Hij is best leuk andersquote:Op donderdag 17 april 2008 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
herinner me eraan dat ik nooit de deur uit ga met een keukenschortniet écht flatteus:
[ afbeelding ]
En dan vergeten dat je het ding niet meer aan hebt en alsnog je goede broek onder de smurrie smerenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij is best leuk anders
Ik heb zo'n laag schort, ook wel een relaxed ding, ik kan écht niet koken zonder mezelf er onder te smeren en ik vind het fijn als ik gewoon mijn handen aan mezelf kan afvegen, dus ik draag hem best veel
Dat is me werkelijk nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 17 april 2008 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan vergeten dat je het ding niet meer aan hebt en alsnog je goede broek onder de smurrie smeren
Shorts heb ik ook niet vaak aanquote:Op donderdag 17 april 2008 15:59 schreef ymme het volgende:
Ik heb werkelijk nooit een short aan
Moet ik toch maar eens gaan doen.
Misschien ook maar eens uitgebreider gaan koken
Gaaf! Ziet er echt al strak uit!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
dubbelpost uit "Slank de zomer in":
Behold!!!!
[ afbeelding ]
Shirtje maat M en broek.....
MAAT 38!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Heb nog wat andere kleren gekocht. Zit met broeken eigenlijk een beetje tussen 40 en 38 in. Dus heb één 38 gekozen en één 40(40 is ook al sweeeeeeeeeeeeet
) en een ander truitje maat L, maar achteraf had dat ook in M gekund, maar had geen zin meer om te passen, was druk enzo.
Maat 38.. ik.. in maat 38...
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
shit, je zag het![]()
nee, dat hoor niet
Zoals ik al zei zie je er echt super goed uit!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
zag het pas toen k de foto al gemaakt had, en dachtwhatever, iedereen let op mn super vet kekke maat 38
niet op dat lazy ass ophangkoordje
Koortjes zingen mooie liedjesquote:Op donderdag 17 april 2008 17:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gaaf! Ziet er echt al strak uit!![]()
dat koortje bij je hals... hoort dat zo?
Nee, juist goed! Het mag ookquote:Op donderdag 17 april 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:dankjullie..
ik voel me net een arrogant kutje zo, maar als ik zo naar de voor en na foto's kijk, vind ik mezelf wel zó leuk geworden![]()
![]()
![]()
erg hè?
![]()
Was al verbeterdtdtddtt!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koortjes zingen mooie liedjes
Ik hou van Levi's spelfouten
Wat schattigquote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
tadaaaaa
[ afbeelding ]
owkee, let ff niet op mijn hele slaperige uitkijk en wilde kapsel (krijg je na een hele dag hard werken ...
Vind het een leuke foto! Je ziet er trouwens goed uit!!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
tadaaaaa
[ afbeelding ]
owkee, let ff niet op mijn hele slaperige uitkijk en wilde kapsel (krijg je na een hele dag hard werken ...
Kijk, daarvoor zijn die schorten dan weer handig. Alhoewel, soms belandt er zelfs iets op mijn mouwquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:50 schreef Liejannuh het volgende:
Olijfolie krijg je uit je kleding door er talkpoeder op te doen1
Zelf uitgeprobeerd met een gloednieuwshirt wat ik toch wel 3 uur daarvoor had gekocht en toen ik iets te enthousiast mijn kip in de wok gooide.
mag ik vragen waarom dat moetquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:34 schreef BrusselseSpruit het volgende:
En ik moet in "zakelijk pak" verschijnen, het vrouwelijk equivalent van kostuum met das zeggen ze. Allemaal heel goed, maar geen flauw idee wat ik aan moet. Dus dat wordt een spannend shopdagje
Wie zegt dat het enkel voor de sollicitatie is? Misschien is dat wel de kledingeis in het gehele bedrijf? Daarnaast vind ik het niet meer dan logisch dat je netjes verschijnt op een sollicitatie (dus niet in afgetrapte spijkerbroek). Als je niet precies weet wat je aan moet doen, kan je het beste even bellen om te vragen wat je aan moet doen en dan kan je inderdaad te horen krijgen dat je zoiets aan moet doen. En waarom je het dan doet, nou, omdat je graag voor een tweede gesprek uitgenodigd wilt worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom dat moet![]()
![]()
vind het vreemd dat je aan kledingeisen meot voldoen voor een sollicitatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |