Dat is wel nog heel ver wegquote:Op woensdag 16 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
Na 4 juni is het ook wat warmer buiten...
Ik was het zelfs met je eensquote:Op woensdag 16 april 2008 14:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kom ook gewoon niet meer op de Meet...!Ik sta in de top 5 van beste spammers in dit topic en word volledig genegerd!
oja he, he, nou, he, jemig!!quote:
Dat gevoel heb ik hier ook vaak zatquote:Op woensdag 16 april 2008 14:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kom ook gewoon niet meer op de Meet...!Ik sta in de top 5 van beste spammers in dit topic en word volledig genegerd!
Als iedereen nou eens wat rustiger zou posten was het misschien mogelijk om alle berichten te lezenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik hier ook vaak zat
You have got to be kiding me. Waarom zijn we nu dan al aan het plannen enzoquote:
!!!!!quote:
om te zorgen dat iedereen kan, zelfs Roycooooooo en Damzkiee en alle anderen, en dat is al over 7 week!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
You have got to be kiding me. Waarom zijn we nu dan al aan het plannen enzo
De Death Adder is wel een nerd muis. Hiermee moet ik het doenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is geen geek muisDat is een hippe/populaire muis
hij is een beetje euhm... gedeukt...!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De Death Adder is wel een nerd muis. Hiermee moet ik het doen [ afbeelding ]
all in favour, say Iquote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
om te zorgen dat iedereen kan, zelfs Roycooooooo en Damzkiee en alle anderen, en dat is al over 7 week!
Is dat de G5?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De Death Adder is wel een nerd muis. Hiermee moet ik het doen [ afbeelding ]
Me, myself and I say I !quote:
zo hebben ze hem nu eenmaal ingekleurd. Het is de MX 518 op een 2nd generation black ice mat. Allemaal al weer wat gedateerder spul maar ik heb mijn nerd tijdperk dan ook afgesloten.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hij is een beetje euhm... gedeukt...!
Vind ik een goed ideequote:
quote:
Handig? Weet ik veel, maar we moeten wel zo compleet mogelijk zijn en dan is het warmquote:Op woensdag 16 april 2008 14:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
You have got to be kiding me. Waarom zijn we nu dan al aan het plannen enzo
wat goed van je dat jezelf uit het Nerd tijdperk hebt kunnen redden!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
zo hebben ze hem nu eenmaal ingekleurd. Het is de MX 518 op een 2nd generation black ice mat. Allemaal al weer wat gedateerder spul maar ik heb mijn nerd tijdperk dan ook afgesloten.
en je wil mij gewoon ontmoeten he?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Handig? Weet ik veel, maar we moeten wel zo compleet mogelijk zijn en dan is het warm
ik hoorde van Dean dat ze alle 3 toestemmen!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:41 schreef G.Fawkes het volgende:
Dean, bart, Piles? Na 4 juni?
Ik kan altijd eigenlijk wel zover ik weetquote:Op woensdag 16 april 2008 14:41 schreef G.Fawkes het volgende:
Dean, bart, Piles? Na 4 juni?
Verraad nou niet dat we alledrie kloons van jou zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoorde van Dean dat ze alle 3 toestemmen!
Dan doen we het toch gewoon na 4 juniquote:Op woensdag 16 april 2008 14:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoorde van Dean dat ze alle 3 toestemmen!
Kijk dan ook gelijk even of er rond die periode ook treinen rijdenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan altijd eigenlijk wel zover ik weet
Zal vanavond nog ff kijken
hoe voelt dat nou? om genegerd te worden?quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Verraad nou niet dat we alledrie kloons van jou zijn
Ik was in die tijd ziek (4 maanden) en er kwam elke maand nog best wel veel geld binnen (ziektewet). Dan ga je maar dingen voor je computer halen he!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat goed van je dat jezelf uit het Nerd tijdperk hebt kunnen redden!
Misschien mag ik de auto wel een dagje lenen, kan ik nog wat mensen meenemen ookquote:Op woensdag 16 april 2008 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk dan ook gelijk even of er rond die periode ook treinen rijden
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou? om genegerd te worden?
sorry plukkertquote:
is al goed...! is al goed...!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik was in die tijd ziek (4 maanden) en er kwam elke maand nog best wel veel geld binnen (ziektewet). Dan ga je maar dingen voor je computer halen he!
ik ken de pijn...!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien mag ik de auto wel een dagje lenen, kan ik nog wat mensen meenemen ook
Natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 14:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en je wil mij gewoon ontmoeten he?
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]wie wonen er dan nog meer in zeeland?
is het die tijd van de maandquote:
we gingen toch in utrecht meeten? of toch groningen?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland - Groningen is zo'n beetje heel het land door, dus mensen genoeg
Ik wist het wel!quote:
je bent ziek van het lange wachten? nog maar 7 week! en dan meeten we!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |