Zo'n kutkop heeft dei gastquote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef Me_Wesley het volgende:
BTW als Ajax kampioen wordt ben ik eindelijk van die tyfus-UI af
Ga inderdaad maar je nest in en wees er maar zo overtuigd van dat je zondag in je eentje op het Leidsche staatquote:
Je zou haast denken dat jij een oogje hebt op BonJovi.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Best kans dat 'ie volgend jaar bij Ajax speelt
Heb ik ook stiekummpjes, ook meedoen?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat jij een oogje hebt op BonJovi.
AZ moest winnen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen hond die vorig jaar had verwacht dat AZ níet over Excelsior heen zou lopen, en een gelijkspel was al genoeg geweest. Precies dezelfde situatie hier, toch?
P2 De gekstequote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat zijn de plannen voor de huldiging mits Ajax kampioen wordt?
Dan word ik he-le-maal gek.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat Vitesse door een verdwaalde bal op 1-0 komt,
Word morgen wel bekend denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat zijn de plannen voor de huldiging mits Ajax kampioen wordt?
Dan ga ik zo snel mogelijk vervoer zoeken om in Amsterdam te komen!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef pieterpost_afca het volgende:
Zo hee ik heb de hele wedstrijd op het puntje van de bank gezeten wat was het spannend zeg. Nu heb ik zin in zondag. Vrijdag ga ik naar de kampioenswedstrijd van Volendam![]()
Succes-supporter...Ik heb je wel door als PSV wint ga je zeker stiekem naar PSV heh heh geef maar toequote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan ga ik zo snel mogelijk vervoer zoeken om in Amsterdam te komen!
Dat waren we vorig seizoen om 16:01 uur ookquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat Vitesse door een verdwaalde bal op 1-0 komt, kan zomaar gebeuren. En Ajax staat al op 1-0, dan zijn we in ieder geval virtueel kampioen, zoals dat waarschijnlijk zo mooi op TT 819 komt te staan dan
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Succes-supporter...Ik heb je wel door als PSV wint ga je zeker stiekem naar PSV heh heh geef maar toe
Onderkant lat en dan via het hoofd van Gomes er alsnog inquote:Op woensdag 16 april 2008 23:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een strafschop van Janssen in de allerlaatste seconde en dan 1-0 voor Vitesse![]()
Loop je maar te fokken johquote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]Wat wil je dan dat ik doe? Het thuis vieren?
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Onderkant lat en dan via het hoofd van Gomes er alsnog in
En AZ speelde voor het eerst zo'n belangrijke wedstrijd. Choken, noemen ze dat.quote:
Goh?quote:
Museumplein, gok ik.quote:
Zoiets als dit iddquote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zoiets als dit? Maar dan nog het doel in.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Onderkant lat en dan via het hoofd van Gomes er alsnog in
Neuh, ze stonden alle 3 op 72, alleen was az op doelsaldo niet meer in te halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Huh? Mijn herinnering zegt dat ze aan één punt genoeg hadden.
Scroll is 3 posts omhoogquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moest gelijk hier weer aan denken.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
We lopen hier allemaal te fokken geloof ik.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat helemaal een doemscenario is, is dat psv verliest en Ajax punten laat liggen tegen Heracles.
Scherpquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
We lopen hier allemaal te fokken geloof ik.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
70-30 is het nu denk ik.
DD, je doet eng.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
50-50 is het nu denk ik.
En als PSV al faalt dan denk ik niet dat Vitesse ze een strobreed in de weg gaat leggenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
DD, je doet eng.
Denk je echt dat psv het tegen vitesse gaat laten liggen?.
Als we zondag gespeeld hadden was het natuurlijk 0-5 geworden. De spelers hadden nu nog last van lichte ademhaling problemen.quote:
Dank u, wij zijn de beste he.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als we zondag gespeeld hadden was het natuurlijk 0-5 geworden. De spelers hadden nu nog last van lichte ademhaling problemen.
sorry kheb al vriendinquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heb ik ook stiekummpjes, ook meedoen?
Dansen? Schuren man!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sorry kheb al vriendin![]()
maar dansen mag
Dan was het natuurlijk wel gewoon 2-1 geworden, want dan had Berg mee kunnen doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als we zondag gespeeld hadden was het natuurlijk 0-5 geworden. De spelers hadden nu nog last van lichte ademhaling problemen.
Ik zal mijn best doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jammer joh.
Nog maar een jaartje de verongelijkte Calimero uithangen.
En toen ging je wekker.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan was het natuurlijk wel gewoon 2-1 geworden, want dan had Berg mee kunnen doen.
*kuchquote:
Kut succes-supporter eerst hier komen omdat je weet dat wij kampioen worden en dan zomaar kuchen hehquote:
Ik zal proberen het vertrouwen niet te schaden. Zal ik alvast gaan janken over het gebrek aan aandacht voor het brandje in het uitvak voor de aftrap?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent er anders al vrij goed in,.
Je moet toch wat bij een gebrek aan pleepapier.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb niks gezien - hebben jullie je reet afgeveegd met Groningen?
Iets met hangen en wurgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zal proberen het vertrouwen niet te schaden. Zal ik alvast gaan janken over het gebrek aan aandacht voor het brandje in het uitvak voor de aftrap?
gezien aan het afvoeren, komen er 2 a 3 seizoenskaarten vrij in de Arena
vlak voor de aftrap was er behoorlijk wat rook middenin het uitvak, stewards die er op af gingen en het leek er op dat een 2 a 3-tal supporters werden afgevoerd. Tevens zou daarbij een steward gewond zijn geraakt, maar dat heb ik slechts van horen zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Serieus?.
Niets van meegekregen op tv..
EINDHOVUHHHH geksteeeeeeeeeeuhhhhquote:
er werden enkele grote kansen gemist door Ajax waardoor het spannend bleefquote:Op woensdag 16 april 2008 23:58 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
er werden enkele grote kansen gemist door FC Groningen waardoor Ajax kon winnen
Hoewel het veldspel van Groningen bij tijd en wijlen wat beter was, was de overwinning wel terecht hoor.quote:
quote:
2x van achter de lijn zelfs!quote:Op donderdag 17 april 2008 00:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
die keeper van jullie liep maar wat te grabbelen maar haalde ze er wel uit
Idd zeg. 2 megakansen van Huntelaar, Suarez 2 keer alleen voor de keeper, 2 keer in kansrijke positie onterecht afgefloten vanwege buitenspel en Huntelaar had ook wel een pingel mee mogen krijgen, daar waar Sankoh om z'n nek ging hangen. Voeg daarbij op dat de vrije trap waaruit Groningen scoorde er geentje was, dan was deze overwinning gewoon verdiend ook al was het niet geweldig.quote:
klopt, dat waren nauwelijks kansen te noemen.quote:
Maar nog veel te veel willen dribbelen met de bal in plaats van de pass.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Davids speelde trouwens een puike wedstrijd, voor de verandering.
Vond ik wel meevallen. Edje is passé, helaas ....quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ehh, De Roover had ook wel mogen scoren vlak voor tijd.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef sjimz het volgende:
De enige echte kans van Groningen was van Berry de Prutser.
Vergeet je nu niet de dikke kansen voor de Roover, Kolder en Nijland? De vrije trap van Powel en de pingel die Kolder ook best had mogen hebben toen Heitinga hem naar beneden hield in de 16? Voeg daarbij de vrije trappen die Ajax niet verdiende en de 2e gele kaart die Silva had mogen hebben. Al met al komt ajax toch nog best goed weg.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd zeg. 2 megakansen van Huntelaar, Suarez 2 keer alleen voor de keeper, 2 keer in kansrijke positie onterecht afgefloten vanwege buitenspel en Huntelaar had ook wel een pingel mee mogen krijgen, daar waar Sankoh om z'n nek ging hangen. Voeg daarbij op dat de vrije trap waaruit Groningen scoorde er geentje was, dan was deze overwinning gewoon verdiend ook al was het niet geweldig.
Samen Lindgren denk ik de beste man aan Ajax kant.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Groningen heeft zeker kansen gehad, maar Ajax kreeg toch de beste kansen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vergeet je nu niet de dikke kansen voor de Roover, Kolder en Nijland? De vrije trap van Powel en de pingel die Kolder ook best had mogen hebben toen Heitinga hem naar beneden hield in de 16? Voeg daarbij de vrije trappen die Ajax niet verdiende en de 2e gele kaart die Silva had mogen hebben. Al met al komt ajax toch nog best goed weg.![]()
(zo goed Daggla?)
Wanbeleid of niet, ik ben erg blij dat Lindgren terug gehaald isquote:Op donderdag 17 april 2008 00:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Samen Lindgren denk ik de beste man aan Ajax kant.
Maar van een verdediger kan ik het nog enigzins begrijpen dat hij mist in zo'n situatie.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou ehh, De Roover had ook wel mogen scoren vlak voor tijd.
Ik denk dat het wat dat betreft niet zoveel van elkaar verschilde. Uiterlijk was Groningen gewoon feller en sterker. Maar Ajax maakte het wat dat betreft beter af.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Groningen heeft zeker kansen gehad, maar Ajax kreeg toch de beste kansen.
Zijn favoriete djonko aansteker mocht niet mee naar binnen in de Euroborg.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:22 schreef toma het volgende:
Emanuelson was vandaag feller dan alle voorgaande wedstrijden bij elkaar
dat zou t vast zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 00:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zijn favoriete djonko aansteker mocht niet mee naar binnen in de Euroborg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |