jaren krediet reclames en dan nog geen platte tv hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik weet voor het eerst bij een Metin Cartoon niet of ik nou moet huilen of lachen. Of allebei. Verbitterd staar ik neutraal naar het scherm en herinner me een artiest die luisterd naar de naam Nozzman. Die heeft namelijk ook zulke teksten.
Een vergelijking:
[ afbeelding ]
Metin
[ afbeelding ]
Nozzman
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jaren krediet reclames en dan nog geen platte tv hebben
Volgens mij moet het dat ook voorstellen. Hij probeert een grapje te maken door te doen alsof het dodental onder tornado's blijft stijgen inplaats van het dodental door tornado's. Tenminste, dat is wat ik eruit op kan maken en om dat nou grappig te noemen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 05:16 schreef James1988 het volgende:
Niet slecht, alleen ziet het er nu uit alsof de tornado is vermoord...
Ik vind 'm juist wel sterk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:12 schreef Thy... het volgende:
Volgens mij moet het dat ook voorstellen. Hij probeert een grapje te maken door te doen alsof het dodental onder tornado's blijft stijgen inplaats van het dodental door tornado's. Tenminste, dat is wat ik eruit op kan maken en om dat nou grappig te noemen...
deze is mooiquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Hard.
[ afbeelding ]
Maar deze is nét iets harder![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat Metin hier meeleest, en ook vaak de verwijzingen naar Sigmund en Nozzman bekijkt... en daarvan leertquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:01 schreef Rikketik het volgende:
Ze worden wel steeds harder de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
RAAP ME OP! IEMAND! RAAP ME OP!![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
hij's goedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |