Ja, dan wordt je toch af en toe helemaal kriebelig vanquote:Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef janny50 het volgende:
Waarom loopt die Claire nou niet naar Jaap en Huub en meld dat Brian weer naar buiten is gelopen? Af en toe grrrrrrr, dan denk ik Wake up Claire!!
Zo wordt het kennelijk in de uitzending gebracht: Brian de meesterspeler door alles af te luisteren......quote:Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
Godverdomme. Brian luistert weer af.
Nu net dat Huub in gesprek met Jaap is. Boeiend gesprek!
Dat hoorde ik ook rooiequote:Op woensdag 16 april 2008 23:35 schreef rooie3 het volgende:
Wat heeft Amanda een hoop contactpunten.Lees het hier nergens maar ik verstond 760.
Hij speelt op die manier het spel natuurlijk welquote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo wordt het kennelijk in de uitzending gebracht: Brian de meesterspeler door alles af te luisteren......
Ach maakt toch niet meer uit.Hoop dat hij hoort dat ze hem eruit willen hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef BarryK het volgende:
Ik hoop niet dat Brr gehoord heeft dat Jaap een lulverhaal over Bever heeft verteld.
Ik ook. Maar ook aan die dombo's binnen die nooit eens checken bij dit soort gesprekken of er afgeluisterd wordtquote:Op woensdag 16 april 2008 23:43 schreef Kinga het volgende:
Man, wat erger ik me kapot aan Brian...
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo wordt het kennelijk in de uitzending gebracht: Brian de meesterspeler door alles af te luisteren......
Ik kijk al te lang merk ik...dat verhaal is altijd al duidelijk geweest.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:33 schreef akveor het volgende:
Brian verteld over de memorecorder. Ze mochten voor 500 euro kado's uitzoeken bij de kijkshop. Hij werd toen door Nena betrapt. De vuile rat.
en ook als hij gewonnen heeft op 22 mei...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Misschien is "SMS HUUB naar blablabla" veranderd naar "SMS huub naar blablabla"...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
Ik geloof werkelijk niet dat er iemand hier een sms voor Brian heeft gestuurd...
Dat begrijp ik dus ook echt niet.....quote:Op woensdag 16 april 2008 23:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook aan die dombo's binnen die nooit eens checken bij dit soort gesprekken of er afgeluisterd wordt
Ja, wij souffleren de Febo, en ze luisteren naar ons, dat blijkt.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben nog aan het bijlezen, Brian op 1![]()
Lekker geloofwaardig, en we hadden het allemaal voorspeld
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef Anke78 het volgende:
Sjee Brian... hoe ga je dat nou allemaal op dat blaadje noteren hè :S
Dat niet alleen, hij is met het goedkeuren van die bestelling door de Febo ook gesterkt in de gedachte dat afluisteren mag... zolang je niet betrapt wordtquote:Op woensdag 16 april 2008 23:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik kijk al te lang merk ik...dat verhaal is altijd al duidelijk geweest.
Anke , Flensje wil niet dat Brian vieze knieen in zijn broek krijgt van het natte gras, hij moet dan veel moeilijker afluisteren en dat kan niet immers!!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:47 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook echt niet.....
Ze weten hoe Brian altijd aan het afluisteren is.
Waarom dit gesprek dan niet buiten ergens, midden op het grasveld ofzo?
Hij snapt er geen hout van.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat ie straks weer helemaal verkeerd overbrengen op Amanda.
Maar oh wacht, dit is weer een mooi alibi voor achter om Brian nou uit te leggen wat er eigenlijk aan de hand is. Want dat begrijpt ie nog niet helemaal...
Die snap ik ff niet. Kun je die uitleggen?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:48 schreef avonne het volgende:
Even nadenken. Gaat Brian hier nu uit concluderen dat hij Amanda moet dumpen om haar stemmen te krijgen?
Dat wordt ruzie
(hoop ik)
Het is toch fantastisch dat Brian hoort dat Jaap en Huub Amanda ervan willen overtuigen Brian weg te stemmen. Dat is gewoon het voordeel dat je veel in de open gooit. Brian krijgt te veel info in dat kleine ratteschedeltje van hem. Dan krijgt ie ruzie met Amanda wat het natuurlijk nog erger maakt. Hou de rooie petjes maar klaar.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook aan die dombo's binnen die nooit eens checken bij dit soort gesprekken of er afgeluisterd wordt
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:48 schreef janny50 het volgende:
[..]
Anke , Flensje wil niet dat Brian vieze knieen in zijn broek krijgt van het natte gras, hij moet dan veel moeilijker afluisteren en dat kan niet immers!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |