Ze heeft een innerlijk wat perfect is voor mij... toch twijfel ik of ik er mee verder ga vanwege dit uiterlijk-issue (ze is een knap meisje, maar laat dit dus zoals ik zei onbenut).quote:Op woensdag 16 april 2008 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je haar al wilt veranderen voordat je uberhaupt aan een relatie bent begonnen ziet het er niet al te best uit.
Dan zal ze zo leuk niet zijn.
Ok... heb jij ook weer jequote:Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Twijfelen of je wel verder wilt met iemand omdat ze geen make-up draagt
Je kan hoogstens meer complimentjes geven als ze iets aan heeft dat je leuk vindt. Dan ziet ze zelf wel wat ze daarmee doet.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:05 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Ok... heb jij ook weer jekunnen posten. Snap je wat ik bedoel of niet?
Wow, meestal is het de vrouw die controle-drang heeft. Beetch.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef katvermischt het volgende:
Hoi dan...
leuk meisje ontmoet die nogal haar uiterlijk onbenut laat. Draagt geen make-up, doet weinig bijzonders met d'r haar en geeft niets om sexy kleding.
Wat ik dus wil, is proberen aan te sporen om juist wel sexier te kleden of d'r haar anders te doen!
Hoe kan ik dit het beste aanpakken zonder haar te beledigen?
Kortom: er zit veel potentie in haar, zij laat dit vooralsnog onbenut en ik wil dit veranderen; TIPS!
Niet in mijn wereld. Iemand willen veranderen omdat je dat zelf mooier vindt is best kansloos.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef MLI het volgende:
Ik snap de reacties niet zo goed, het is toch ook vrij normaal dat een meisje een jongen omtovert tot iets wat zij esthetisch gezien aantrekkelijk vindt?
Dus jij zegt nooit tegen je vriend dat hij niet zijn kop moet kaalscheren of een grote draak op zijn rug gaat tatoeren?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik snap je en ik vind het werkelijk
Dat heb ik altijd al een vreemde gang van zaken gevonden.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef MLI het volgende:
Ik snap de reacties niet zo goed, het is toch ook vrij normaal dat een meisje een jongen omtovert tot iets wat zij esthetisch gezien aantrekkelijk vindt?
Vind je dat normaal? Ik niet eigenlijk, ik ga mijn partner niet veranderen, hij moet zelf weten wat hij aan doet, als ik het stom vind, zeg ik het wel, maar ik ga niet zeggen "doe wat anders aan"! Smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef MLI het volgende:
Uhuh, dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 16 april 2008 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je dat normaal? Ik niet eigenlijk, ik ga mijn partner niet veranderen, hij moet zelf weten wat hij aan doet, als ik het stom vind, zeg ik het wel, maar ik ga niet zeggen "doe wat anders aan"!
Ja, OK. Natuurlijk heb je gelijk maar er zijn genoeg mensen voor wie smaak niet aangeboren is. Bij mij niet in ieder geval, ik ben dat pas de laatste paar jaar gaan ontwikkelen en er zullen er genoeg zijn die mijn smaak vreselijk vinden maar het is mijn eigen stijl waarmee ik zeer happy ben. Mijn ex bijvoorbeeld, die wist gewoon niet hoe hij moest beginnen. Samen met hem heb ik zijn huis opnieuw ingericht en daarna heb ik hem kennis laten maken met spijkerbroeken en Jack en Jones. Da's allemaal niet ubertrendy enzo, maar hij heeft nu een stijl die bij hem past en wat voor hem ook makkelijk winkelt. De heupbroek is inmiddels weer uit, maar sinds een jaar is hij er nu ook aan verslingerd. Maar als hij het bij zijn oude stijl had willen houden, was dat voor mij ook geen probleem geweest.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet in mijn wereld. Iemand willen veranderen omdat je dat zelf mooier vindt is best kansloos.
Iemand helpen veranderen omdat diegene dat zelf wil is
Een man moet helemaal zelf weten wat hij doet. Als hij om advies vraagt dan wil ik dat best geven, maar verder moet hij het helemaal zelf weten. Zijn lijf en leven.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef katvermischt het volgende:
Dus jij zegt nooit tegen je vriend dat hij niet zijn kop moet kaalscheren of een grote draak op zijn rug gaat tatoeren?
Nee, dat heet manipulatie.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef MLI het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een man moet helemaal zelf weten wat hij doet. Als hij om advies vraagt dan wil ik dat best geven, maar verder moet hij het helemaal zelf weten. Zijn lijf en leven.
OMGquote:Op woensdag 16 april 2008 17:12 schreef MLI het volgende:
[..]
, maar hij heeft nu een stijl die bij hem past
Ja, is ook zo. Maar het gebeurt nu eenmaal, ik heb er iemand mee kunnen helpen, maar diegene moet zelf daarvoor openstaan en ook zelf met het initiatief komen.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al een vreemde gang van zaken gevonden.
Dat is wat ik probeer te zeggen. Als iemand graag zelf wil veranderen is het erg tof om te kunnen helpen. Je kan niet iemand willen veranderen omdat jij dat leuker vindt.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:14 schreef MLI het volgende:
Ja, is ook zo. Maar het gebeurt nu eenmaal, ik heb er iemand mee kunnen helpen, maar diegene moet zelf daarvoor openstaan en ook zelf met het initiatief komen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:12 schreef MLI het volgende:
[..]
heb ik zijn huis opnieuw ingericht en daarna heb ik hem kennis laten maken met spijkerbroeken en Jack en Jones.
"Je zou er een stuk leuker uit zien als je je niet als zo'n trutje zou kleden !"quote:Op woensdag 16 april 2008 17:15 schreef katvermischt het volgende:
Los van jullie reacties... hoe zielig jullie dit ook mogen vinden, kan ik dit op een normale manier aan haar vragen?
Hoezo OMG? Hij vindt zijn geruite bloesjes en gestreepte truien geweldig, ik heb dat nooit echt fantastisch gevonden. Maar hij is er qua smaak echt wel op vooruit gegaan, vind ik dan.quote:
Als iemand dat aan mij zou vragen weet diegene heel snel waar de uitgang isquote:Op woensdag 16 april 2008 17:15 schreef katvermischt het volgende:
Los van jullie reacties... hoe zielig jullie dit ook mogen vinden, kan ik dit op een normale manier aan haar vragen?
Mensen weten niet wat ze willen, daarin zijn ze altijd onder invloed van externe factoren.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Nee. Je kunt hooguit aanbieden om mee te gaan met winkelen als ze plannen heeft om nieuwe kleren te kopen.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:15 schreef katvermischt het volgende:
Welles, kijk maar naar de TS.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Je kan niet iemand willen veranderen omdat jij dat leuker vindt.
man, dit topic is zo projecterend, ik weet niet eens waar ik moet beginnen met belichten van triestheid.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:15 schreef katvermischt het volgende:
Wist je dat er onderzoek loopt naar het hogere aantal echtscheidingen na bariatrische chirurgie? (maagverkleining, gastric bypass etc) Best grappigquote:Op woensdag 16 april 2008 17:19 schreef Copycat het volgende:
En dan heeft TS ervoor gezorgd dat zijn potentiële vriendin haar uiterlijk ten volste benut, laat ze hem vallen voor een gozer die uiterlijk-wise veel meer bij haar nieuwe ik past.
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:19 schreef Copycat het volgende:
En dan heeft TS ervoor gezorgd dat zijn potentiële vriendin haar uiterlijk ten volste benut, laat ze hem vallen voor een gozer die uiterlijk-wise veel meer bij haar nieuwe ik past.
I case my rest.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:21 schreef MLI het volgende:
![]()
De nieuwe vriendin van mijn ex is wel mooier dan ikke
het is nog steeds niet zijn smaak, alleen een aangeleerd truukje om zich wat moderner te kleden..quote:Op woensdag 16 april 2008 17:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoezo OMG? Hij vindt zijn geruite bloesjes en gestreepte truien geweldig, ik heb dat nooit echt fantastisch gevonden. Maar hij is er qua smaak echt wel op vooruit gegaan, vind ik dan.
Blijkbaar is het wel zijn smaak geworden want hij koopt nog steeds al zijn kleren bij Jack en Jones. Laatst nog over gehad met hem, of hij nu ook wel eens naar andere winkels ging. Dat dan weer niet, hij vind gewoon echt dat ze daar leuke kleren hebben en hij heeft me zelfs nog bedankt daarvoor want doordat hij zich anders ging kleden is hij zelf ook beter in zijn vel komen te zitten, is gaan afvallen enzo.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
het is nog steeds niet zijn smaak, alleen een aangeleerd truukje om zich wat moderner te kleden..
Je hebt toch een serieus antwoord? Gewoon eens samen winkelen en dan soms zelf iets uit het rek trekken en als het haar ook aanstaat, zien of ze wil passen. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:27 schreef katvermischt het volgende:
Jullie zijn wel dramatisch hoor... enige wat ik graag zou willen zien is een verandering in kledingstijl ofzo. Geen complete chirurgische ingrepen!
Het is lange tijd geleden dat ik op fok ben geweest, maar het bljikt dat je nog steeds geen vragen kunt stellen zonder afgebrand te worden.
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef koemleit het volgende:
TS is heimelijk verliefd op die griet maar ze is kats lelijk en hij durft er niet mee aan te komen bij z'n vrienden.
DIt is het he?
Dat of TS is zo'n contactgestoorde die denkt dat iedereen er uit moet zien als waar hij op internet zich op rukt.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef koemleit het volgende:
TS is heimelijk verliefd op die griet maar ze is kats lelijk en hij durft er niet mee aan te komen bij z'n vrienden.
DIt is het he?
omg Robin Bakelsquote:Op woensdag 16 april 2008 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat of TS is zo'n contactgestoorde die denkt dat iedereen er uit moet zien als waar hij op internet zich op rukt.
Jongen... ik ken jou al 20 jaarquote:Op woensdag 16 april 2008 17:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je een profiel kan lezen.
Geweldig. Ik jou niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:34 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Jongen... ik ken jou al 20 jaar
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:33 schreef liefie_ het volgende:
Niks is zo vreselijk en zo slecht voor iemands self image als dat degene van wie je houdt niet tevreden is met wie je bent en je continue wil veranderen! En dus niet echt van je houd
Anthraxx, het is je broer die het over je schoonzus heeftquote:
Je bedoelt Danny Bakelsquote:Op woensdag 16 april 2008 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anthraxx, het is je broer die het over je schoonzus heeft
Dan is het vooral te begrijpen jaquote:Op woensdag 16 april 2008 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Anthraxx, het is je broer die het over je schoonzus heeft
Ja leuk. De rest mag je wel in een PM zetten. Mijn hele leven hoeft hier niet te voorschijn te komen.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:36 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Je kent me wel... spingplank aan het bramenpad, ring van putten ook btw
ROFLquote:Op woensdag 16 april 2008 17:36 schreef Anthraxx het volgende:
Dan is het vooral te begrijpen ja. In dat geval: ga er voor
.
Ik weet inderdaad zoveel van je dat je hier liever niet ziet staan... maar goed, pesten dat is voor kinderen.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja leuk. De rest mag je wel in een PM zetten. Mijn hele leven hoeft hier niet te voorschijn te komen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:33 schreef liefie_ het volgende:
Niks is zo vreselijk en zo slecht voor iemands self image als dat degene van wie je houdt niet tevreden is met wie je bent en je continue wil veranderen! En dus niet echt van je houd
Ik vind het maar een ongezonde boel
Laat mensen toch gewoon zijn wie ze zijn
Jij begon met het opgraven van dingenquote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad zoveel van je dat je hier liever niet ziet staan... maar goed, pesten dat is voor kinderen.
Zand erover
Jeetje hoe meer ik van je lees hoe lager ik je vindquote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad zoveel van je dat je hier liever niet ziet staan... maar goed, pesten dat is voor kinderen.
Zand erover
Ja, weet ik het wat hij over mij weet. Niets boeiends. Want zo'n spannende jeugd heb ik nou ook weer niet gehadquote:Op woensdag 16 april 2008 17:45 schreef N.icka het volgende:
Ja , hallo , nou wil ik wel weten wat daar aan het bramenpad tussen jullie voorgevallen is
Ik weet nog wat je met die fiets hebt gedaanquote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Zand erover
Fietsquote:Op woensdag 16 april 2008 17:59 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik weet nog wat je met die fiets hebt gedaan
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet in mijn wereld. Iemand willen veranderen omdat je dat zelf mooier vindt is best kansloos.
je weet dat het spuien van privegegevens niet echt wordt gewaardeerd he? Dus dat gedreig ermee hoeft ook nietquote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Zand erover
Moderators worden ook steeds jonger blijkt... is niet gedreig hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 18:16 schreef Re het volgende:
[..]
je weet dat het spuien van privegegevens niet echt wordt gewaardeerd he? Dus dat gedreig ermee hoeft ook niet
Ach ja, nadat we tieners moderator maakten dachten we dat Re het heel misschien ook wel kon. Hij is idd wel héél erg jong, maar goed, iedereen verdient een kans.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:27 schreef katvermischt het volgende:
Moderators worden ook steeds jonger blijkt... is niet gedreig hoor
de kunst is dan ook de ander te laten geloven dat hij dat zelf wil en zelf bedácht heeft dat hij dat wil. Zijn vooral vrouwen goed in, heel apart.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wanneer kan ik mijn uiterst subtiele veranderkunsten op je botvieren?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
de kunst is dan ook de ander te laten geloven dat hij dat zelf wil en zelf bedácht heeft dat hij dat wil. Zijn vooral vrouwen goed in, heel apart.
Jawat, TIPS? Zoek iemand die je wel echt leuk vindt?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef katvermischt het volgende:
Hoi dan...
leuk meisje ontmoet die nogal haar uiterlijk onbenut laat. Draagt geen make-up, doet weinig bijzonders met d'r haar en geeft niets om sexy kleding.
Wat ik dus wil, is proberen aan te sporen om juist wel sexier te kleden of d'r haar anders te doen!
Kortom: er zit veel potentie in haar, zij laat dit vooralsnog onbenut en ik wil dit veranderen; TIPS!
dat dusquote:Op woensdag 16 april 2008 18:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik hoop dat ze snel inziet dat jij de ware niet bent.
Antwoord op je vraag; Nee het is niet mogelijk om aardig te vragen of je toekomstige (want je hebt nog niet eens met haar en je probeert haar nu al te veranderen) vriendin haar uiterlijk wil aanpassen aan je eisen/wensen. Als je graag naar een geplamuurde kop wil kijken en korte rokjes dan moet je maar een goedkope hoer zoeken.
Nogmaals... het is een leuk meisje met een innerlijk die ik bijna niet tegenkom. Leuke kleding kopen vind ik dus niet ergquote:Op woensdag 16 april 2008 18:50 schreef Mr.Spock het volgende:
eenvoudig antwoord maar gaat je geld kosten: neem haar mee uit winkelen voor een sexy jurkje en jullie komen thuis met iets waar jij je in kan vinden... Jij betaald uiteraard.
And another one bites the dust.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:56 schreef katvermischt het volgende:
Laat maar ook... topic mag gewist worden.
Doe maar nietquote:Op woensdag 16 april 2008 18:56 schreef katvermischt het volgende:
Laat maar ook... topic mag gewist worden.
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Doe maar niet
Misschien is je 'toekomstige vriendin/make over project' wel een fokster en is ze op deze manier gewaarschuwd voor vreemde typjes zoals jij
Als haar innerlijk zo leuk is zou je haar natuurlijk ook in haar waarde kunnen latenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:55 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Nogmaals... het is een leuk meisje met een innerlijk die ik bijna niet tegenkom. Leuke kleding kopen vind ik dus niet erg
Ik word helemaal gek van die feministische praatjes hier... laatste post van mij.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als haar innerlijk zo leuk is zou je haar natuurlijk ook in haar waarde kunnen laten
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:08 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van die feministische praatjes hier... laatste post van mij.
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:08 schreef katvermischt het volgende:
Ik word helemaal gek van die feministische praatjes hier... laatste post van mij.
Je moet geen relatie aangaan met iemand aan wie je bij voorbaat al van alles wilt veranderen.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef katvermischt het volgende:
Hoi dan...
wedden van niet...quote:Op woensdag 16 april 2008 19:08 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Zal ik vast beginnen met aftellen tot je volgende post?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:08 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer een surplus aan feministische praatjes ... waarom is het zo moeilijk te accepteren dat mannen oppervlakkig zijn en het uiterlijk van belang vinden zoals elke vrouw een golddigger is.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:08 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Ik vind het om eerlijk te zijn nogal 'eng' dat jij de drang voelt om een ander mens, die naar ik aanneem volstrekt tevreden is met zichzelf, naar jouw wensen te laten veranderen. En al helemaal met het argument dat er 'potentie in haar zit'quote:Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef katvermischt het volgende:
Hoi dan...
Het is onterend wanneer zij zelf perfect tevreden is met hoe zij er momenteel uitziet. Wie ben jij om daar met je fikken aan te komen? De enige reden waarom je dat wilt, naar mijn idee, is voor je eigen seksuele bevrediging, want ik je ziet het al helemaal voor je he? Een echte Janey Briggs in een rood jurkje met laag decolleté als een stoeipoesje poserend op je bed.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:04 schreef katvermischt het volgende:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Was uit die ene film, weet niet meer hoe die film heet, Janey Briggs.
Is het zo onterend om dit te mogen bewerkstelligen; om het te vragen dus?
Het is ook vrij normaal dat een meisje zich laat volblaffen als ze weet dat de meneer die haar volblaft voor een goed gedekte tafel kan zorgen. Dat maakt het nog niet goed!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef MLI het volgende:
En als een hond met de staart tussen benen vertrok hij...quote:Op woensdag 16 april 2008 19:08 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Je vergelijking trekt op niets.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef santax het volgende:
[..]
Het is ook vrij normaal dat een meisje zich laat volblaffen als ze weet dat de meneer die haar volblaft voor een goed gedekte tafel kan zorgen. Dat maakt het nog niet goed!
hij dwingt 'r toch niet? Hij doet een suggestie.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je dat normaal? Ik niet eigenlijk, ik ga mijn partner niet veranderen, hij moet zelf weten wat hij aan doet, als ik het stom vind, zeg ik het wel, maar ik ga niet zeggen "doe wat anders aan"! Smaken verschillen nou eenmaal.
Nogal oppervlakkig allemaal.
Laat dat meisje lekker doen wat ze zelf wil, als ze mooi is zonder make up, is toch juist goed?
Ow ja, dat zal haar uiterlijk echt op doen knappen...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef Bombshell het volgende:
Geweld gebruiken slaan schoppen enz jwt!!
Heerlijk om niet te hoeven slenteren door de stad en alles te moeten onderbouwen wanneer ik iets niet zo leuk vind en zij dat juist wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Xtreem het volgende:
ik mag inmiddels niet meer mee winkelen[/sub]
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Xtreem het volgende: Ga desnoods 'ns mee winkelen en pak 'ns wat uit het rek al moet je daar voorzichtig mee zijn... ik mag inmiddels niet meer mee winkelen![]()
Misschien is ze innerlijk wel zo ontwikkeld omdat ze niet hele dagen voor de spiegel staat. Grote kans dat ze van dit oppervlakkige gelul van jou dus ook niets moet hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:55 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Nogmaals... het is een leuk meisje met een innerlijk die ik bijna niet tegenkom. Leuke kleding kopen vind ik dus niet erg
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Laat haar kennis maken met Masha
Zoiets had je niet bij mij moeten proberen, want dan had ik je gedumpt. Kom nou zeg.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:40 schreef octopussy het volgende:
Goed topic![]()
ik ben wel heel hypocriet trouwensIk heb mijn vriend in de loop der jaren wel geholpen met een leukere kledingstijl en kapsel. Het kan hem simpelweg niets schelen, dus het stoort hem ook niet. Weg met de fleecetruien met druk printje, oversized t-shirt met biermerk, vaalgrijze spijkerbroeken en bloempotkapsel. Welkom donkerblauwe fitted spijkerbroeken, effen polo-shirtjes en out-of-bed kapsel
![]()
Ik ben verliefd geworden op hem als persoon, maar altijd fijn als het gewoon een lekker ding blijkt te zijn![]()
ik denk dat menig vrouw haar man een dergelijke opknapbeurt laat ondergaan... de meeste mannen hebben dat dan ook nodig.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:40 schreef octopussy het volgende:
Goed topic![]()
ik ben wel heel hypocriet trouwensIk heb mijn vriend in de loop der jaren wel geholpen met een leukere kledingstijl en kapsel. Het kan hem simpelweg niets schelen, dus het stoort hem ook niet. Weg met de fleecetruien met druk printje, oversized t-shirt met biermerk, vaalgrijze spijkerbroeken en bloempotkapsel. Welkom donkerblauwe fitted spijkerbroeken, effen polo-shirtjes en out-of-bed kapsel
![]()
Ik ben verliefd geworden op hem als persoon, maar altijd fijn als het gewoon een lekker ding blijkt te zijn![]()
Maar werkelijk: als een vent dat bij mij zou doen dan zou ik direct beledigd zijnmaar het kan me dan ook WEL schelen hoe ik er uit zie.
Het een hoeft niet ten koste te gaan van het ander.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:32 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Misschien is ze innerlijk wel zo ontwikkeld omdat ze niet hele dagen voor de spiegel staat. Grote kans dat ze van dit oppervlakkige gelul van jou dus ook niets moet hebben.![]()
Normale vragen krijgen hier soms normale antwoorden. Kom op man, dit is fok.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:27 schreef katvermischt het volgende:
Jullie zijn wel dramatisch hoor... enige wat ik graag zou willen zien is een verandering in kledingstijl ofzo. Geen complete chirurgische ingrepen!
Het is lange tijd geleden dat ik op fok ben geweest, maar het bljikt dat je nog steeds geen vragen kunt stellen zonder afgebrand te worden.
preciesquote:
ik reageer toch maar weer aangezien er toch enigszins serieuze post zijn bijgekomen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:42 schreef desaparacido het volgende:
TS; ik vind het wel een beetje sneu dat je haar bij voorbaat wil veranderen. Persoonlijk vind ik ook dat je het beter niet eens kan proberen met haar, óf je moet haar nemen zoals ze is. Ik heb een vriend gehad die echt een walgelijke smaak had. Op den duur wende dat wel, maar ach, hij had hetzelfde met mij. Ik ging voor hem ook geen ieniemienie balconet beha'tjes dragen met m'n dikke tetten. Geven en nemen
Hoe ken je dit meisje? Ken je haar alleen in een bepaalde situatie? Het uiterlijk van vrouwen is sterk situatieafhankelijk (als dit niet zo is heb je met een type te maken dat niet eens de hond kan uitlaten zonder zes lagen plamuur en d'r mooie kleren aan, is ook zwaar klote).
Ziet ze er gewoon altijd zo uit, nou, dan vraag je haar eens tactvol waarom ze zo weinig make-up of bepaalde kleding draagt. Is het omdat ze dat fijner vindt of een bewuste keuze om wat voor reden dan ook, kan je er verder weinig meer aan doen. Dat valt onder relatiepolitiek, geven en nemen (Studio Sport).
Antwoordt ze juist dat ze het niet weet, vraag dan 's of ze zich een keer wil opdirken, weet ik veel, zeg dat je nieuwsgierig bent ofzo. Maak haar wel duidelijk dat je haar zo ook heel leuk vindt, anders kom je echt als de grootste asshole van het jaar over. Als het er leuk uitziet, missie geslaagd. Ziet het er verschrikkelijk uit, haha, veel succes met jezelf redden uit die situatie zonder haar gevoelens te kwetsen.
De Ring? Ik heb het idee dat ik jou en anthraxx op z'n minst van gezicht moet kennen![]()
Ok meneer van 35... wellicht is het een generatiekloof om niet alles te accepteren en veeleisend te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik moet hier gewoon een TVP in hebben . Al was het maar om het gekat en onvolwasse gedrag van die katvermischt tov Annie en anderen
Ik zie me al tegen m'n vrouw zeggen . ja je moet wat aan je haar, make-up, kleding, lichaam en overige uiterlijke dingen werken , Want je innerlijk is perfect maar de buitenkant ziet er niet uitproest.
dát zal t zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:29 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Ok meneer van 35... wellicht is het een generatiekloof om niet alles te accepteren en veeleisend te zijn.
Meisjesachtig? De meeste meisjes van tegenwoordig kleden zich alsof ze minstens 10 jaar ouder zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:53 schreef katvermischt het volgende:
... ik vind alleen dat ze zich nogal meisjesachtig kleedt en opmaakt. Met dit meisjesachtige bedoel ik niet breezah of wat dan ook, maar echt meisjesachtig.
36 mag tegenwoordig ook. Maar volgens mij heeft het niets met veeleisendheid te maken maar wel met realiteits besef en normalisatie in de man/vrouw relatie verhouding.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:29 schreef katvermischt het volgende:
[..]
Ok meneer van 35... wellicht is het een generatiekloof om niet alles te accepteren en veeleisend te zijn.
Iemand die van zich zelf al mooi is hoeft zich niet op te maken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:53 schreef katvermischt het volgende:
... het is een mooi meisje van zichzelf ...
Als ik haar niet zou willen als vriendin dan had ik dit topic nooit geopend! Ik ben geen loverboy, superdude of Guido; al gebruik ik wel de beste verzorgingsproducten omdat ik me daar lekker bij voel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
36 mag tegenwoordig ook. Maar volgens mij heeft het niets met veeleisendheid te maken maar wel met realiteits besef en normalisatie in de man/vrouw relatie verhouding.
Generatiekloof![]()
Ik zie nu een beeld voor me van een Loverboy die z'n nieuwste sletje aan het instrueren is zodat ze het meeste geld voor hem opbrengt
Of te wel beste katvermischt een zeer subtiele hint geven mag. maar als haar uiterlijk nu al niet goed voor je is, dan stel je voor dat je er elke ochtend naast wakker wordt , dat moet een hel voor je zijn. vrouwen doen hun makeup etc af als ze gaan slapen
of neem een real doll met slijtvaste make-up dan voldoet ze perfect aan je eisen.
Dat is iets anders dan van een jongen verwachten dat hij een complete metamorphose door moet maken omdat de vrouw dat wil. Poging to bijschaven loopt iedereen wel tegen aan. Maar een complete gedaante verwisseling ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Wedje leggen dat het topic heel anders was verlopen als het was geopend door een vrouw die vertelde dat ze een jongen zo leuk vindt alleen dat z'n kledingkeuze wel wat stoerder mag ?
Ik quote uit de OP :quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan van een jongen verwachten dat hij een complete metamorphose door moet maken omdat de vrouw dat wil. Poging to bijschaven loopt iedereen wel tegen aan. Maar een complete gedaante verwisseling ?
Dat is misschien wel een verschil tussen vrouwen en mannen en de verwachtings/rol patronen. En het is wel erg snel om iemand die je pas ontmoet nu al te willen veranderen voordat je een relatie hebtquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik quote uit de OP :
"Wat ik dus wil, is proberen aan te sporen om juist wel sexier te kleden of d'r haar anders te doen!"
Nogmaals, als een vrouw zou posten dat ze een kerel leuk vindt, maar z'n kleding niet zo, en ze zou 'm willen aansporen om zich sexier te kleden of z'n haar anders te doen zou dit topic heel anders verlopen zijn.
de 'maar' heb je zelf toegevoegd, die staat nergens in de OP.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een verschil tussen vrouwen en mannen en de verwachtings/rol patronen. En het is wel erg snel om iemand die je pas ontmoet nu al te willen veranderen voordat je een relatie hebtIk wil wel een relatie met jou maar dan moet je wel je sexier te kleden en je haar anders doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |