Wat een eikel...Mij lijkt het heel leuk om mee te doen aan zo'n programma als je een hobbykok bent... Maar hij? Wat een kleinzerig mannetje...quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef geppie het volgende:
Die Martijnvindt zichzelf wel errug goed.
Hij mist zijn koter gewoon en reageert dat af op die anderen. Sjezus ik dacht dat ík snel aangebrand was ....quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een eikel...Mij lijkt het heel leuk om mee te doen aan zo'n programma als je een hobbykok bent... Maar hij? Wat een kleinzerig mannetje...
Herman raakt al jaren lang zelf geen pan meer aan. Die is alleen maar commercieel bezig met David Crauwel om z'n imperium verder uit te breiden en nog commerciëler te maken.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Die man raakt in al die afleveringen nog geen pan aan, maar staat het wel te verkondigen alsof hij ´de chef´ is.
Noemt anderen ook arrogant terwijl hij zelf de ergste is en vooral dat hypocriete gedoe met "kutja" die hij later wel bijna recht op haar bek zoent...quote:Op woensdag 17 september 2008 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja die Martijn is irritant he? Jammer dat hij nog redelijk kookt schijnbaar, want wat mij betreft mag die er zo uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |