abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58091106
Hoi dan...
leuk meisje ontmoet die nogal haar uiterlijk onbenut laat. Draagt geen make-up, doet weinig bijzonders met d'r haar en geeft niets om sexy kleding.
Wat ik dus wil, is proberen aan te sporen om juist wel sexier te kleden of d'r haar anders te doen!
Hoe kan ik dit het beste aanpakken zonder haar te beledigen?

Kortom: er zit veel potentie in haar, zij laat dit vooralsnog onbenut en ik wil dit veranderen; TIPS!
pi_58091122
Misschien als je haar is eens wat meer betaald na een pijpbeurt heeft ze wat geld over nadat ze haar drugs gekocht heeft
  woensdag 16 april 2008 @ 16:54:06 #3
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_58091135
dat ze lesbisch is krijg je er echt niet uit hoor
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_58091205
Als je haar al wilt veranderen voordat je uberhaupt aan een relatie bent begonnen ziet het er niet al te best uit.
Dan zal ze zo leuk niet zijn.
pi_58091231
Dat moet die meid lekker zelf weten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58091242
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je haar al wilt veranderen voordat je uberhaupt aan een relatie bent begonnen ziet het er niet al te best uit.
Dan zal ze zo leuk niet zijn.
Ze heeft een innerlijk wat perfect is voor mij... toch twijfel ik of ik er mee verder ga vanwege dit uiterlijk-issue (ze is een knap meisje, maar laat dit dus zoals ik zei onbenut).
Je hebt een punt!
pi_58091280
Twijfelen of je wel verder wilt met iemand omdat ze geen make-up draagt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58091284

naar

Was uit die ene film, weet niet meer hoe die film heet, Janey Briggs.

Is het zo onterend om dit te mogen bewerkstelligen; om het te vragen dus?
pi_58091306
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef Isabeau het volgende:
Twijfelen of je wel verder wilt met iemand omdat ze geen make-up draagt
Ok... heb jij ook weer je kunnen posten. Snap je wat ik bedoel of niet?
pi_58091348
Ja, ik snap je en ik vind het werkelijk
pi_58091351
Ik snap de reacties niet zo goed, het is toch ook vrij normaal dat een meisje een jongen omtovert tot iets wat zij esthetisch gezien aantrekkelijk vindt?
pi_58091362
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:05 schreef katvermischt het volgende:

[..]

Ok... heb jij ook weer je kunnen posten. Snap je wat ik bedoel of niet?
Je kan hoogstens meer complimentjes geven als ze iets aan heeft dat je leuk vindt. Dan ziet ze zelf wel wat ze daarmee doet.
Het mooi kotsende meisje.
pi_58091371
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:51 schreef katvermischt het volgende:
Hoi dan...
leuk meisje ontmoet die nogal haar uiterlijk onbenut laat. Draagt geen make-up, doet weinig bijzonders met d'r haar en geeft niets om sexy kleding.
Wat ik dus wil, is proberen aan te sporen om juist wel sexier te kleden of d'r haar anders te doen!
Hoe kan ik dit het beste aanpakken zonder haar te beledigen?

Kortom: er zit veel potentie in haar, zij laat dit vooralsnog onbenut en ik wil dit veranderen; TIPS!
Wow, meestal is het de vrouw die controle-drang heeft. Beetch.
pi_58091372
Trouwens, Isabeau heeft wel een punt, eerst zeker weten dat ze leuk genoeg is en als het dan serieus is, ga je een keer samen winkelen. En nog eens en nog eens en nog eens. Na 2 jaar heeft ze een garderobe die jou ook aanstaat.
pi_58091378
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef MLI het volgende:
Ik snap de reacties niet zo goed, het is toch ook vrij normaal dat een meisje een jongen omtovert tot iets wat zij esthetisch gezien aantrekkelijk vindt?
Niet in mijn wereld. Iemand willen veranderen omdat je dat zelf mooier vindt is best kansloos.
Iemand helpen veranderen omdat diegene dat zelf wil is
pi_58091391
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik snap je en ik vind het werkelijk
Dus jij zegt nooit tegen je vriend dat hij niet zijn kop moet kaalscheren of een grote draak op zijn rug gaat tatoeren?
pi_58091396
quote:
Dat heb ik altijd al een vreemde gang van zaken gevonden.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator woensdag 16 april 2008 @ 17:10:46 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_58091402
quote:
Vind je dat normaal? Ik niet eigenlijk, ik ga mijn partner niet veranderen, hij moet zelf weten wat hij aan doet, als ik het stom vind, zeg ik het wel, maar ik ga niet zeggen "doe wat anders aan"! Smaken verschillen nou eenmaal.

Nogal oppervlakkig allemaal.

Laat dat meisje lekker doen wat ze zelf wil, als ze mooi is zonder make up, is toch juist goed?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 16 april 2008 @ 17:11:03 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58091414
Je kunt toch zeggen dat ze er zo echt niet uit ziet en dat ze eens makeup moet gaan dragen ?
zzz
  woensdag 16 april 2008 @ 17:12:26 #20
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58091436
Denk je echt alles gehad te hebben hier krijg je zo'n post , lig in een deuk hier
  woensdag 16 april 2008 @ 17:12:33 #21
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58091439
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Vind je dat normaal? Ik niet eigenlijk, ik ga mijn partner niet veranderen, hij moet zelf weten wat hij aan doet, als ik het stom vind, zeg ik het wel, maar ik ga niet zeggen "doe wat anders aan"!
Uhuh, dat zeggen ze allemaal
"Ik neem m'n vriend zoals ie is, maar dat wil niet zeggen dat ik 'm zo moet laten !"
zzz
pi_58091445
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet in mijn wereld. Iemand willen veranderen omdat je dat zelf mooier vindt is best kansloos.
Iemand helpen veranderen omdat diegene dat zelf wil is
Ja, OK. Natuurlijk heb je gelijk maar er zijn genoeg mensen voor wie smaak niet aangeboren is. Bij mij niet in ieder geval, ik ben dat pas de laatste paar jaar gaan ontwikkelen en er zullen er genoeg zijn die mijn smaak vreselijk vinden maar het is mijn eigen stijl waarmee ik zeer happy ben. Mijn ex bijvoorbeeld, die wist gewoon niet hoe hij moest beginnen. Samen met hem heb ik zijn huis opnieuw ingericht en daarna heb ik hem kennis laten maken met spijkerbroeken en Jack en Jones. Da's allemaal niet ubertrendy enzo, maar hij heeft nu een stijl die bij hem past en wat voor hem ook makkelijk winkelt. De heupbroek is inmiddels weer uit, maar sinds een jaar is hij er nu ook aan verslingerd. Maar als hij het bij zijn oude stijl had willen houden, was dat voor mij ook geen probleem geweest.
pi_58091448
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet die meid lekker zelf weten
pi_58091461
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:09 schreef katvermischt het volgende:

Dus jij zegt nooit tegen je vriend dat hij niet zijn kop moet kaalscheren of een grote draak op zijn rug gaat tatoeren?
Een man moet helemaal zelf weten wat hij doet. Als hij om advies vraagt dan wil ik dat best geven, maar verder moet hij het helemaal zelf weten. Zijn lijf en leven.
pi_58091468
quote:
Nee, dat heet manipulatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')