Weet ik veelquote:Op woensdag 16 april 2008 14:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
we gingen toch in utrecht meeten? of toch groningen?
Dan heb ik ook weer vervoer namelijk. Koop voor Pinkpop even een auto, en als die het daarna nog doet kan ik er mooi mee naar de meetquote:
Je negert mequote:
Gefeliciteerd met je papa dean!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:55 schreef Deansensitized het volgende:
Oe, pa is vandaag jarig
Straks dus bier en gebak als ik thuis kom
Sorry, bart.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:57 schreef Deansensitized het volgende:
Zal me jeuken waar het dan is trouwens. En wie uit het noorden mee wil rijden moet het dan maar even melden
Als het al in juni is dan ben ik er helaas nog niet denk ik. Zit zowieso tot half juli hier, maar ik wil wel heeeel graag komen! Meeting in Barca?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en miss is Leinonlein dan ook weer int land!
Daar ben ik pas in Augustus waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 15:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Als het al in juni is dan ben ik er helaas nog niet denk ik. Zit zowieso tot half juli hier, maar ik wil wel heeeel graag komen! Meeting in Barca?
whehehe!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
Yesse, wilde je ons nou nog iets vertellen
Of zit je nu aan de augurken.
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Als het al in juni is dan ben ik er helaas nog niet denk ik. Zit zowieso tot half juli hier, maar ik wil wel heeeel graag komen! Meeting in Barca?
zweden is nog meer noordelijker hoorquote:
Daar ben ik ook wel voorquote:Op woensdag 16 april 2008 15:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Of moet ik je uit Zweden komen halenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel voorKan wel een zonnetje gebruiken
En ik ben daar sneller dan in bijvoorbeeld Groningen
Thanks manquote:Op woensdag 16 april 2008 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je papa dean!
OEH! hoor ik hier een mini pre meet opkomen?!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of moet ik je uit Zweden komen halen
Ja maar in Groningen moeten ze naast het stromend water ook de verharde weg nog uitvindenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel voorKan wel een zonnetje gebruiken
En ik ben daar sneller dan in bijvoorbeeld Groningen
quote:
Zullen we er een StageSC-meet-roadtrip van maken. Eerst naar Zweden, dan Barcelona, en dan terugquote:Op woensdag 16 april 2008 15:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
OEH! hoor ik hier een mini pre meet opkomen?!
GMTAquote:Op woensdag 16 april 2008 15:08 schreef Deansensitized het volgende:
Door naar Barca? Prima, toch een diesel
eng hequote:Op woensdag 16 april 2008 15:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zij lijkt op dat meisje in The Ring..
nu ga je dus een stap te ver he!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:08 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja maar in Groningen moeten ze naast het stromend water ook de verharde weg nog uitvinden
Top plan!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:08 schreef Deansensitized het volgende:
Door naar Barca? Prima, toch een diesel
Fuck yeah!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Zullen we er een StageSC-meet-roadtrip van maken. Eerst naar Zweden, dan Barcelona, en dan terug
Zoals ik net ook al zij: "Voor mensen uit de randstad is groningen verder weg dan ze andersom denken". Daarnaast is Groningen gewoon een top stad om te wonen en uit te gaan. De gelegenheden sluiten in ieder geval niet te vroeg!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:08 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja maar in Groningen moeten ze naast het stromend water ook de verharde weg nog uitvinden
de vraag is: Gaat hij zijn 31ste keer halenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Fuck yeah!
Auto ziet er ook wel uit alsof hij al 30 keer rond de wereld is geweest
[ afbeelding ]
Ik zeg kom naar Zweden!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Fuck yeah!
[ afbeelding ]
Avril Lavignequote:Op woensdag 16 april 2008 15:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
eng he
ik vind haar een beetje lijken op de neppe skater Avril nogwat...
het is een volkswagen!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
de vraag is: Gaat hij zijn 31ste keer halen
Zitten er nou van die stickertjes op je raam? Die waarmee kinderen zo een heel sprookje kunnen maken?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Fuck yeah!
[ afbeelding ]
quote:
Het is een VW Diesel, die halen alles.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
de vraag is: Gaat hij zijn 31ste keer halen
maar zelfs voor een volkswagen!quote:
* zet op het lijstjequote:Op woensdag 16 april 2008 15:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zitten er nou van die stickertjes op je raam? Die waarmee kinderen zo een heel sprookje kunnen maken?
Nee, gewone stickers, van merken en dingen.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zitten er nou van die stickertjes op je raam? Die waarmee kinderen zo een heel sprookje kunnen maken?
top auto toch?quote:
Top auto maar zelfs een volkswagen gaat ooit kapot (zo heb ik me laten vertellen)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |