@Elefes: die druppels zijn te gek, ook de dof/scherptediepte vind ik erg mooi hier
Wat is het, een vlieg? of mug? Wederom echt een heerlijke plaat om naar te kijken.
Hm, voor mij wringt deze plaat een beetje, die paarse bloemetjes op de voorgrond zijn mooi, maar mijn blik wordt toch naar de vage fietster getrokken.
@Ynske: Lief konijn, ik vindt het alleen wel wat licht allemaal, en volgens mij ligt het scherptepunt ietsjes te ver naar achteren.
@Lips: op zich een leuke manier van verlichting, maar het contrast tussen over en onder belicht is mij iets te veel.
@kvdv: Mooie plaat die lamp.2: mja de vogels zijn voor mijn smaak te onduidelijk. Het zolderraam vind ik wel een geinige beetje abstrakte plaat. Mooi contrast ook.
@mrSPLIFFY: Mooi gezien, alleen zou ik het iets minder grijs maken, en ik had meer van de reflectie van het flatgebouw in het water gebruik gemaakt denk ik.
@Lips: Mooie details zichtbaar, het gespikkelde patroon van het balkon vind ik ook leuk. Het onderwerp staat teveel in het midden naar mijn mening.
Lieverheersbeestje vind ik wel aardig.
De snackbar bij mij om de hoek. Netjes toestemming gevraagd of ik het op internet mocht zetten. Ik wilde ook wat foto's van de buitenkant maken maar er waren onaangenaam luidruchtige marokkaanse scooterjosties in de buurt, dus de buitenfoto's komen wellicht later nog.
1 Nasar met zijn dochter. Zijn zoon en vrouw waren er ook nog, maar die heb ik niet goed kunnen schieten.
![]()
2
![]()
3
![]()
4
![]()
5
![]()
Met dank aan Nasar van snackbar Desiree op de Rijpstraat in Amsterdam
[ Bericht 34% gewijzigd door tonja op 19-04-2008 22:58:12 ]