Waar kan je die kopen? Kan ze nergens vinden.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:06 schreef ivetje het volgende:
Heb zojuist deze aangeschaft
[ afbeelding ]
Bij mij staat er alleen geen adicolor op en heb maar 4 verschillende kleuren erbij gekregen. Twijfel alleen nu heel erg of ik de juiste maat heb meegenomen. Het gaat wel, maar zitten klein beetje strak en heb telkens het idee dat ik voor tegenaan kom heel licht. Nu moet ik ze nog inlopen dus denk wel dat dat eruit gaat. Heb dat meestal met nieuwe gympen. Denk dan dat ik te kleine heb genomen, maar uiteindelijk komt het weer goed
Weet iemand trouwens of je die strepen los kan kopen ergens? Heb nu alleen licht- en donkerblauw, groen en zilver. Wil eigenlijk ook roze enzo
Op die Japanse pagina kun je zien dat ze tot 29cm gaan, da's een vrouwenmaat US12 = 44,5. Verder ook nog halve maten naar beneden, dus zou moeten kunnen toch?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:09 schreef Mindstate het volgende:
Dan ga ik er never nooit in passen met mn maatje 44/45
Lijkt beetje op die rood met gele bapestaquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:09 schreef Sala-adin het volgende:
Jongens, wat vinden jjullie hiervan?
http://nikeid.nike.com/nikeid/index.jhtml?ref=emealanding&sitesrc=emealanding#build,Men_view_all.1100096.1,_6169724d61783930303730392e2e31,,120076463
Stijl.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:26 schreef Mindstate het volgende:
Dunks vandaag binnengekregen
[ afbeelding ]
Bedoelde eigenlijk die 6.0 shit... daar deed het me aan denken....quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:02 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Zoom Air is relaxt, zit ook in alle SB's.
I know... vorig jaar in Amerika was ook echt een drama, fucking eenheidsworst, franchise na franchise. Maar je zou zeggen dat ze in de op 3 na grootste mall ter wel iets fatsoenlijks MOETEN hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef thaWarhead het volgende:
Interessante winkels en malls gaan niet echt samen enzo.
Ook nog iets in Enschede misschien?quote:Op zondag 20 april 2008 13:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ga naar sparkys in zwolle
Goed tip! Ga ik zeker doen!quote:Op zondag 20 april 2008 14:11 schreef thaWarhead het volgende:
Shifty. Je kunt een half maatje kleiner nemen bij TE's tov Dunk SB's. En vraag gewoon even bij Shifty of ze die schoenen voor je kunnen bestellen (als ze ze niet hebben liggen), komt je geld tenminste bij goede mensen terecht en het zal even lang duren als bij Boardlords.
passen bij zus, bestellen bij zo?quote:Op zondag 20 april 2008 14:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Goed tip! Ga ik zeker doen!
Edit: o, wacht, probleem is alleen wel dat ze bij boardlords.nl in de aanbieding zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |