Ik vind het altijd knap dat mensen zo wie zo naar hem kunnen luisteren,.... ik kan dat echt niet, als hij apart is op een stream , klik ik hem gelijk wegquote:Op woensdag 16 april 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hield zich gelukkig op de vlakte en humde wat. Meer weet ik niet, kan nooit langer dan een minuut naar die glijstem van Brian luisteren.
juist je snapt het helemaal.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoe kan één iemand een voorbeeld zijn voor de samenleving![]()
Zijn stuk voor stuk stakkers...de één alleen een beetje meer dan de ander.![]()
Ow, wacht dit is natuurlijk waar jullie gaan roepen dat Huub de enige terrechte winnaar is?!![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:04 schreef miesy het volgende:
joris voor de eerste keer op fries,
[ afbeelding ]
dirigeren van een paard is zo makkelijk nog niet.
Pas op met dat "jullie"quote:Op woensdag 16 april 2008 16:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoe kan één iemand een voorbeeld zijn voor de samenleving![]()
Zijn stuk voor stuk stakkers...de één alleen een beetje meer dan de ander.![]()
Ow, wacht dit is natuurlijk waar jullie gaan roepen dat Huub de enige terrechte winnaar is?!![]()
nee brian mocht kenniet niet bellen das weer een voordeel voor Huub.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:10 schreef blomst het volgende:
Brian mocht toch Kenniet bellen?
Zou dat zijn om de minibike te laten brengen op Huub te sarren komende nacht?
Ik denk dat Huub een minibike wel te gek zal vinden.
Wat een zakenmannen weer.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:03 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens Sandy's zeggen "de goedkoopste salon" van Amsterdam.
Vraagt Brian aan de duurste en beste nagelstyliste van Nederland.
voordeel van Huub?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee brian mocht kenniet niet bellen das weer een voordeel voor Huub.
oja, dat is het!quote:
ja dat hij kenniet niet mag bellen bedoel ik .quote:Op woensdag 16 april 2008 16:15 schreef avonne het volgende:
[..]
voordeel van Huub?
ik denk ook dat Huub het te gek zou vinden.
vooral als Brian op zijn snuffert flikkert
dan zouden ze het op zijn minst zo geloofwaardig mogelijk moeten maken.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:13 schreef avonne het volgende:
ik heb nog niks gehoord over een vrijgezellenfeest.
Op een of andere manier vind ik Huub zonder vrijgezellenfeest een onmogelijke combinatie.
maar goed, misschien is dat hele huwelijk wel fake
Er is wel gesproken over een vrijgezellenfeest maar Huub heeft daar geen zin in, hij mag niet drinken en wrs ook geen vrienden uitnodigen. Dat is alleen weggelegd voor St.Brian, uiteraad zonder betaling van ceepees.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:13 schreef avonne het volgende:
ik heb nog niks gehoord over een vrijgezellenfeest.
Op een of andere manier vind ik Huub zonder vrijgezellenfeest een onmogelijke combinatie.
maar goed, misschien is dat hele huwelijk wel fake
Alweer hamsterweken?? Kan niet op daar, wat heeft joris toch een fatsoen met die anderen vergeleken, ik neem mijn petje af voor Huub zijn familie, echtwaar.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
de visite krijgt weer vanalles toegestopt
sorryquote:Op woensdag 16 april 2008 16:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dat hij kenniet niet mag bellen bedoel ik .
Laat ze maar lekker goedkoop in de markt gaan zitten, (iets) anders verdienen ze ook niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef avonne het volgende:
[..]
oja, dat is het!
Brian heeft het de laatste dagen voortdurend over bedrijfjes in allerlei vormen en maten. Ondernemers, hun succesverhalen, advies aan Sandy etcetera. Nouja, een nieuwe obsessie is altijd handig. Zijn we voorlopig weer van de DJ en single shit af.
Jaap had wel een (zeer geslaagd) vrijgezellenfeest.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is wel gesproken over een vrijgezellenfeest maar Huub heeft daar geen zin in, hij mag niet drinken en wrs ook geen vrienden uitnodigen. Dat is alleen weggelegd voor St.Brian, zelfs zonder betaling van ceepees.
Kijk! Zet deze zakenvrouw die twee wij willen wel maar kunnen niet-zakenmannen even te kijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:19 schreef avonne het volgende:
Tilly heeft de rollen omgedraaid en heeft zojuist Sandy duidelijk gemaakt dat er betaald moet worden en is nu zijn vriendin als klant aan het binnen hengelen
Het zou wel mooi zijn, een vrijgezellenfeest voor Huub, en dan Amanda verplichten om voor het gezelschap te paaldansen. En Brian mag er niet bij zijn. Denk dat we dan leuke reacties kunnen verwachten.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is wel gesproken over een vrijgezellenfeest maar Huub heeft daar geen zin in, hij mag niet drinken en wrs ook geen vrienden uitnodigen. Dat is alleen weggelegd voor St.Brian, uiteraad zonder betaling van ceepees.
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef avonne het volgende:
Zijn we voorlopig weer van de DJ en single shit af.
Ik hou van Til.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:23 schreef Copycat het volgende:
Kijk! Zet deze zakenvrouw die twee wij willen wel maar kunnen niet-zakenmannen even te kijk.
ik denk eerder dat Almere leegloopt hij kan er helemaal niks vanquote:Op woensdag 16 april 2008 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Wat vol? )
Brian vroeg zich af of hij Almere vol kon krijgen met zijn optreden.
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Almere leegloopt hij kan er helemaal niks van
Wie van jullie heeft die geschreven?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:26 schreef Prospera het volgende:
Huub: Joris we hebben ook samen post
Joris: niet normaal, jee mn 1ste kaartje!
[ afbeelding ]
Ze willen die zot niet kennen , ik zou mijn kop omdraaien als ik hem tegenkwam.Hij zal met meet en greet nog wat binnenhalen, maar alleen als ie met zijn liefie gaat, alleen zitten heeft geen zin dan komt er niemand, dus samen trekken ze nog wel een stuk of 3 fans denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Vergis je niet. Almere is een vergaarbak van @##@## dus dat zaaltje komt echt wel vol.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Bij mij hetzelfde. Ik kan echt niet meer tegen die stem van die gozer.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:09 schreef janny50 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat mensen zo wie zo naar hem kunnen luisteren,.... ik kan dat echt niet, als hij apart is op een stream , klik ik hem gelijk weg
Wat is die tekst dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt post van zijn fans. Nu begrijp ik de tekst van het kaartje en cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |