Inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar is op fok nog GEEN topic over geweest dan ??
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ook kan ik me een dergelijk topic niet herinneren hier in FOT. En anders is nieuw leven d.m.v. een nieuw topic ook niet slecht.
Ik zal eens kijken wat ik kan bakken. De zonsondergang kan hier al erg mooi zijn!
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nice!! en dat in een straal van 1 (!!) meter
Nope, doorzichtige glazen bol.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
@ thaErik Oudje of niet maar ik kende em nog niet.. VET!!! Ouwe kerstbal??
Heeel tofquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
is er niet eerder een topic van soortgelijke strekking geweest?
Als je nu dit soort reacties achterwege laat, dan heeft het topic een kans van slagenquote:
Leuke serie van de snackbar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:19 schreef tonja het volgende:
De snackbar bij mij om de hoek. Netjes toestemming gevraagd of ik het op internet mocht zetten. Ik wilde ook wat foto's van de buitenkant maken maar er waren onaangenaam luidruchtige marokkaanse scooterjosties in de buurt, dus de buitenfoto's komen wellicht later nog.
1 Nasar met zijn dochter. Zijn zoon en vrouw waren er ook nog, maar die heb ik niet goed kunnen schieten.
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
Met dank aan Nasar van snackbar Desiree op de Rijpstraat in Amsterdam
Dit lijkt verdacht veel op Koedijk! Woon jij daar? Ik ben nu aan het werk in het huis wat hier tegenover staat (zat er ook aan te denken om de zelfde plaat te makenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:14 schreef -Robbedoes- het volgende:
dit is hier net de straat uit.
[ afbeelding ]
heerlijk lijnenspel in je foto's!quote:Op zondag 20 april 2008 17:27 schreef tonja het volgende:
Hij is fijn lynx666!!![]()
Vandaag een rondje door mijn buurt gemaakt. Of het precies binnen de 100 meter is betwijfel ik, maar het is hier maar een paar minuten lopen vandaan allemaal.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
6
[ afbeelding ]
7 Toen ik hier rondliep kwamen er 2 marokkaanse meisjes op me af: 'Nee, vraag jij het maar!'.. 'Mevrouw, bent u een spion?'
[ afbeelding ]
8
[ afbeelding ]
Ja dat is idd Koedijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op Koedijk! Woon jij daar? Ik ben nu aan het werk in het huis wat hier tegenover staat (zat er ook aan te denken om de zelfde plaat te maken)
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:08 schreef tonja het volgende:
Is ook een rotgevoel die madeliefjes onder je blote zwemvliezen
Wauw... mooie blauwe zweem eroverheen... jammer van die electriciteitsmast enzo...quote:
Die electriciteitsmast voegt mijns inziens wel wat toe!quote:
Wat zijn dat voor een eieren?quote:Op donderdag 29 mei 2008 02:13 schreef Loofus het volgende:
[..]
Die electriciteitsmast voegt mijns inziens wel wat toe!
Nouja, de enige ECHT binnen 100 meter:
Aan tafel:
[ afbeelding ]
Nice bokeh! Wat voor lens heb je hiervoor gebruikt?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:55 schreef klappernoot2000 het volgende:
[ afbeelding ]
een houten beeldje in mijn tuin. (3 meter van mijn achterdeur)
Nikkor 50mm/1.2quote:Op maandag 2 juni 2008 01:20 schreef kvdv het volgende:
[..]
Nice bokeh! Wat voor lens heb je hiervoor gebruikt?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |