abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58086979
quote:
Herman den Blijker zoekt kok voor de koningin

Herman den Blijker is een goede kijkcijfertrekker voor RTL4. Wekelijks trekt hij ruim 1,1 miljoen kijkers voor Mijn Tent is Top. Maar RTL lijkt meteen het succes te willen uitmelken want mogelijk nog voor de zomer komt Den Blijker al met een nieuw, soortgelijk programma: Herrie aan de Horizon.

De topkok zoekt voor dit programma 'hobbykoks'. Ben jij bezeten van koken? Wil jij laten zien dat je de beste hobbykok van Nederland bent? Denk jij het aan te kunnen om tijdens een cruise op exotische locaties met de mooiste producten gerechten te bereiden? Durf jij je talenten op televisie te tonen en te testen? schrijft hij in zijn oproep. De winnaar mag tijdens de finale voor de koningin koken tijdens de doop van het nieuwe cruiseschip De Eurodam op 1 juli 2008.
quote:
Den Blijker zoekt weer kooktalent in Herrie aan de Horizon
15 April 2008 08:21: Herman Roggeveen

De ene jacht naar kooktalent is nog volop bezig (Mijn Tent is Top) of Herman den Blijker heeft de volgende zoektocht al in gang gezet. De tv-kok heeft namelijk zijn tanden gezet in het nieuwe project Herrie aan de Horizon. Hobbykoks mogen het hierin tegen elkaar opnemen, waarbij de uiteindelijke winnaar voor de Koningin mag koken.

"Denk jij het aan te kunnen om tijdens een cruise op exotische locaties met de mooiste producten gerechten te bereiden? Durf jij je talenten op televisie te tonen en te testen? Geef je dan nu op voor Herrie aan de Horizon. Misschien stap jij dan binnenkort aan boord van de Holland America Lijn en kook jij tijdens de finale voor de koningin tijdens de doop van het nieuwe cruiseschip de Eurodam op 1 juli 2008!", aldus de oproep.

Gezien die data beginnen de opnames voor Herrie aan de Horizon al snel, en is een vlugge inschrijving dus noodzakelijk. Mogelijk al over enkele weken te zien op RTL 4.
Lijkt een beetje op Great British Menu van de BBC; wel weer een leuk idee. Bij Talpa/Tien had je toch ook een zelfde soort programma met Caroline Tensen dacht ik?
  woensdag 16 april 2008 @ 13:33:25 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58087240
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

Lijkt een beetje op Great British Menu van de BBC; wel weer een leuk idee. Bij Talpa/Tien had je toch ook een zelfde soort programma met Caroline Tensen dacht ik?
Lijkt meer op Masterchef, dat is met amateurs.
Great British Menu is met professionele koks.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58087312
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Lijkt meer op Masterchef, dat is met amateurs.
Great British Menu is met professionele koks.
Maar bij GBM mag je ook voor de koningin koken .
pi_58087609
Zag de oproep pas op tv, ga ik wel weer kijken
  woensdag 16 april 2008 @ 14:43:17 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58088710
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

Maar bij GBM mag je ook voor de koningin koken .
Nee hoor, dat was eenmalig voor een banquet ter gelegenheid van van 80ste verjaardag. Dit jaar koken de winnaars voor een grote groep geselecteerde topkoks die zijn uitgenodigd door Heston Blumenthal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 17 april 2008 @ 00:30:39 #6
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_58102468
Er is totaal geen gelijkenis met Great British Menu.

GBM: Topchefs
Herrie: Amateurs
GBM: Het gaat om lokale producten en gerechten met "a modern twist"
Herrie: Is mij niet bekend, maar het zal toch niet om puur lokale producten gaan neem ik aan

Tevens is er bij herrie een topkok als presentator, GBM heeft geen presentator maar alleen een 'narrator'. Het gaat bij GBM veel meer om wat ze koken, waar de producten vandaan komen en hoe ze het bereiden.

Neemt niet weg dat ik zeker ga kijken, al zal het het niveau van de engelse kookprogramma's in deze klasse nog lang niet halen ben ik bang
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_61324408
Vanavond dus de eerste aflevering!
pi_61324451
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus de eerste aflevering!
Op het moment dat ik dit lees hoor ik de aankondiging op 3FM

Maar bedankt voor de kick
pi_61324584
quote:
Herman den Blijker: Herrie aan de horizon

Kookprogramma waarin topkok Herman den Blijker op zoek gaat naar de beste hobbykok van Nederland. Op de Middellandse Zee vindt tijdens een cruise een ware culinaire zeeslag plaats tussen negen geselecteerde hobbykoks. In elke haven, maar ook aan boord, worden verschillende kookopdrachten uitgevoerd door de culinaire talenten. Elke aflevering moet een kandidaat zijn koffers pakken en het schip verlaten. Totdat de beste hobbykok is gevonden.

Ze koken thuis de sterren van de hemel. Familie is altijd vol lof over hun culinaire hoogstandjes en familiediners doen niet onder voor een gastronomisch avondje uit. Een kritische noot horen ze zelden, maar hoe goed zijn ze werkelijk? In 'Herrie aan de Horizon' krijgen ambitieuze hobbykoks de kans om de keuken thuis te verlaten en hun kooktalent te laten beoordelen door kookgigant Herman den Blijker. Honderden aanmeldingen en twee zware selecties verder, neemt hij negen geselecteerde talenten mee op een cruise over de Middellandse Zee. Tijdens een culinaire afvalrace strijden deze hobbykokers voor wat ze waard zijn in de mooiste steden aan de Middellandse Zee. Grote vraag is wie als overwinnaar uit de bus komt na deze culinaire zeeslag en zich de beste hobbykok van Nederland mag noemen.

Den Blijker vertrekt met de negen geselecteerde koks vanuit Athene op de MS Rotterdam van de Holland America Line voor een cruise die vele culinaire hoogte- en dieptepunten gaat kennen. Op verschillende locaties aan de Middellandse Zee zoals Santorini, Rome, Napels, Monte Carlo, Barcelona en Cadiz krijgen de kandidaten de meest uiteenlopende en uitdagende kookopdrachten. Deze hebben altijd te maken met de plaats waar ze op dat moment zijn. Pasta maken in Rome, Grieks koken op Santorini, inkopen doen op de Mercat de la Bocqueria in Barcelona voor een uitgebreid Captains Dinner en meedraaien in de gigantische keuken aan boord. Elke week moet het kooktalent dat de opdrachten het minst goed uitvoert het schip verlaten. Uiteindelijk blijven er twee kandidaten over. Dit duo vaart mee op het nieuwe schip van de Holland America Line, de MS Eurodam nog voordat de Koningin het schip heeft gedoopt. Aan boord bereiden zij een vijfgangenmenu voor een topjury. De finalist die deze opdracht het best uitvoert mag zich de beste hobbykok van Nederland noemen en gaat naar huis met een eigen kookboek, een workshop bij de beroemde Parijse kookschool Le Cordon Bleu, een stage bij Hermans held, de Parijse 3-sterren chef Alain Passard en een cruise.

Erland Galjaard, programmadirecteur RTL 4: "'Met Herrie aan de Horizon' vernieuwt zowel Herman den Blijker als RTL 4 haar succesvolle kookslot op de dinsdagavond. In nog geen drie jaar tijd heeft Herman zeven verschillende kook/realityprogramma's tot een succes weten te maken. Met 'Herrie aan de Horizon' zetten we die traditie voort : vernieuwen binnen een vertrouwde omgeving. De arena, deze keer de Middelandse Zee en de prachtige cruiseschepen MS Rotterdam en MS Eurodam, zorgen voor mooie beelden, veel levendigheid en een unieke kijk op de kook- en eetgewoonten in maar liefst zeven verschillende landen. Daarnaast is de strijd die de koks met elkaar onder tijdsdruk aangaan onder leiding van Den Blijker dusdanig spannend, dat 'Herrie aan de Horizon' een niet te missen programma is.'.
pi_61324886
Ik ga kijken!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 september 2008 @ 17:20:53 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61324909
Ik geef het een poging
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61331705
En begonnen
pi_61332458
Altijd leuk, die blaaskaken die afvallen
pi_61332589
Whehehe
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 september 2008 @ 22:12:58 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61333094
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Altijd leuk, die blaaskaken die afvallen
Jep, ik had direct van met die gast
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:14:05 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61333134
Tot nu toe wel leuk.
Poef.....gone! ©golfer
pi_61333351
Net als al zijn voorgaande programma's, is deze ook weer leuktot nu toe!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61333762
John weg... Jammer, leek me wel een goeie kerel!

En die Martijn is een mannetje zeg...
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:51:37 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61334277
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef marcodej het volgende:

En die Martijn is een mannetje zeg...
Ja, wat een arrogant balletje is dat.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 3 september 2008 @ 00:38:11 #20
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61337123
Die mag er ook als 1e uit
pi_61339928
idd die Martijn

Ik vind dat hongaarse meisje wel ok.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_61341261
Best okay inderdaad . Mooie blaaskaken zitten er tussen .
pi_61365496
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, wat een arrogant balletje is dat.
alle top koks zijn zo, en in dat beroep moet je dat ook zijn. anders red je het niet. zolang er maar eten op tafel komt.......
De Puta Madre
pi_61365574
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:33 schreef Killer_Mom het volgende:

alle top koks zijn zo, en in dat beroep moet je dat ook zijn. anders red je het niet. zolang er maar eten op tafel komt.......
We hebben het hier niet over topkoks, maar over amateur-hobbykoks.
Poef.....gone! ©golfer
pi_61365824
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:38 schreef golfer het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over topkoks, maar over amateur-hobbykoks.
die zijn vaker beter als die lamgasten van Gordon Ramsy,
je moet je eigen waar maken. anders vlieg je er uit,
De Puta Madre
  zaterdag 6 september 2008 @ 23:25:51 #26
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_61438725
even een tvp-tje
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_61510178
En weer begonnen
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:45:20 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61513594
De zwakste kok is in ieder geval er uit nu.
Wel lachen om te zien hoe weinig productkennis sommige koks hebben en dus niet eens een makreel kunnen herkennen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_61515712
Matige aflevering, opzich terecht dat Angela?? (die lerares) eruit ging aan de andere kant wel jammer had ook wel leuk gevonden als ze nog even bleef.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_61688061
Die Martijn vindt zichzelf wel errug goed.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:16:16 #31
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_61688511
Ik krijg trek van dit programma. Altijd mooi, Italie, en zo hoort pizza dus.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_61690244
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef geppie het volgende:
Die Martijn vindt zichzelf wel errug goed.
Wat een eikel...Mij lijkt het heel leuk om mee te doen aan zo'n programma als je een hobbykok bent... Maar hij? Wat een kleinzerig mannetje...

Toppunt was toen die Richard doorging: Richard juichen en daarbij stootte hij Martijn per ongeluk aan. Martijn: "Auw man, tering!"

En dat "succes met je leven" kwam er ook een beetje raar uit...

Verder wel aardige aflevering weer! Die Rob die het lekker vond en Blijker die het uitspuugt...
pi_61690649
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:07 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wat een eikel...Mij lijkt het heel leuk om mee te doen aan zo'n programma als je een hobbykok bent... Maar hij? Wat een kleinzerig mannetje...
Hij mist zijn koter gewoon en reageert dat af op die anderen. Sjezus ik dacht dat ík snel aangebrand was ....
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  Moderator woensdag 17 september 2008 @ 00:05:57 #34
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61692032
Ik zei meteen al dat hij er uit moest. Erg jammer dat hij zijn zin krijgt en Rob er uit ligt.
pi_61692362
Ja die Martijn is irritant he? Jammer dat hij nog redelijk kookt schijnbaar, want wat mij betreft mag die er zo uit!

Vinden jullie het trouwens ook vervelend dat je steeds Herman in beeld ziet eten, om vervolgens allerlei commentaar op het eten te geven? Die man raakt in al die afleveringen nog geen pan aan, maar staat het wel te verkondigen alsof hij ´de chef´ is.
pi_61693133
Martijn is uiterst irritant.
Beetje arrogantie en zelfverzekerdheid kan ik wel waarderen maar dat gescheld en neerbuigende t.o.v. z'n collega-kandidaten vind ik minder.
Hij mist z'n net geboren kindje heel erg en eigenlijk verwacht ik dat ie vrijwillig dit programma gaat verlaten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_61693182
quote:
Op woensdag 17 september 2008 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Die man raakt in al die afleveringen nog geen pan aan, maar staat het wel te verkondigen alsof hij ´de chef´ is.
Herman raakt al jaren lang zelf geen pan meer aan. Die is alleen maar commercieel bezig met David Crauwel om z'n imperium verder uit te breiden en nog commerciëler te maken.
Hij heeft zich commercieel omringt met goede chefkoks, waarbij IJsje (IJsbrand) dus het vuile (kook)werk voor hem mag doen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 17 september 2008 @ 01:28:14 #38
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61693249
quote:
Op woensdag 17 september 2008 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja die Martijn is irritant he? Jammer dat hij nog redelijk kookt schijnbaar, want wat mij betreft mag die er zo uit!

Noemt anderen ook arrogant terwijl hij zelf de ergste is en vooral dat hypocriete gedoe met "kutja" die hij later wel bijna recht op haar bek zoent...
En dat 'ie zo graag "in zijn blote lus" wil lopen en zijn ge-tyfus... !
pi_61694268
ik moet zeggen dat ik het programma niet heel erg leuk vind ook, wel leuk zoals gister de pasta fabriekje en wel goed van dat omaatje. Maar ik mis in deze serie toch wel het serieuze kookwerk. Nu is dat ongetwijfeld de bedoeling met hobby koks.
pi_61696188
Het enige wat ik echt leuk vind bij deze serie is de plekken die ze laten zien: Santorini, Rome, etc etc en daarbij ook het eten dat door de locals gemaakt wordt. De boot zelf is op zich ook wel eens grappig om te zien. Maar de ´hobbykoks´ vallen een beetje tegen.. en Herman irriteert me door wat ik hierboven zei ook een beetje..
pi_61697768
Die Renate overigens toen ze maar net aan doorging: "Ik kan helemaal niks!" Reactie: "Gisteren heb je een onderdeel gewonnen?!?" Renate: "Iedereen kan een pizza maken. Ik kan er niets van."

Man, die heeft problemen als er een keer echt wat tegen zit in haar leven...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2008 @ 11:03:02 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61776733
Aflevering net terug gezien.

Ik wil ook naar die pasta winkel

en Martijn moet snel verdwijnen
pi_61783185
Heb de afl. ook net terug gezien, wat een kwal die Martijn, het lijkt wel een junk met afkickverschijnselen zoals ie zich gedraagt.

ow enne... den Blijker kan mij niet genoeg in beeld zijn.
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:25:26 #44
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_61857306
Ik moet wel lachen om die Martijn met zijn Ikea-kooktoestelletje.... En dan Herman die dat nog even duidelijk herhaalt! Het is toch wel de bedoeling van zo'n soort programma, dat er iemand tussen zit die de boel een beetje op stelten zet, vind ik dan tenminste!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_61862914
Die Martijn is echt een labiele homo
pi_61863800
voelt die zich ff lekker genaaid!! Terechte keuze!

en dan nog lopen mopperen ook
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 september 2008 @ 22:33:54 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61863811
Daaag
pi_61863994
Heb het niet gezien, maar op zich wel jammer voor het programma.
  Moderator dinsdag 23 september 2008 @ 23:03:21 #49
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61865038

Wat een loser dat hij zelf niet eens door heeft wat een mongool hij is.
Sta je op sterren niveau te koken voor 700 man ga je "melig" doen, right. Ik zei het meteen al tijdens de voorrondes
pi_61866683
Martijn Martijn,

Hoe kun je jezelf zo te kakken zetten!! Zelden zo een Lomp, respectloos en onbeschoft gedrag gezien.
Zelfs nadat je op niet mis te verstane wijze op je plaats wordt gezet verandert je houding niet. Bovendien bezorg je de gastheer en medekandidaten het plaatsvervangend schaamrood op de kaken. Terecht neemt men de beslissing om je uit het programma te verwijderen. Jou gemis is een verrijking.

Het ga je goed!
LvdH
pi_61868033
Ben het helemaal met de meningen hier eens; ongelofelijk dat Martijn niet zelf door had wat een vervelende kwal hij is. Als je voor zoveel mensen op een boot kookt, of in front of een chef die tig sterren heeft, moet je toch wel een greintje respect kunnen opbrengen. Het leek ook wel of hij totaal niet had opgelet tijdens die kookles van de chefkok, want het leek net alsof hij totaal niet wist wat hij met die garnalen moest doen.

Na het zien van al die afleveringen dacht ik alleen maar: je zal die maar thuis hebben... Heb nu al medelijden met zijn vrouw en pasgeboren kind.
pi_61868105
quote:
Op woensdag 24 september 2008 01:48 schreef Kidney_Bean het volgende:

Na het zien van al die afleveringen dacht ik alleen maar: je zal die maar thuis hebben... Heb nu al medelijden met zijn vrouw en pasgeboren kind.
Ik heb het niet helemaal gezien deze keer, maar hear hear Mijn mannetje heeft me bijgepraat over Martijn en OMG, hij bevestigd dus wat ik al die tijd al van hem dacht.

De basis is goed omgaan met je producten en als je dàt al niet kan, tsja.........buiten het feit dat het een arrogante man is. Goeie beslissing van den Blijker en erg jammer van een potentiele goeie (echt goeie) kok.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  Moderator woensdag 24 september 2008 @ 10:24:47 #53
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61871293
Hij had het ook alleen maar over "ik wil dolgraag in dit programma zitten", dus niet dat hij graag wilde koken of graag wilde winnen.

Dan, na de Michelin-opdracht, hoe hij daar aan de bar kwam, kwam echt vanuit die kamer binnen gevallen "tyfus!"...

Hij had ook zijn plan al klaar he, eerst Rob eruit (gelukt), dan "Kutja" zoals hij haar noemde (terwijl hij haar nog half op haar bek zoende vorige week) en dan de rest en hij zou overblijven.

Dat commentaar ook aan het einde. "Ik was zo overtuigd dat Katja er uit zou gaan"... Waarom? Ik denk eerder dat 1 van de 2 mannen die apart stonden er uit zou gaan, niet Katja.

Die man wilde graag een tv persoonlijkheid worden heb ik het idee en dus veel zendtijd krijgen door middel van het verkloten van de opdrachten.
Valt me nog mee dat hij dat bordje niet kapot gooide aan het einde.

Maar wat Herman zei, groot gelijk: Hij kan het niet maken zo iemand, hoe goed hij ook kan koken, een cursus te laten doen bij Le Cordon Bleu...
pi_61871616
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
Hij had het ook alleen maar over "ik wil dolgraag in dit programma zitten", dus niet dat hij graag wilde koken of graag wilde winnen.

Dan, na de Michelin-opdracht, hoe hij daar aan de bar kwam, kwam echt vanuit die kamer binnen gevallen "tyfus!"...

Hij had ook zijn plan al klaar he, eerst Rob eruit (gelukt), dan "Kutja" zoals hij haar noemde (terwijl hij haar nog half op haar bek zoende vorige week) en dan de rest en hij zou overblijven.

Dat commentaar ook aan het einde. "Ik was zo overtuigd dat Katja er uit zou gaan"... Waarom? Ik denk eerder dat 1 van de 2 mannen die apart stonden er uit zou gaan, niet Katja.

Die man wilde graag een tv persoonlijkheid worden heb ik het idee en dus veel zendtijd krijgen door middel van het verkloten van de opdrachten.
Valt me nog mee dat hij dat bordje niet kapot gooide aan het einde.

