de Rijk is een klasbak hoor hohohooo tien met een griffel voor die man, zoals hij die bal op de deklat van commentaar voorzag, grote klasse.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Commentator is echt scheel niet normaal.... suarez stond op 1 lijn met achterste speler
maakt ie eens een goede actiequote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef rgras het volgende:
Die tackle van Urby was inderdaad gewoon goed.
1 op 2 ook nie verkeerd:Dquote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet, heeft al 13 seconden gespeeld tegen Heerenveen. En ik was erbij
Ik zit thuis bij mn dekselse vrouw.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Op dit soort momenten baal je Marcus Berg nog niet fit is als Groningen zijnde...
Zit Evert op Tele2 ofzo?
Alles kan in deze wedstrijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Zwansen het volgende:
Groningen geeft op. Nergens meer voor te spelen. Begin 2e helft hebben ze alles gegeven, maar nu zijn ze kapot volgens mij.
In de hel van het Noorden geven ze nooit op... of zoquote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Zwansen het volgende:
Groningen geeft op. Nergens meer voor te spelen. Begin 2e helft hebben ze alles gegeven, maar nu zijn ze kapot volgens mij.
waarom prikt ajax er dan niet nog eentje bij , ze liggen nog aardig voor het doel rond te hangenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef Zwansen het volgende:
Zolang die 1-3 niet valt speelt Ajax met vuur ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:11 schreef denthemen het volgende:
Ajax kennende gaat het 2-2 worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |