Het zou wel mooi zijn, een vrijgezellenfeest voor Huub, en dan Amanda verplichten om voor het gezelschap te paaldansen. En Brian mag er niet bij zijn. Denk dat we dan leuke reacties kunnen verwachten.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is wel gesproken over een vrijgezellenfeest maar Huub heeft daar geen zin in, hij mag niet drinken en wrs ook geen vrienden uitnodigen. Dat is alleen weggelegd voor St.Brian, uiteraad zonder betaling van ceepees.
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef avonne het volgende:
Zijn we voorlopig weer van de DJ en single shit af.
Ik hou van Til.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:23 schreef Copycat het volgende:
Kijk! Zet deze zakenvrouw die twee wij willen wel maar kunnen niet-zakenmannen even te kijk.
ik denk eerder dat Almere leegloopt hij kan er helemaal niks vanquote:Op woensdag 16 april 2008 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Wat vol? )
Brian vroeg zich af of hij Almere vol kon krijgen met zijn optreden.
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Almere leegloopt hij kan er helemaal niks van
Wie van jullie heeft die geschreven?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:26 schreef Prospera het volgende:
Huub: Joris we hebben ook samen post
Joris: niet normaal, jee mn 1ste kaartje!
[ afbeelding ]
Ze willen die zot niet kennen , ik zou mijn kop omdraaien als ik hem tegenkwam.Hij zal met meet en greet nog wat binnenhalen, maar alleen als ie met zijn liefie gaat, alleen zitten heeft geen zin dan komt er niemand, dus samen trekken ze nog wel een stuk of 3 fans denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Vergis je niet. Almere is een vergaarbak van @##@## dus dat zaaltje komt echt wel vol.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Bij mij hetzelfde. Ik kan echt niet meer tegen die stem van die gozer.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:09 schreef janny50 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat mensen zo wie zo naar hem kunnen luisteren,.... ik kan dat echt niet, als hij apart is op een stream , klik ik hem gelijk weg
Wat is die tekst dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt post van zijn fans. Nu begrijp ik de tekst van het kaartje en cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |