Dat kan sowieso, maar het ging over bij wie het geld terechtkwam.quote:
Top! Dan doe ik dat gewoon! Bedankt voor het advies!quote:Op zondag 20 april 2008 15:46 schreef thaWarhead het volgende:
Dat betaal je er ook voor als je ze bij Shifty besteld. Doe dat maar, Boardlords heeft ze waarschijnlijk toch niet meer liggen. De prijs is gewoon vastgesteld door Nike.
Das echt geen geld! Liggen ze er nog denk je?quote:Op zondag 20 april 2008 16:00 schreef thaWarhead het volgende:
Die lagen een tijd terug nog in de outlets, heb m daar toen voor 55 euro gehaald. Toffe schoen.
Adidas Halfshells Lo Tweedquote:Op maandag 21 april 2008 20:04 schreef Stansfield het volgende:
Wat voor model is dat van adidas?
Okee, dan stuur ik ze niet naar je op.quote:
best wel jammerquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:31 schreef Roux het volgende:
Kwam deze tegen op pickyourshoes
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Te urban.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:31 schreef Roux het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Toffe graphics maar niet voor op schoenen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:31 schreef Roux het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Dan bekijk je ook wel wat winkelsquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:11 schreef vejay het volgende:
[..]
Te urban.
Kom trouwens net van Heerlen en jezus wat een kutstad voor sneakers. Eerst footlocker, alleen maar lelijke kicks... Coach ze hadden een vette dunk in de etalage staan (die High blauw,geel,wit wat laatst iemand ook had hier) dus ik denk ''dat belooft wat'' is het de enige vette schoen die ze hebben staan. Britain en Van Haren (ik moest er niet zijn) waren ook niet ruig.
Nja, één vette kick in de winkel en één vette op straat gezien (infrareds), voor de rest een kutsneaker stad en sowieso een kutstad... Jammer. De hamburger was dan wel weer eetbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |