Ik heb het niet helemaal gezien deze keer, maar hear hearquote:Op woensdag 24 september 2008 01:48 schreef Kidney_Bean het volgende:
Na het zien van al die afleveringen dacht ik alleen maar: je zal die maar thuis hebben... Heb nu al medelijden met zijn vrouw en pasgeboren kind.
Ik had dat ook de hele tijd! Ik dacht: wanneer gaat hij gooien en is dat bordje aan diggelen... Maar dat deed hij dan weer nietquote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
Hij had het ook alleen maar over "ik wil dolgraag in dit programma zitten", dus niet dat hij graag wilde koken of graag wilde winnen.
Dan, na de Michelin-opdracht, hoe hij daar aan de bar kwam, kwam echt vanuit die kamer binnen gevallen "tyfus!"...
Hij had ook zijn plan al klaar he, eerst Rob eruit (gelukt), dan "Kutja" zoals hij haar noemde (terwijl hij haar nog half op haar bek zoende vorige week) en dan de rest en hij zou overblijven.
Dat commentaar ook aan het einde. "Ik was zo overtuigd dat Katja er uit zou gaan"... Waarom? Ik denk eerder dat 1 van de 2 mannen die apart stonden er uit zou gaan, niet Katja.
Die man wilde graag een tv persoonlijkheid worden heb ik het idee en dus veel zendtijd krijgen door middel van het verkloten van de opdrachten.
Valt me nog mee dat hij dat bordje niet kapot gooide aan het einde.
Maar wat Herman zei, groot gelijk: Hij kan het niet maken zo iemand, hoe goed hij ook kan koken, een cursus te laten doen bij Le Cordon Bleu...
Ik hink op 2 gedachtes, of het is een acteur of hij heeft er bewust op aan gestuurd om er daar, op die mooie locatie, te worden uitgestuurd.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:41 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat t een acteur was. Tenminste ik hoop voor zijn familie dat t een acteur is.
ik hoop kooklessen voor zequote:
mee eens, t is een leuk programma, ( onder de soep van iets te veel kook uitzendingen op ieder kanaal]quote:
Neeee! de finale is pas volgende week!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:18 schreef Killer_Mom het volgende:
mooi, ik neem t altijd op. ( leve UPC ] en spoel de hele avond in een paar kwartiertjes door, vooral de reclame, ellen heeft gewonnen? dat kijk ik morgen .
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
Compleet over de top, misser van Den Blijker. Jammer, echt jammer, want ik genoot van de serie, de oprechtheid, de eerlijkheid. BAH, naar gevoel, de herhalingen........Sorry, maar als je als chefkok zo'hoge standaart hebt (en terecht) dan was dit een grote aanfluiting
Vooral niet kijken dan, negatieveling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:56 schreef Killer_Mom het volgende:
mooi, Renate heeft gewonnen, en wat dan nog. ik moet t nog kijken, doorspoelen die "spannende momenten "
het enige leuke aan dit soort programma's zijn de recepten, en de inkopen op de markt over heel de wereld, verder is t tranen trekken, niet mijn ding.
tuurlijk kijk ik dit, ff doorspoelen, op naar het volgende gedoe.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral niet kijken dan, negatieveling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |