abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 september 2008 @ 23:25:51 #26
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_61438725
even een tvp-tje
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_61510178
En weer begonnen
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:45:20 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61513594
De zwakste kok is in ieder geval er uit nu.
Wel lachen om te zien hoe weinig productkennis sommige koks hebben en dus niet eens een makreel kunnen herkennen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61515712
Matige aflevering, opzich terecht dat Angela?? (die lerares) eruit ging aan de andere kant wel jammer had ook wel leuk gevonden als ze nog even bleef.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_61688061
Die Martijn vindt zichzelf wel errug goed.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:16:16 #31
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_61688511
Ik krijg trek van dit programma. Altijd mooi, Italie, en zo hoort pizza dus.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_61690244
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef geppie het volgende:
Die Martijn vindt zichzelf wel errug goed.
Wat een eikel...Mij lijkt het heel leuk om mee te doen aan zo'n programma als je een hobbykok bent... Maar hij? Wat een kleinzerig mannetje...

Toppunt was toen die Richard doorging: Richard juichen en daarbij stootte hij Martijn per ongeluk aan. Martijn: "Auw man, tering!"

En dat "succes met je leven" kwam er ook een beetje raar uit...

Verder wel aardige aflevering weer! Die Rob die het lekker vond en Blijker die het uitspuugt...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61690649
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:07 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wat een eikel...Mij lijkt het heel leuk om mee te doen aan zo'n programma als je een hobbykok bent... Maar hij? Wat een kleinzerig mannetje...
Hij mist zijn koter gewoon en reageert dat af op die anderen. Sjezus ik dacht dat ík snel aangebrand was ....
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  Moderator woensdag 17 september 2008 @ 00:05:57 #34
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61692032
Ik zei meteen al dat hij er uit moest. Erg jammer dat hij zijn zin krijgt en Rob er uit ligt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_61692362
Ja die Martijn is irritant he? Jammer dat hij nog redelijk kookt schijnbaar, want wat mij betreft mag die er zo uit!

Vinden jullie het trouwens ook vervelend dat je steeds Herman in beeld ziet eten, om vervolgens allerlei commentaar op het eten te geven? Die man raakt in al die afleveringen nog geen pan aan, maar staat het wel te verkondigen alsof hij ´de chef´ is.
pi_61693133
Martijn is uiterst irritant.
Beetje arrogantie en zelfverzekerdheid kan ik wel waarderen maar dat gescheld en neerbuigende t.o.v. z'n collega-kandidaten vind ik minder.
Hij mist z'n net geboren kindje heel erg en eigenlijk verwacht ik dat ie vrijwillig dit programma gaat verlaten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61693182
quote:
Op woensdag 17 september 2008 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Die man raakt in al die afleveringen nog geen pan aan, maar staat het wel te verkondigen alsof hij ´de chef´ is.
Herman raakt al jaren lang zelf geen pan meer aan. Die is alleen maar commercieel bezig met David Crauwel om z'n imperium verder uit te breiden en nog commerciëler te maken.
Hij heeft zich commercieel omringt met goede chefkoks, waarbij IJsje (IJsbrand) dus het vuile (kook)werk voor hem mag doen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 17 september 2008 @ 01:28:14 #38
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61693249
quote:
Op woensdag 17 september 2008 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja die Martijn is irritant he? Jammer dat hij nog redelijk kookt schijnbaar, want wat mij betreft mag die er zo uit!

Noemt anderen ook arrogant terwijl hij zelf de ergste is en vooral dat hypocriete gedoe met "kutja" die hij later wel bijna recht op haar bek zoent...
En dat 'ie zo graag "in zijn blote lus" wil lopen en zijn ge-tyfus... !
pi_61694268
ik moet zeggen dat ik het programma niet heel erg leuk vind ook, wel leuk zoals gister de pasta fabriekje en wel goed van dat omaatje. Maar ik mis in deze serie toch wel het serieuze kookwerk. Nu is dat ongetwijfeld de bedoeling met hobby koks.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_61696188
Het enige wat ik echt leuk vind bij deze serie is de plekken die ze laten zien: Santorini, Rome, etc etc en daarbij ook het eten dat door de locals gemaakt wordt. De boot zelf is op zich ook wel eens grappig om te zien. Maar de ´hobbykoks´ vallen een beetje tegen.. en Herman irriteert me door wat ik hierboven zei ook een beetje..
pi_61697768
Die Renate overigens toen ze maar net aan doorging: "Ik kan helemaal niks!" Reactie: "Gisteren heb je een onderdeel gewonnen?!?" Renate: "Iedereen kan een pizza maken. Ik kan er niets van."

Man, die heeft problemen als er een keer echt wat tegen zit in haar leven...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2008 @ 11:03:02 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61776733
Aflevering net terug gezien.

Ik wil ook naar die pasta winkel

en Martijn moet snel verdwijnen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61783185
Heb de afl. ook net terug gezien, wat een kwal die Martijn, het lijkt wel een junk met afkickverschijnselen zoals ie zich gedraagt.

ow enne... den Blijker kan mij niet genoeg in beeld zijn.
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:25:26 #44
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_61857306
Ik moet wel lachen om die Martijn met zijn Ikea-kooktoestelletje.... En dan Herman die dat nog even duidelijk herhaalt! Het is toch wel de bedoeling van zo'n soort programma, dat er iemand tussen zit die de boel een beetje op stelten zet, vind ik dan tenminste!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_61862914
Die Martijn is echt een labiele homo
pi_61863800
voelt die zich ff lekker genaaid!! Terechte keuze!

en dan nog lopen mopperen ook
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 september 2008 @ 22:33:54 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61863811
Daaag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61863994
Heb het niet gezien, maar op zich wel jammer voor het programma.
  Moderator dinsdag 23 september 2008 @ 23:03:21 #49
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61865038

Wat een loser dat hij zelf niet eens door heeft wat een mongool hij is.
Sta je op sterren niveau te koken voor 700 man ga je "melig" doen, right. Ik zei het meteen al tijdens de voorrondes
pi_61866683
Martijn Martijn,

Hoe kun je jezelf zo te kakken zetten!! Zelden zo een Lomp, respectloos en onbeschoft gedrag gezien.
Zelfs nadat je op niet mis te verstane wijze op je plaats wordt gezet verandert je houding niet. Bovendien bezorg je de gastheer en medekandidaten het plaatsvervangend schaamrood op de kaken. Terecht neemt men de beslissing om je uit het programma te verwijderen. Jou gemis is een verrijking.

Het ga je goed!
LvdH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')