Maar wat Herman zei, groot gelijk: Hij kan het niet maken zo iemand, hoe goed hij ook kan koken, een cursus te laten doen bij Le Cordon Bleu...
Ik had dat ook de hele tijd! Ik dacht: wanneer gaat hij gooien en is dat bordje aan diggelen... Maar dat deed hij dan weer niet Ik kreeg aan het einde wel het idee (in die line-up) dat hij misschien zelf wel weg wilde, want hij keek teleurgesteld toen die twee andere mannen naar voren moesten komen. Als ik dan echter zijn reactie weer achteraf zie, denk ik dat hij er wel serieus in wilde blijven en hij had verwacht dat Katja eruit zou moeten. Ik ben in elk geval blij dat hij weg is, want hij verpestte elke opdracht zo erg.. vreselijk.
  woensdag 24 september 2008 @ 10:38:09 #55
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_61871633
Wat een idioot die Martijn. Maar opzich wel jammer dat hij eruit is, kon er wel om lachen.
.
pi_61871711
ik denk dat t een acteur was. Tenminste ik hoop voor zijn familie dat t een acteur is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61871897
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:41 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat t een acteur was. Tenminste ik hoop voor zijn familie dat t een acteur is.
Ik hink op 2 gedachtes, of het is een acteur of hij heeft er bewust op aan gestuurd om er daar, op die mooie locatie, te worden uitgestuurd.

Ik zat ook met smart te wachten op het kapot gooien van dat bordje, maar helaas, dat lef had hij dan weer niet.

In de slotscene dat de 2 mannen apart stonden dacht ik dat Hermn er 1 in zou laten, en de ander iemand zou moeten aanwijzen die het schip moest verlaten. Ook dan had Martijn weg geweest denk ik.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:06:51 #58
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_61875356
Jammer dat Martijn eruit is, vind ik. Ik vond het programma leuk door zijn aanwezigheid eigenlijk. Lekker een beetje zeiken . Snap wel dat mensen hem verschrikkelijk vinden en blij zijn dat ie eruit is hoor.
pi_61876010
Heb het net ff gezien. Na al die reacties had ik me er al op voorbereid, maar dit sloeg echt alles. Wat ie tijdens die eerste opdracht deed vond ik nog erger dan bij die tweede opdracht (waar ie er blijk van gaf echt niet te hebben opgelet. Die chef zei nog wel netjes dat het een creatieve en onconventionele versie was!). Tijdens de eerste opdracht had ie totaal geen respect voor die gasten die staan te buffelen daar. Het begon al met dat mutsje: "Kapot! Volgende! Past niet, ben te intelligent voor dat mutsje. Weer kapot!"

Ik vond eigenlijk dat ie er toen al uit moest, maar zoals ze het nu deden vond ik wel mooier: eerst de twee mensen die met uitzondering van Martijn het minst waren eruit pakken en dan toch nog Martijn op zn plaats zetten.

Uiteindelijk had ie zelf gelukkig ook door dat ie een lul was... Maar toch wel jammer voor het programma.
pi_61906505
pi_61906620
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61910714
Ik zat me later wel nog te bedenken dat ik het wel sneu vind voor zijn vrouw en kinderen. Kan me voorstellen dat ze dol blij waren dat hij een week opgedonderd was. Je zou toch maar met zo'n vent in 1 huis moeten leven..
Maar ja, wellicht is zijn vrouw nog wel veel erger.. moet haast wel
pi_61910890
ik zat me idd wel af te vragen wie in gódsnaam zo'n kerel wilt hebben en dan ook nog zijn kind baren

maar toen had ik die filmpjes nog niet gezien nu snap ik er echt niets! meer van ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61921585
volgende week ronald of/en Richard eruit
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 september 2008 @ 22:01:47 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62036215
Die stringactie
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:22:59 #66
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_62036903
Katja doet het niet best ditmaal, en er mag wel weer een vrouw uit. Ik ben benieuwd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 september 2008 @ 22:38:21 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62037382
Katja en Ronald
pi_62038394
Ja, het gaat snel nu zeg! Is de cruise soms al bijna afgelopen?
pi_62040316
Die Ellen wint de wedstrijd, dat lijkt me duidelijk
pi_62041131
Dat nerveuze gastje wint het niet, dus 1 van de 2 vrouwen, ik denk niet Ellen maar dat kleine vrouwtje. Zij heeft een goeie smaak en dat is wat Den Blijker zoekt.

Leuke serie
Only Human
pi_62042472
Ellen of Renata gaat dus idd winnen , ik hoop ellen , ik denk renata vanwege de smaak.
pi_62046189
Wat kun je eigenlijk winnen?
pi_62048232
"Ik pak 's ochtends een hand haar en dan hoop ik dat ie er tussen zit..."
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:44:59 #74
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62050573
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:30 schreef Utrecht het volgende:
ik hoop kooklessen voor ze
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_62051714
Die Renata is wel een schatje, ik mis allleen een website met info over de kandidaten...
meestal zorgt RTL daar wel voor maar zeze keer niet
  Moderator woensdag 1 oktober 2008 @ 15:45:25 #76
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62052288
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:30 schreef Utrecht het volgende:
Een cruise, koken voor de koningin en een cursus bij "Le Cordon Bleu" als ik het goed heb.
pi_62066142
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:44 schreef DAMH het volgende:

[..]

ik hoop kooklessen voor ze
mee eens, t is een leuk programma, ( onder de soep van iets te veel kook uitzendingen op ieder kanaal]
waarschijnlijk is het de reden dat er vrijwel geen reactie is op het forum.
heel dat gejank staat me tegen, koks die janken kan niet, koks mogen niet als mensen gezien worden........... eten op tafel en niet zeiken, dat is de boodschap.
al die mensen bakken er niet veel van , ik ga voor die kleine meid, die stille,
De Puta Madre
pi_62217332
Vreselijk wat een gerek vanavond voordat de 'laatste finalist' bekend was.

Zagen jullie ook die ondertitel bij die vriendin van Richard? Er stond "vriend van Richard".
pi_62217398
Er was geen reet aan nee.
pi_62218164
Dat rekken was inderdaad nergens voor nodig, kromme tenen tv wat mij betreft. Die amuses of hors d'oevre's waren niet goed te zien, en dat hele showspektakel met helikopter was compleet overbodig. Om nog maar niet te spreken van dat koken in eigen keuken. Dat lijkt me toch niet helemaal eerlijk.

Kortom, een flutuitzending, waarbij volgens mij vooraf de finalisten al vast stonden. (voor mij iig wel.)
pi_62218477
Die hapjes hebben de hele rit/vlucht van de huizen van de kandidaten tot en met Southampton niet gekoeld gestaan toch? Hoe kun je dan verwachten dat het nog helemaal goed is (bij Renata werd gezegd dat het niet zo goed meer was). Ben trouwens blij dat Renata en Ellen in de finale staan, had niets met die jongen. En tijdens het eindeloze gerek ben ik gaan zappen
  Moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 00:01:32 #82
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62219496
Ellen
beetje jammer.
pi_62219861
mooi, ik neem t altijd op. ( leve UPC ] en spoel de hele avond in een paar kwartiertjes door, vooral de reclame, ellen heeft gewonnen? dat kijk ik morgen .
De Puta Madre
pi_62221133
Wat een bagger aflevering, het eindeloze gerek tot er eens een beslissing werd genomen was inderdaad al bloed irritant maar wat een waanzin ook om een paar voorgerechtjes nota bene met gillende sirene en al, onder politie begeleiding naar een helikopter te gaan vervoeren.

Volslagen over de top, kennelijk hebben ze bij de redactie het idee gehad dat de kijkers spanning en sensatie willen, daar zouden ze best eens gelijk in kunnen hebben maar daar hebben we al een kookprogr. voor wat op dat gebied erg moeilijk valt te evenaren en al helemaal niet met dit krampachtige gedoe in een poging iets van spanning op te bouwen, dan hadden ze nog beter sensatie hobbykok Martijn erin kunnen laten, da's immers een natuurtalent.

Het over laten komen van de verliezer met als enig doel diegene bij aankomst mee te delen dat ie meteen weer naar huis kon vond ik na al die geforceerde "sensatie" tenminste eigenlijk best genant.
pi_62221205
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:18 schreef Killer_Mom het volgende:
mooi, ik neem t altijd op. ( leve UPC ] en spoel de hele avond in een paar kwartiertjes door, vooral de reclame, ellen heeft gewonnen? dat kijk ik morgen .
Neeee! de finale is pas volgende week!

Dan zorgt Bea gelukkig voor de spanning, die weet daar wel raad mee. .
pi_62221806
Compleet over de top, misser van Den Blijker. Jammer, echt jammer, want ik genoot van de serie, de oprechtheid, de eerlijkheid. BAH, naar gevoel, de herhalingen........Sorry, maar als je als chefkok zo'hoge standaart hebt (en terecht) dan was dit een grote aanfluiting
Only Human
pi_62250684
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
Compleet over de top, misser van Den Blijker. Jammer, echt jammer, want ik genoot van de serie, de oprechtheid, de eerlijkheid. BAH, naar gevoel, de herhalingen........Sorry, maar als je als chefkok zo'hoge standaart hebt (en terecht) dan was dit een grote aanfluiting

mee eens, ik heb de uitzending in 5 ninuten gezien, alweer.
heeft hij zijn centen op of zo, wat een flut programma.
De Puta Madre
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:31:58 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62390238
Renata wins.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:32:56 #89
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_62390280
Terecht maar wel voorspelbaar. En weer flink gerekt allemaal. Maar het programma heeft goed gescoord dus reken er maar op dat het volgend jaar terugkomt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:33:10 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_62390290
Op grond van de kookprestaties van alleen de finale een terechte winnaar, maar overall had ik de ander als winnaar gekozen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_62391815
Het was 50% promotie voor de HAL en 50% koken vandaag.

Overall vond ik de ander een winnaar, Renate heeft puur op basis van deze finale gewonnen...
pi_62392747
mooi, Renate heeft gewonnen, en wat dan nog. ik moet t nog kijken, doorspoelen die "spannende momenten "
het enige leuke aan dit soort programma's zijn de recepten, en de inkopen op de markt over heel de wereld, verder is t tranen trekken, niet mijn ding.
De Puta Madre
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:10:01 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_62393973
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:56 schreef Killer_Mom het volgende:
mooi, Renate heeft gewonnen, en wat dan nog. ik moet t nog kijken, doorspoelen die "spannende momenten "
het enige leuke aan dit soort programma's zijn de recepten, en de inkopen op de markt over heel de wereld, verder is t tranen trekken, niet mijn ding.
Vooral niet kijken dan, negatieveling.
Poef.....gone! ©golfer
pi_62394366
Renata Terecht, de beste smaakherkenning, beetje voorspelbaar maar ok
Only Human
pi_62394519
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 01:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Vooral niet kijken dan, negatieveling.
tuurlijk kijk ik dit, ff doorspoelen, op naar het volgende gedoe.
De Puta Madre
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 10:00:54 #96
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62397203
Ja beter zo, die Ellen was echt een domme doos. Ook haar reactie nadat ze verloren had, ze had echt gedacht dat ze zou winnen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:02:21 #97
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62397236
Dat Renata het zou winnen was al vrij snel duidelijk. Wel jammer, vond het maar een raar wijf.
pi_62398034
Renata was de meest ' volwassen' en creatief in de keuken. Ze was enkel wat wisselvallig. Als ze goed was, was ze vele malen beter dan de rest.

Haar enige concurrente was Ellen en sja ze is lekkerder.
Verbaal terrorist
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 13:14:30 #99
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62402257
Lekkerder? Renata?
Minder afschuwelijk zul je bedoelen, ik zou haar nog niet met een stok willen aanraken, maar Ellen nog niet met een stok in een maanlandingscostuum.
pi_62402536
Ach, met een beetje gebrek aan licht in de slaapkamer en wat gezonde hormonen....
Verbaal terrorist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')