AZ moest winnen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen hond die vorig jaar had verwacht dat AZ níet over Excelsior heen zou lopen, en een gelijkspel was al genoeg geweest. Precies dezelfde situatie hier, toch?
P2 De gekstequote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat zijn de plannen voor de huldiging mits Ajax kampioen wordt?
Dan word ik he-le-maal gek.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat Vitesse door een verdwaalde bal op 1-0 komt,
Word morgen wel bekend denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat zijn de plannen voor de huldiging mits Ajax kampioen wordt?
Dan ga ik zo snel mogelijk vervoer zoeken om in Amsterdam te komen!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef pieterpost_afca het volgende:
Zo hee ik heb de hele wedstrijd op het puntje van de bank gezeten wat was het spannend zeg. Nu heb ik zin in zondag. Vrijdag ga ik naar de kampioenswedstrijd van Volendam![]()
Succes-supporter...Ik heb je wel door als PSV wint ga je zeker stiekem naar PSV heh heh geef maar toequote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan ga ik zo snel mogelijk vervoer zoeken om in Amsterdam te komen!
Dat waren we vorig seizoen om 16:01 uur ookquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat Vitesse door een verdwaalde bal op 1-0 komt, kan zomaar gebeuren. En Ajax staat al op 1-0, dan zijn we in ieder geval virtueel kampioen, zoals dat waarschijnlijk zo mooi op TT 819 komt te staan dan
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Succes-supporter...Ik heb je wel door als PSV wint ga je zeker stiekem naar PSV heh heh geef maar toe
Onderkant lat en dan via het hoofd van Gomes er alsnog inquote:Op woensdag 16 april 2008 23:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een strafschop van Janssen in de allerlaatste seconde en dan 1-0 voor Vitesse![]()
Loop je maar te fokken johquote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]Wat wil je dan dat ik doe? Het thuis vieren?
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Onderkant lat en dan via het hoofd van Gomes er alsnog in
En AZ speelde voor het eerst zo'n belangrijke wedstrijd. Choken, noemen ze dat.quote:
Goh?quote:
Museumplein, gok ik.quote:
Zoiets als dit iddquote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zoiets als dit? Maar dan nog het doel in.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Onderkant lat en dan via het hoofd van Gomes er alsnog in
Neuh, ze stonden alle 3 op 72, alleen was az op doelsaldo niet meer in te halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Huh? Mijn herinnering zegt dat ze aan één punt genoeg hadden.
Scroll is 3 posts omhoogquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moest gelijk hier weer aan denken.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
We lopen hier allemaal te fokken geloof ik.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat helemaal een doemscenario is, is dat psv verliest en Ajax punten laat liggen tegen Heracles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |