wel het aanbod verleidelijk is denk ik dat bezwangeren nou niet direct een optie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt 0,nix garantie enzo met buitenlands aankopen, of niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien een Stage SC Iphone inkoopactie![]()
depends.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef Piles het volgende:
Van die 2e huiden, zijn die er ook voor Sony videocamera's
okquote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf beschadigde, maar snap nu dat het voor een camera was. Voor mijn MB heb ik ook zo'n ding, van Crumpler.
Gaat om een videocamera hèquote:Op donderdag 17 april 2008 12:17 schreef PoeK het volgende:
depends.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:01 schreef Piles het volgende:
Ander onderwerp
[..]
Dus als het na 15 juni is, is ze er
Dat is bij iedereenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarschijnlijk he!
meeters:quote:Op donderdag 17 april 2008 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja wie komen er nog meer?
idd, postbank 5 secondequote:Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
En dat terwijl iedereen altijd klaagt over Postbank
Is goed hoor, ik ben altijd wel in voor rellenquote:
oh, ok.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat om een videocamera hè
Maar zal vanavond eens opzoek gaan, lijkt me wel handig
Ja man, als je een gewone acceptgiro doet is het zelfs nog sneller volgens mij...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kreeg laatst ook van een ABN gebruiker te horen: "Internetbankieren dat duurt toch een aantal dagen?" Ik als Rabobank gebruiker stond met mijn bek vol tanden!
Baas boven baasquote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111 [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Okee leukquote:Op donderdag 17 april 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen
[..]
meeters:
G.Fawkes
Bravebart
Piles
Dean
Yesse
Nicomart (ovb)
plukkert
Kuno
KiwiTjuHh
Restecpquote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111 [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zal wel Utrecht ofzo worden. Dat is mooi tussen Groningen en Zeeland. Al kan ik ook leven met Groningenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Okee leuk
Al een idee waar dit moet plaatsvinden?
Groningenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal wel Utrecht ofzo worden. Dat is mooi tussen Groningen en Zeeland. Al kan ik ook leven met Groningen
Ik zeg niksquote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef Houniet het volgende:
Hoest hier, heb ik nog wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |