Vee plezier daar!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik stap vast in de auto richting Eindhoven!
Groeten
Zullen er vast weinig zijn hoor die nu naar EHV gaanquote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef Me_Wesley het volgende:
JAAAAAAIKBLIJFWELHIERRR
haha en we zwaaien met zn allen naar de mensen in de trein, valderieee, valderaaa
HAHAHAHAquote:Op woensdag 16 april 2008 20:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik stap vast in de auto richting Eindhoven!
Groeten
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef Tommeke het volgende:
BEK HOUWE KUTBOERE!!! JAAA![]()
![]()
!!1!!!11111!!!!
We verliezen daar sowieso, Twente gaat ons helpen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan wordt Heracles ook afgeslacht
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
WAT EEN ONTKNOPING; DIRKKUYT ZAT AL IN ZIJN AUTO, LUDOSANDERS STAPTE IN DE TREIN MAAR SUAREZ SCOORDE WAT EEN SLOT VAN DE COMPETITIE BELOOFT DIT TE WORDEN.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
WAT EEN ONTKNOPING; DIRKKUYT ZAT AL IN ZIJN AUTO, LUDOSANDERS STAPTE IN DE TREIN MAAR SUAREZ SCOORDE WAT EEN SLOT VAN DE COMPETITIE BELOOFT DIT TE WORDEN.
zal vast welquote:Op woensdag 16 april 2008 20:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
hopelijk maakt iemand een foto van het scorebord in de Euroborg
't Was vooral bedoeld voor die trieste Grunn supporters, niet voor PSV-ers hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 20:58 schreef denthemen het volgende:
[..]![]()
Wat schaam ik me toch voor mensen zoals jij
Nederland verloor de WK -74 finale.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef -Willempie- het volgende:
Tering, kutje!
Bij mij nu pas de goal
nerdquote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef Tommeke het volgende:
BEK HOUWE KUTGRUNNERS!!! JAAA![]()
![]()
!!1!!!11111!!!!
vriendquote:Op woensdag 16 april 2008 20:58 schreef AryaMehr het volgende:
Ik als Feyenoorder hoop toch dat Ajax wint vanavond.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GOEIE GENADE WAT EEN DEKSELSE SPELER IS DIE URUGYAAN TOCH. HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN ZONDAG IN ARNHEM.
hahaha kut evertquote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GOEIE GENADE WAT EEN DEKSELSE SPELER IS DIE URUGYAAN TOCH. HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN ZONDAG IN ARNHEM.
Amsterdam Eindhoven is vlakbij.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Vreemd dat hierzoveel psv supporters met de trein moeten
PSV supporters wonen toch wel in de buurt van eindhoven
WAT EEN KLASBAK DIE DIRKKUYT. OOHOOOHOOOH.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ehm..quote:Op woensdag 16 april 2008 21:00 schreef Mr_Rammstein het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-3 Huntelaar
Niet eens de UEFA Cup? Heb je het over Feyenoord?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Zou machtig zijn als PSV verliest zondag en Ajax toch kampioen wordt![]()
![]()
En dan nog leuker dat PSV playoffs speelt, en uiteindelijk niet eens UEFA Cup haalt![]()
Laat Feyenoord maar gewoon de beker winnen, dat is belangrijker
Lees 2007.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Zou machtig zijn als PSV verliest zondag en Ajax toch kampioen wordt![]()
![]()
En dan nog leuker dat PSV playoffs speelt, en uiteindelijk niet eens UEFA Cup haalt![]()
Laat Feyenoord maar gewoon de beker winnen, dat is belangrijker
Dat uitverdedigen bij de 1-2 zag er anders niet zo heel lekker uit.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
Die Van Loo speelt nooit goed, maar vandaag..
Goal van Lindren zat hij anders bepaald niet lekker bij.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
Die Van Loo speelt nooit goed, maar vandaag..
Theoretisch gezien is het mogelijk dat PSV niet eens de UEFA cup in magquote:Op woensdag 16 april 2008 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet eens de UEFA Cup? Heb je het over Feyenoord?
Zo goed doet huntelaat et niet Evertquote:Op woensdag 16 april 2008 21:04 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade die Klaas Jan is me toch een begenadigde tovenaar. En van Loo is een Dalton in de goal hoor. Waarom geeft m'n goede vriend Ron de Rijk hem niet meer wat credits?
Hohohoo dat belooft een dekselse ontknoping zondag!
En vergeet die bal op de deklat niet he Evertquote:Op woensdag 16 april 2008 21:04 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade die Klaas Jan is me toch een begenadigde tovenaar. En van Loo is een Dalton in de goal hoor. Waarom geeft m'n goede vriend Ron de Rijk hem niet meer wat credits?
Hohohoo dat belooft een dekselse ontknoping zondag!
denk dat jij naar hans anders moet of het spelregel boekje nog even moet nalezen.........2seconden daarvoor kwam suarez teruglopen uit buitenspel positiequote:Op woensdag 16 april 2008 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Commentator is echt scheel niet normaal.... suarez stond op 1 lijn met achterste speler
Niet, heeft al 13 seconden gespeeld tegen Heerenveen. En ik was erbijquote:
de Rijk is een klasbak hoor hohohooo tien met een griffel voor die man, zoals hij die bal op de deklat van commentaar voorzag, grote klasse.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Commentator is echt scheel niet normaal.... suarez stond op 1 lijn met achterste speler
maakt ie eens een goede actiequote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef rgras het volgende:
Die tackle van Urby was inderdaad gewoon goed.
1 op 2 ook nie verkeerd:Dquote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet, heeft al 13 seconden gespeeld tegen Heerenveen. En ik was erbij
Ik zit thuis bij mn dekselse vrouw.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Op dit soort momenten baal je Marcus Berg nog niet fit is als Groningen zijnde...
Zit Evert op Tele2 ofzo?
Alles kan in deze wedstrijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Zwansen het volgende:
Groningen geeft op. Nergens meer voor te spelen. Begin 2e helft hebben ze alles gegeven, maar nu zijn ze kapot volgens mij.
In de hel van het Noorden geven ze nooit op... of zoquote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Zwansen het volgende:
Groningen geeft op. Nergens meer voor te spelen. Begin 2e helft hebben ze alles gegeven, maar nu zijn ze kapot volgens mij.
waarom prikt ajax er dan niet nog eentje bij , ze liggen nog aardig voor het doel rond te hangenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Zwansen het volgende:
Zolang die 1-3 niet valt speelt Ajax met vuur ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
Ajax kennende gaat het 2-2 worden
Gelukkig zorgde van Loo niet voor de 2-1!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef peaceman het volgende:
Van Loo een topdag...waarom nooit tegen PSV, waarom altijd tegen Ajax?
Ze lopen zich iig het vuur uit de sloffenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zolang die 1-3 niet valt speelt Ajax met vuur ja.
Jou tv loopt voor, hoeveel staat het daar?quote:
3-0 voor Nendori Tiranaquote:Op woensdag 16 april 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jou tv loopt voor, hoeveel staat het daar?
Oh meer dus?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jou tv loopt voor, hoeveel staat het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |