Ik zie hem ook liever vandaag dan morgen gaan, maar als je nu eens terugkijkt naar alles wat hij heeft kunnen flikken, deuren kapot smijten, slaaan, schoppen, polsen omdraaien, laten struikelen, zijn dellie afranselen, en een nacht logeren in een hotel, en wie zit er nog in?? Juist de galbak en lieverdje van Flens!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik geloof nooit dat brian wint dit kan de redactie niet verkopen want hij is geen voorbeeld voor onze samenleving en een regelrechte schande voor Nederland
Eens, maar dat weet de tv kijker toch niet. Die zullen braaf op hem stemmen als het neerkomt op een smsfinale.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik geloof nooit dat brian wint dit kan de redactie niet verkopen want hij is geen voorbeeld voor onze samenleving en een regelrechte schande voor Nederland
Ik word bang van dit soort postsquote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef janny50 het volgende:
[..]
Ik zie hem ook liever vandaag dan morgen gaan, maar als je nu eens terugkijkt naar alles wat hij heeft kunnen flikken, deuren kapot smijten, slaaan, schoppen, polsen omdraaien, laten struikelen, zijn dellie afranselen, en een nacht logeren in een hotel, en wie zit er nog in?? Juist de galbak en lieverdje van Flens!!!
En dat betekent?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef Prospera het volgende:
Oortjes staan naar voren
[ afbeelding ]
Huub vindt dat Fries aan de longeerlijn moet, Claire vindt het niet zo nodig.
ja ja Fries kan aardig bokken het eerste rondje.
Oortjes naar voren = vriendelijkquote:
Klopt allemaalquote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef janny50 het volgende:
[..]
Ik zie hem ook liever vandaag dan morgen gaan, maar als je nu eens terugkijkt naar alles wat hij heeft kunnen flikken, deuren kapot smijten, slaaan, schoppen, polsen omdraaien, laten struikelen, zijn dellie afranselen, en een nacht logeren in een hotel, en wie zit er nog in?? Juist de galbak en lieverdje van Flens!!!
Een glas naar iemand schoppen, tafels omver gooien, zelfs z'n vriendinnetje schuilt in de sauna voor hem, maar hij zit er het langst in he?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:55 schreef janny50 het volgende:
[..]
Dr Emmet Brown look-a-like.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:59 schreef Prospera het volgende:
Ondertussen in de kapsalon
[ afbeelding ]
En dat is ook zo misselijk, dat ze dat doen en alles maar dan ook alles wat Huub zegt, zo plakken en knippen dat hij negatief overkomt , ik kijk nooit naar de uitzendingen, 1 keer gedaan, maar nooit weer, wat een laffe boel.En het engste is dat Huub idd nog naar buiten moet, en maar hem als racist betitelen ook in de kooi door die amanda, het is toch te gek voor woorden.Ik vind het geen spel meer, ik vind het levensgevaarlijk wat ze aan het doen zijn!!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Eens, maar dat weet de tv kijker toch niet. Die zullen braaf op hem stemmen als het neerkomt op een smsfinale.
volgens Sandy's zeggen "de goedkoopste salon" van Amsterdam.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
Brian probeert een dealtje te maken met Til. Misschien kan zij een leuke nagelstyliste regelen voor het salonnetje van Sandy's vrouw.
Ik hoop dat Til zegt: Stuff it.
Hoe kan één iemand een voorbeeld zijn voor de samenlevingquote:Op woensdag 16 april 2008 15:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ze hield zich gelukkig op de vlakte en humde wat. Meer weet ik niet, kan nooit langer dan een minuut naar die glijstem van Brian luisteren.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:03 schreef avonne het volgende:
volgens Sandy's zeggen "de goedkoopste salon" van Amsterdam.
Vraagt Brian aan de duurste en beste nagelstyliste van Nederland.
Brian regelt het wel
Tilly is uiteraard veel te beschaafd om te zeggen "Stuff it"
Wat zei ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |