Owww skattie, dat moet je niet doen. Missen is, zelfs al is het maar een beetje, een emotie die nodeloos energie vreet. Neem dat nu maar eens aan van een oude grijsaard van 73 jaar ....quote:Op woensdag 16 april 2008 23:33 schreef miesy het volgende:
[..]
awww...ik zal je toch wel een beetje missen als DGK over en uit is..
Zet die stream maar es aan, waar Brian afuistert. Ik hoor Huub zelfs lullen.... dan hoort hij het helemaalquote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij hoort Brian niets, want hij luistert af via de douche......
Die rat ligt onder het douche raampje gevouwen. Niet onder het grote raamquote:Op woensdag 16 april 2008 23:48 schreef Kinga het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Ik word GEK!. Jaap kjkt uit het raam, maar ziet Brian niet.
Sweet dreams Blurk!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij snapt er geen hout van.
Ik ook inmiddels niet meer, ga dan ook maar slapen, trusten allemaal!
Oeh... Huub en Jaap hadden er ook CIA, FBI, MI6 en AIVD praktijken op moeten nahouden en het water moeten laten stromen... dan kan er niet meer afgeluisterd wordenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij hoort Brian niets, want hij luistert af via de douche......
Die gaat niet meer slapenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:50 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel humor dat die rat die kan horen. Nu draait die helemaal door
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef yvonne het volgende:
terugvindrat
Inderdaad!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... Huub en Jaap hadden er ook CIA, FBI, MI6 en AIVD praktijken op moeten nahouden en het water moeten laten stromen... dan kan er niet meer afgeluisterd worden
Ja, klopt..........quote:Op woensdag 16 april 2008 23:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zet die stream maar es aan, waar Brian afuistert. Ik hoor Huub zelfs lullen.... dan hoort hij het helemaal
Ook al hoort hij nu niks Lady-night...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef Lady-night het volgende:
Volgens mij kan B niets horen hoor, is nep
En dàt zijn dan weer streams om niet aan te horen...........quote:Op woensdag 16 april 2008 23:54 schreef Kinga het volgende:
Pffff, dat wordt dus slijmen bij Jaap tot 15 mei he Brian.
Ik zou alleen gaan smsen als ik tegen kon smsen, dus negatief.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:54 schreef sander-3 het volgende:
Huub zegt dat 'de streamers veel gaan sms'en'nou, nog niet 0,1 smsje stuur ik... no fucking way
Precies. Maar of Brian daartoe in staat is. Nou hij heeft in ieder geval iets over na te denken als weer bovenop Amanda ligt te pompen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:53 schreef Lady-night het volgende:
Wat maakt het uit wat hij hoort...? Iedereen moet nu zelf zijn plan trekken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |